lekker boeiendquote:Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
iig staat ATletico voor.
Zeur niet.quote:Op zondag 3 april 2005 19:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben zo fukked up dat ik nu echt kap als ik de m'n laatste 2 bets niet win.
Ook het schip in gegaan?quote:
Die stond in mijn 9-multi-bet die gisteren door Man U verneukt is.quote:
Tja, ik heb alleen wat succes gehad zie ik met twee potugese kutclubjes die me een troostprijs van 105 opleveren. Ik sta weliswaar quiitte dit weekdn maar om haast zekere winsten tot 2 keer (die kut turken tel ik niet eens mee) verneukt zien worden , ik mij het niet meer waard.quote:
Inderdaadquote:
Jij kan echt niet stoppen, je had toch ook zon topic gemaakt dat je wou stoppen ofzo.quote:Op zondag 3 april 2005 19:30 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben zo fukked up dat ik nu echt kap als ik de m'n laatste 2 bets niet win.
vandaag 3 keer in minuut 90 de genaaid. eerst voor 50 toien 350 en nu net voor 450 euro. Totaal dus 850 euro misgelopen door de laatste minuut steeds
Inzetten waren laag, maar ios toch goed kut quotes van @20 die in de laatste minuut mislukken is KUT
Als m'n laatste weddenschappen (er lopen er nog) niet lukken stop ik met deze hartverzakkende hobby
Relax, je maakt nu zelfs nog meer typefouten dan normaal.quote:Op zondag 3 april 2005 19:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Tja, ik heb alleen wat succes gehad zie ik met twee potugese kutclubjes die me een troostprijs van 105 opleveren. Ik sta weliswaar quiitte dit weekdn maar om haast zekere winsten tot 2 keer (die kut turken tel ik niet eens mee) verneukt zien worden , ik mij het niet meer waard.
Het kost me anders nog geld ook, en dat gun ik die Bookhoeren niet.
Nog 7? welke danquote:Op zondag 3 april 2005 19:42 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Jij kan echt niet stoppen, je had toch ook zon topic gemaakt dat je wou stoppen ofzo.
Maar ja jammer van Barca en Malaga had ik echt niet verwacht.
Maar ik mag niet klagen deze week lekker 50 euro op mijn bank. Er lopen nog 7 combo's ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |