Is redelijk in de buurt ja.quote:Op zondag 3 april 2005 15:00 schreef superjoden het volgende:
nou dan gaan we er maar even naartoe en daarna even bij ouders kijken in Beesd
yep i know, zal er ongetwijfeld wel weer een paar weekenden gaan kijken als het een beetje goed weer isquote:
Hierzo hetzelfde alleen Coulthard ipv Klien.quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
inderdaad ga ook maar even van de zon genieten.quote:Op zondag 3 april 2005 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, Feyenoord - AZ is het aanzien ook niet meer waard.
Dan maar even op het balkon zitten met LdL aan en naar binnen bij de finale van de Ronde
589quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 519 punten voor de F1manager![]()
Yup, heel Toyotaquote:Op zondag 3 april 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is ie nog verder uitgelopenLaat me raden: Jij had zeker Ralf Schumacher?
Ik had een McLaren chassis, en ik had eigenlijk meer verwacht van Coulthard.quote:
Coulthard had ik ook. Maar ik verwachtte meer van de Toyota. En DC was vorig jaar ook uitgevallen vandaar. Morgen maar eens kijken of ik iets van Renault of McLaren kan kopenquote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had een McLaren chassis, en ik had eigenlijk meer verwacht van Coulthard.
Voor de rest had ik ook alles Toyota, en natuurlijk de Michelin-banden.
Die met dat persoontje met de fotograaf er voorop? Die is briljant, die daarvoor met het zwembandje was een stuk minder.quote:Op zondag 3 april 2005 16:28 schreef tong80 het volgende:
De singel van New Order is iig geweldig SCH heb je de vorige CD ook van ze ? Die is geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |