Het lullige is dat ik veel buitenlandse reizen maak en altijd met een berg papieren zit opgescheept die je bij je moet hebben.quote:Op zondag 3 april 2005 02:43 schreef ondeugend het volgende:
Damn !!!
Ooit was ik net zo stom als jij om alles in mijn tas te hebben.
Nu niet meer dus.
Ach wat maakt het uit als je user-ID zo'n fantastische palindroom is!quote:Op zondag 3 april 2005 02:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het lullige is dat ik veel buitenlandse reizen maak en altijd met een berg papieren zit opgescheept die je bij je moet hebben.
Kutkind !quote:Op zondag 3 april 2005 02:47 schreef bolivian het volgende:
Damn !!!
Ooit was ik net zo stom als jij om me te laten beroven.
Nu niet meer dus.
Duur praten jij !!!quote:Op zondag 3 april 2005 02:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
Voorzet, inkoppen.
Zo luiden de glasharde wetten van het moderne leven.
quote:
Same here.quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Lekker dom om al die spullen in 1 tas te proppen. Denk ik dan.
Verspreiden over 5 tassen dan?quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Ik hoop dat je inziet hoe dom deze opmerking is?quote:
Weledelgevormd schepsel, zou een verzoek tot fornicatie ongepast zijn?quote:Op zondag 3 april 2005 02:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... misschien is dat wel de ultieme kick !!!![]()
Maar jij komt dan ook niet verder dan randje Tolbert.quote:Op zondag 3 april 2005 02:49 schreef gelly het volgende:
Inderdaad, wat een gesjouw zeg!quote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoop dat je inziet hoe dom deze opmerking is?
Jij reist nogal veel, at least, dat deed je.quote:Op zondag 3 april 2005 02:56 schreef static het volgende:
Same here.
Euhhhhh......quote:Op zondag 3 april 2005 02:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Weledelgevormd schepsel, zou een verzoek tot fornicatie ongepast zijn?
Da's waar.quote:Op zondag 3 april 2005 02:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook niet verder dan randje Tolbert.
Ik zou, in dit specifieke geval, niet anders verwachten als ooslogskreet van U als beoogd partner.quote:
Nou, dat zeg ik toch... In jouw buurt kan je effe sigaretten halen en je sleutels in het contact laten zitten.quote:Op zondag 3 april 2005 03:01 schreef gelly het volgende:
Da's waar.
Zo zie je maar weer, er zijn mensen die daadwerkelijk alles lezen!quote:Op zondag 3 april 2005 03:02 schreef gelly het volgende:
En wat moet je in godesnaam op een buitenlandse reis met je kentekenpapieren ?
Als je nu wat sneller was geweest, had het echt potentie gehad.quote:Op zondag 3 april 2005 03:00 schreef Xebrozius het volgende:
Damn !!!
Ooit was ik net zo stom als jij om alles in mijn tas te hebben.
In dit leven ben ik dan ook terug op aarde als man.
Een wat ?quote:Op zondag 3 april 2005 03:02 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik zou, in dit specifieke geval, niet anders verwachten als ooslogskreet van U als beoogd partner.
Je bent helemaal op de hoogte, dat blijkt.quote:Op zondag 3 april 2005 03:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou, dat zeg ik toch... In jouw buurt kan je effe sigaretten halen en je sleutels in het contact laten zitten.
Wie gaat er 's-avonds laat nou over straat met zijn hele hebben en houwen bij zich?quote:Op zondag 3 april 2005 03:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
hee jongens, KINDERBEDTIJD.................
Ikquote:Op zondag 3 april 2005 03:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wie gaat er 's-avonds laat nou over straat met zijn hele hebben en houwen bij zich?
Je had al lang in je nest moeten liggen.
Je laat IN JE AUTO en tas met AL JE PAPIEREN EN PASJES liggen en bent VERBAASD dat je nu ALLES kwijt bent ? Wat had GVD het hele BUITENLANDSE REIZEN verhaal er dan mee te maken ??? ?????quote:Op zondag 3 april 2005 03:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik
In de auto kun je het ook al niet laten liggen godverdomme. Je moet tegenwoordig een pantserwagen met 4 wielklemmen hebben wil je je spullen niet kwijtraken.
Tering, ik ben het volkomen met je eens..quote:Op zondag 3 april 2005 03:21 schreef gelly het volgende:
Je laat IN JE AUTO en tas met AL JE PAPIEREN EN PASJES liggen en bent VERBAASD dat je nu ALLES kwijt bent ? Wat had GVD het hele BUITENLANDSE REIZEN verhaal er dan mee te maken ??? ?????
Standrechtelijke executie van 10 willekeurige Marokkanen???quote:Op zondag 3 april 2005 02:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik erachter kom wie het gedaan heeft schiet ik een kogel door de kop.
Lag niet in de auto.quote:Op zondag 3 april 2005 03:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Je laat IN JE AUTO en tas met AL JE PAPIEREN EN PASJES liggen en bent VERBAASD dat je nu ALLES kwijt bent ? Wat had GVD het hele BUITENLANDSE REIZEN verhaal er dan mee te maken ??? ?????
Maak er maar 100 van.quote:Op zondag 3 april 2005 03:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Standrechtelijke executie van 10 willekeurige Marokkanen???
quote:Op zondag 3 april 2005 03:20 schreef Ryan3 het volgende:
Je kon je auto niet in zijn achteruit zetten???
Ja, ho eens even!quote:Op zondag 3 april 2005 03:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
X-Ray............. BEDTIJD voor je.
MPS ???quote:Op zondag 3 april 2005 03:35 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja, ho eens even!
Zó makkelijk kom je er niet vanaf!
Nee, die lagen bij de hotelbalie.quote:Op zondag 3 april 2005 03:35 schreef dvr het volgende:
Had je toevallig ook je sleutels nog in die tas zitten?
Je bent te herkennen aan je zwarte Impreza met gouden velgen?quote:
hey jij ook hierquote:Op zondag 3 april 2005 03:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je bent te herkennen aan je zwarte Impreza met gouden velgen?
Als je een Impreza in zijn achteruit zetquote:Op zondag 3 april 2005 04:05 schreef Kierewiet1985 het volgende:
dan word er een tasjesdief tussen geplet
rijmt enzoo
quote:Op zondag 3 april 2005 04:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je een Impreza in zijn achteruit zet
Dan wordt er een tasjesdief tussen geplet...
Verrek je hebt gelijk.
Hoezo waren dat geen murks??? Wat zijn btw murks?quote:Op zondag 3 april 2005 04:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
heeej, het waren volgens mij geen murks...
En dat kun je volgens jou dan tegelijkertijd zijn? Marokkaan en Turk?quote:Op zondag 3 april 2005 04:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Marokkaan, Turk
Ik denk ten eerste dat de Turken dat niet zo leuk vinden en daardoor de Marokkanen ook niet.quote:Op zondag 3 april 2005 05:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
In 1 adem 2 bevolkingsgroepen noemen. Ik ben nogal lui aangelegd.
Mijn probleem is dat het nu 5 uur is geweest. Bye.quote:Op zondag 3 april 2005 05:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Is mijn probleem niet.
Nu begrijp ik waarom jij nog ligt te slapen.quote:Op zondag 3 april 2005 05:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat het nu 5 uur is geweest. Bye.
Hij begint op leeftijd te komen...quote:Op zondag 3 april 2005 10:37 schreef Stali. het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij nog ligt te slapen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |