quote:Op zondag 3 april 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Een hele dag werken na 2 uurtjes slaap is nog best te doen.
Morgen om kwart over 3 mijn literatuur eindexamenquote:Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef Blumchen het volgende:hoi enzo..
Beetje moeMaar dat geeft niet.. morgen om half 3 horeca examen.. spannend
spannendquote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Morgen om kwart over 3 mijn literatuur eindexamen
Hou op zeg...echt superslecht!quote:Op zondag 3 april 2005 20:24 schreef Suijk het volgende:
Groningen heeft ook goed z'n best gedaan, Noca. Slecht voor mij bet.
Helaas, ik heb zojuist de hele bar overhoop gesmetenquote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!![]()
Doe maar een lekker koud biertje!
mwah de eerste 30 minuten voetbalde NEC redelijk goed, Groningen was nergens en door een paar stomme blunders hielpen ze Groningen in het zadel. Tweede helft leek het meer op hotseknotse begonia voetbal maar wel een enerverende wedstrijd met prachtig acties van Barretoquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja veel doelpunten gezien hè rubbereend, maar niveau was niks hoorde ik?
iedereen is aan t bijkomen van het weekendquote:
355 punten van mij en ik heb er ook niets meegedaan, dus dezelfde samenstelling als in race 2. Voor de komende race ga ik wel wijzigingen aanbrengen als ik het niet vergeetquote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef pascalheister het volgende:
F1 manager niet veel gescoord 200 en nog wat, heb er ook niet naar gekeken deze week eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |