Zij ook op jou?quote:Op zondag 3 april 2005 10:20 schreef junkiesietze het volgende:
We zijn gister wel naar t strand geweest... heel romantisch.. ijsje gegeten... naar de kinderboerderij geweesten nog ff op een rustig plekje langs t water gelegen
Nou ben ik alleen maar meer verliefd op haar...
I hope soquote:
mja, tis niet echt een zee in Zoetermeer... maar een plas/meerquote:Op zondag 3 april 2005 10:35 schreef googoodoll het volgende:
Man, ik wil ook bij de zee wonen!
Daarom bij deze een verder lege post:quote:Op zondag 3 april 2005 10:15 schreef junkiesietze het volgende:
(laat aub de hahah triest, koop een auto blbaba opmerkingen achterwege)
kom eerst maar naar zoetermeerquote:Op zondag 3 april 2005 10:39 schreef Tom-my het volgende:
ok, neukend paartje te bewonderen langs de noord aa, *stalker mode = 1*
weet je hoe chill het is om nu met dit weer beetje rond te touren!!!quote:Op zondag 3 april 2005 12:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtfwie koopt er op zn 17,5e nou een scooter
![]()
meisjes
Nooit van een cabrio gehoord?quote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet je hoe chill het is om nu met dit weer beetje rond te touren!!!
beter dan in zo'n snikhete auto te zitten...
Heb jij een cabrio?, wat heb je in nederland aan een cabrio? voor die 2 maandjes dat je het dak eraf kan halen...quote:
eh...quote:Op zondag 3 april 2005 10:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mja, tis niet echt een zee in Zoetermeer... maar een plas/meer
Noord aa
[afbeelding]
Ja, maar vandaag/morgen krijg ik die scooter pas, dus dan kunnen we wel naar scheveningen jaquote:
oke, heb je dan wel eens van airco gehoord?quote:Op zondag 3 april 2005 14:33 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Heb jij een cabrio?, wat heb je in nederland aan een cabrio? voor die 2 maandjes dat je het dak eraf kan halen...
zoetermeer stadslijn, tram 9 vanaf den haag cs.. zit je er met 20 minuutjesquote:Op zondag 3 april 2005 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag/morgen krijg ik die scooter pas, dus dan kunnen we wel naar scheveningen ja
in de buitenlucht rondtouren is toch veel relaxter manquote:Op zondag 3 april 2005 14:38 schreef keijz het volgende:
[..]
oke, heb je dan wel eens van airco gehoord?
met dit weer in de trein zitten, bah...quote:Op zondag 3 april 2005 14:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
zoetermeer stadslijn, tram 9 vanaf den haag cs.. zit je er met 20 minuutjes
Wacht een half jaartje en ga je motorrijbewijs met dat geld halen manquote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
weet je hoe chill het is om nu met dit weer beetje rond te touren!!!
beter dan in zo'n snikhete auto te zitten...
me ouders betalen dat dingquote:Op zondag 3 april 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wacht een half jaartje en ga je motorrijbewijs met dat geld halen man
Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik dit ''had'', al komt dat vooral doordat ik al sinds mijn vijftiende geen wiskunde meer heb bedreven (en ik ben bijna 23).quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 14:54 schreef Doodmetaal het volgende:
jep
Zekers! Heerlijk relaxed als er een wesp met +- 60 km/u je oog torpedeerdquote:Op zondag 3 april 2005 14:39 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
in de buitenlucht rondtouren is toch veel relaxter man
hoe? helm?quote:Op zondag 3 april 2005 14:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zekers! Heerlijk relaxed als er een wesp met +- 60 km/u je oog torpedeerd
gaat je haar in de warquote:
zn ouders betalen het.. dan zou ik het ook niet erg vindenquote:Op zondag 3 april 2005 15:00 schreef Repeat het volgende:
Het noord aa is zon ongelofelijke kutplek
En een scooter kopen als je bijna 18 bent
Volgens mij blijft dat zelfs tot je pensioen de enige remedie voor slapeloze nachten :pquote:Op zondag 3 april 2005 10:24 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon sjorren tot je in slaap valt joh! Dit probleem hebben alle mannen op die leeftijd, en dit is echt de enige remedie.
Alleen op die leeftijd?quote:Op zondag 3 april 2005 10:24 schreef Lemmeb het volgende:
Dit probleem hebben alle mannen op die leeftijd, en dit is echt de enige remedie.
weet ik veel...quote:Op zondag 3 april 2005 16:01 schreef kippiej het volgende:
Waar gaat je wiskunde proefwerk over dan?
preciesquote:Op zondag 3 april 2005 18:42 schreef fayakill het volgende:
nice![]()
gewoon lekker touren met je meisje joh, heerlijk gevoel!
OPPP DE PEUGEOT SPEEDFIGHTER 2222222quote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef Doodmetaal het volgende:
WAAAANT WIJ ZIIJJJJN SJONNNIEEEE EN AAAANIITAAAA
dat wou zijquote:Op zondag 3 april 2005 18:50 schreef A.Powers het volgende:
met het meisje waar je verliefd op bent naar het geertje !![]()
Is dat niet zo'n flikker ontmoetingsplaats? Ik zou maar uitkijken, lig je die griet straks lekker te nuecken, krijg je opeens zelf een paal in je naad geramd.quote:Op zondag 3 april 2005 10:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mja, tis niet echt een zee in Zoetermeer... maar een plas/meer
Noord aa
[afbeelding]
Je hebt hem niet gekocht, je hebt hem gekregen. Verwend nest.quote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
GEKOCHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen dan grijs met zwart
Nee, er zit toch echt geld bij van me spaarrekening hoor...quote:Op zondag 3 april 2005 19:40 schreef Dariuz het volgende:
[..]
Je hebt hem niet gekocht, je hebt hem gekregen. Verwend nest.
En nou hop de kut op.
En dan elke dag door een meneer in een leren jas en een homofiele pet op van je scooter getrapt wordenquote:
en dan eventjes de begrenzer aanklikkenquote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef kippiej het volgende:
[..]
En dan elke dag door een meneer in een leren jas en een homofiele pet op van je scooter getrapt worden
en dan nog.
75 km/h
quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n flikker ontmoetingsplaats? Ik zou maar uitkijken, lig je die griet straks lekker te nuecken, krijg je opeens zelf een paal in je naad geramd.
neuh word mogen 19 graden,quote:
homoquote:
Oh dat wordt weer lekker buiten zitten en bier nuttigen danquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
neuh word mogen 19 graden,
dus valt mee
Wilde net zeggen: volgens mij is dit niet leeftijdgebonden.quote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
(en ik ben al heel lang geleden 18 geweest)
Ik rijd daar altijd op mijn opgevoerde snorfiets die ik, als verwend rotjoch, van mijn ouders heb weten los te krijgen door te zeuren over het feit dat ik niet kan slapen zolang ik 'm nog niet heb.quote:Op zondag 3 april 2005 20:46 schreef A.Powers het volgende:
[..]
klopt idd, de vraag is hoe weet jij dat ?
![]()
Ik zou ook niet verliefd kunnen worden op een zombie, dus geef haar geen ongelijkquote:Op zondag 3 april 2005 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ken datik ben zelf ook al maanden flieft op een meisje maar zij niet op mij
ik slaap al maanden niet meer.
ik wil weer verstoppertje spelenquote:Op maandag 4 april 2005 02:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik wil weer kunnen knikkeren op zondag op straat!
Ben jij die gast die daar gister met een GAST achterop de heletijd heen en weer reed?quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik rijd daar altijd op mijn opgevoerde snorfiets die ik, als verwend rotjoch, van mijn ouders heb weten los te krijgen door te zeuren over het feit dat ik niet kan slapen zolang ik 'm nog niet heb.
Ik wil weer doktertje spelenquote:
Dat doe ik nu nog gelukkigquote:
Nee, ik heb daar gister een half naakt wijf gered die gillend de bosjes uit kwam en riep dat 'r wannabe vriendje een te kleine leuter heeft.quote:Op maandag 4 april 2005 09:48 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ben jij die gast die daar gister met een GAST achterop de heletijd heen en weer reed?
Arme ziel...tja that's life...enjoy!!!quote:Op zondag 3 april 2005 10:15 schreef junkiesietze het volgende:
Shit ik ben verliefd! nou blijft het meisje (de beste vriendin van me ex) maar door mijn hoofd spoken
.
En ik ga een scooter kopen vandaag die ik echt heeeeel graag wil hebben (laat aub de hahah triest, koop een auto blbaba opmerkingen achterwege)
Maar nou heb ik al 2 dagen amper geslapen, vooral door het meisje....
en ik heb morgen een proefwerk wiskunde, hoe kan ik zo leren dan!
Hey stoer, heb wel is gassie omgereden die op zo'n ding bromde. De hufter, dat was net als tegen beton rijden, veert nie he!quote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
GEKOCHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen dan grijs met zwart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |