Het lullige is dat ik veel buitenlandse reizen maak en altijd met een berg papieren zit opgescheept die je bij je moet hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 02:43 schreef ondeugend het volgende:
Damn !!!
Ooit was ik net zo stom als jij om alles in mijn tas te hebben.
Nu niet meer dus.
Ach wat maakt het uit als je user-ID zo'n fantastische palindroom is!quote:Op zondag 3 april 2005 02:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik veel buitenlandse reizen maak en altijd met een berg papieren zit opgescheept die je bij je moet hebben.
Kutkind !quote:Op zondag 3 april 2005 02:47 schreef bolivian het volgende:
Damn !!!
Ooit was ik net zo stom als jij om me te laten beroven.
Nu niet meer dus.
Duur praten jij !!!quote:Op zondag 3 april 2005 02:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Voorzet, inkoppen.
Zo luiden de glasharde wetten van het moderne leven.
quote:
Same here.quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Lekker dom om al die spullen in 1 tas te proppen. Denk ik dan.
Verspreiden over 5 tassen dan?quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Ik hoop dat je inziet hoe dom deze opmerking is?quote:
Weledelgevormd schepsel, zou een verzoek tot fornicatie ongepast zijn?quote:Op zondag 3 april 2005 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... misschien is dat wel de ultieme kick !!!![]()
Maar jij komt dan ook niet verder dan randje Tolbert.quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Inderdaad, wat een gesjouw zeg!quote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet hoe dom deze opmerking is?
Jij reist nogal veel, at least, dat deed je.quote:Op zondag 3 april 2005 02:56 schreef static het volgende:
Same here.
Euhhhhh......quote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weledelgevormd schepsel, zou een verzoek tot fornicatie ongepast zijn?
Da's waar.quote:Op zondag 3 april 2005 02:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook niet verder dan randje Tolbert.
Ik zou, in dit specifieke geval, niet anders verwachten als ooslogskreet van U als beoogd partner.quote:
Nou, dat zeg ik toch... In jouw buurt kan je effe sigaretten halen en je sleutels in het contact laten zitten.quote:Op zondag 3 april 2005 03:01 schreef gelly het volgende:
Da's waar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |