\quote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Nec wint toch nog haha.
quote:As you might be aware of the Dutch lower court has ordered one of our competitors to seize to offer its services to residents of the Netherlands. Expekt.com completely disagrees with this decision which we belive is wrong in its interpretations of the laws and against the most fundamental ideas of the European Union. This is indeed also the opinion of the Advocate General of the European Court of Justice.
Expekt.com has decided to temporarily stop offering our services while these unclarities are beeing sorted out, which we belive will be done very shortly.
This means that you as a customer can still use our free service and you can of course deposit or withdraw money as usual.
We are sorry for the inconvenience that this might cause you. We will of cause act to prevent this unjustice and will keep you informed of the progress.
Best Regards
Per-Ivan Selinder
Managing Director
Expekt.com
AZ had moeten winnen van feyenoord,quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen redelijk wat mensen de mist in zijn gegaan bij Den Bosch en Feyenoord?
2-1 denk ikquote:Op zondag 3 april 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet je de einduitslag van Malaga al ofzo?
lach jij altijd iedereen uit?quote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Lala. Malaga 1-1
mooi toch, hopelijk knallen de odds van barca dan btje omhoog, want tegen 10 man moeten ze uiteindelijk toch wel kunnen winnen. maar ff t eurosport-verslag erbij pakkenquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
1-2 Betis GVD.
haha ook dat nogquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Depor op 0-1 :d
bij bf niet in playquote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef sander4444 het volgende:
[..]
mooi toch, hopelijk knallen de odds van barca dan btje omhoog, want tegen 10 man moeten ze uiteindelijk toch wel kunnen winnen. maar ff t eurosport-verslag erbij pakken
don't spend it all in one place now, ya herequote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef versteegrob het volgende:
Zekers mijn eerste winst is een feit
datum aanvraag aangevraagd na kosten status laatste wijziging annuleer
2005-04-03 17:50:56 ¤55,00 aangevraagd 2005-04-03 17:50:56 annuleer
Ik zal je mijn bankrekening geven. Als je toch bezig bent met geld weggooien, kan je het net zo goed aan mij overmaken. Nog meer mensen met kansloze bets??quote:Op zondag 3 april 2005 18:06 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Panathinaikos - Aris , 10 eur op aris @ 16.00 !
Ik weet het, ach zo erg vind ik het niet. Nu heb ik het teminste al gestort en kan ik niet uitgeven, volgende week stort ik wel 150 euro als ik het geld heb.quote:Op zondag 3 april 2005 17:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
VersteegRob .......................je moet 5 euro admin-kosten betalen bij <150 opvraging. Das zo'n 10% van je bedrag.........beetje veel vind ik. Waarom stort je niet bij tot 150 euro en dan terugboeken. Levert je een winst van 3 euro op (5 euro minus provisie van storting)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |