Tegen Willen II, D-Haag, Graafschap, RBC, Grongingen, NEC, NAC, Roda, is het niet echt moeilijk heer en meester te zijnquote:Op maandag 4 april 2005 00:32 schreef VinnieJones het volgende:
ik weet het niet, Lyon is niet echt geweldig bezig de laatste tijd..Steeds maar net nipt gewonnen..
En de boeren PSV zijn heer en meester..Ik zie ze wel gelijkspelen 1-1
...en Ajax.quote:Op maandag 4 april 2005 00:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
Tegen Willen II, D-Haag, Graafschap, RBC, Grongingen, NEC, NAC, Roda, is het niet echt moeilijk heer en meester te zijn![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef jmac het volgende:
"overboeking ¤ 775,00 in behandeling"
Kan je weer een dag op wachten voordat ze dat eens doen. Trage kippen altijd bij mrbookie. Mijn terugboeking staat ook alweer 11 uur in de wacht
Bijna 3 dagen na aanvraag goedgekeurdquote:mister bookie boy schreef
Beste ............
Je geldopvraging van 01/04/2005 00:59:37 voor een bedrag van 200,00 werd aanvaard. Afhankelijk van je gekozen methode zal je geld zo snel mogelijk beschikbaar zijn, namelijk:
* Via bankoverschrijving: 2 tot 3 bankwerkdagen
* Via Moneybookers/Neteller: binnen de 24 uur
Aarzel niet ons te contacteren mocht je vragen hebben.
Sportieve groeten... en wedden dat je wint !!
Helpdesk MrBookmaker.com
Middlesbroughquote:Op maandag 4 april 2005 00:48 schreef VinnieJones het volgende:
Lissabon heeft de vorige ronde toch Newcastle uitgeschakeld ?? Of heb ik het verkeerd ?
jah kom ik net achter..haal die 2 vaak door elkaar..quote:
Dat waren asian-handicap weddenschappen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef JaWi het volgende:
'Aziatisch' ?
Zo, nu is het illegaal wat je doetquote:Op zondag 3 april 2005 14:50 schreef Poepoog het volgende:
Q: Allemaal leuk en aardig dat online gokken, maar is dit allemaal wel legaal?
A: Ja. Weliswaar is het in principe illegaal om te gokken via een Nederlandse website, maar de wetgeving wordt omzeild door de wetgeving van de UK. Je gokt namelijk via Unibet.co.uk waardoor op een sneaky wijze buiten de Nederlandse wetgeving blijft.
Ziek!!! Als dat gebeurd he! Hehequote:Op maandag 4 april 2005 09:41 schreef PyTh het volgende:
Inzet: ¤ 2,50
Mogelijke opbrengst: ¤ 5991,47![]()
Liverpool - Juventus / Rust- Eindstand / x/2 > 6.00
Lyon - PSV / Rust- Eindstand / 2/x > 15.00
Chelsea - Bayern München / Rust- Eindstand / 1/1 > 2.63
Cska Moscow - Auxerre / Rust- Eindstand / x/1 > 4.50
Villarreal - AZ Alkmaar / Rust- Eindstand / 1/1 > 2.25
quote:Op maandag 4 april 2005 11:15 schreef Notoire_Gek het volgende:
koop dan liever voor die euro een rol pepermunt ofzo
Die heb je goed hoor, werd 9-2 voor de yankeesquote:Op maandag 4 april 2005 02:00 schreef VinnieJones het volgende:
30 euro op Yankees -1.5 -->gewoon voor de lol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |