Ben het in ieder geval kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
je bent de eerste.
Love Lettersquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
dan kan ik godverdomme mijn programma afkijken.
Alsof de paus altijd voor alles en iedereen respect hadquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:29 schreef Klonk het volgende:
lekker respectvol, lompe eikel.
dat niet nee, maar om nou zo kinderachtig te gaan zitten janken vind ik knap triest.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:30 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Alsof de paus altijd voor alles en iedereen respect had![]()
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Gefeliciteerd! Je hebt het miljoenste topic over de paus geopend![]()
je was me voorquote:
Dat vind jij, zo veel mensen zo veel meningen. Maar jouw mening boeit me ook niet, ik ben effe mijn frustratie kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat niet nee, maar om nou zo kinderachtig te gaan zitten janken vind ik knap triest.
als jij gelukkig bent, moet je dat vooral doen, hoe kinderachtig dat ook is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vind jij, zo veel mensen zo veel meningen. Maar jouw mening boeit me ook niet, ik ben effe mijn frustratie kwijt.
Met dank aan fok!
Of jaloezie?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:30 schreef Slarioux het volgende:
Zeiken over hoe populair iemand anders is is zo 2002.
Het gaat om hoe je het overbrengt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dat vind jij, zo veel mensen zo veel meningen. Maar jouw mening boeit me ook niet, ik ben effe mijn frustratie kwijt.
Met dank aan fok!
Je zal t maar missen zegquote:
Een half uurtje ? Die man is al dagen wereldnieuws. Leuk dat ie zoveel betekende voor de gelovigen maar de man is niet gestikt in z'n speentje en dan krijg ik toch een beetje dubbel gevoel bij zoveel uitzendingen. De man is al jaren aan het aftakelen, een natuurlijk proces, niets meer niets minder. Ik snap best dat je een forse uitzending aan de man op kan hangen over z'n hele leven etc maar om een van ouderdom stervende man 4 dagen wereldnieuws te maken dat gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef DJKoster het volgende:
Och.. we hebben vanmiddag ook iets van 4 uur kunnen kijken naar een of ander congres van een politiek partijtje, dan kan dat halve uurtje voor voor zo'n oude man er wel af..
Ik kijk de herhalingquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
als jij gelukkig bent, moet je dat vooral doen, hoe kinderachtig dat ook is.
ik wist trouwens niet dat sesamstraat om 10 uur 's avonds werd uitgezonden
Jah, ik erger me er aan hoe mensen de dingen kunnen overdrijven, net als mijn overdreven reactiequote:
Het is elke keer weer hetzelfde liedje. Eerst met Pim, toen Theo, en weet ik veel wie allemaal. Er gaat iemand dood, of er gebeurt iets met veel media aandacht. En iedereen sprint naar Klaagbaak om maar als eerste te klagen dat het ze geen reet interesseert en dat ze er nu wel genoeg van hebben gezien op TV en bla bla bla.quote:
Ik zal naar die inrichting gaan om jou aan te melden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Triest mannetje, maar buiten je programma heb je vast geen leven. Ga naar een inrichting ofzo. Kneus.
Mwah, ze overdrijven inderdaad ietwat, maar dan nog; als mensen dat doen, dan hoef jij niet datzelfde te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, ik erger me er aan hoe mensen de dingen kunnen overdrijven, net als mijn overdreven reactie
Jah, eens moest het mijn eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is elke keer weer hetzelfde liedje. Eerst met Pim, toen Theo, en weet ik veel wie allemaal. Er gaat iemand dood, of er gebeurt iets met veel media aandacht. En iedereen sprint naar Klaagbaak om maar als eerste te klagen dat het ze geen reet interesseert en dat ze er nu wel genoeg van hebben gezien op TV en bla bla bla.
Je bevestigt jezelf er wel meequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, eens moest het mijn eerste keer zijn.
Ontmaagd door de paus, tres apart!quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, eens moest het mijn eerste keer zijn.
Ja, oke... maar het lucht wel even op om het van me af te schrijven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Mwah, ze overdrijven inderdaad ietwat, maar dan nog; als mensen dat doen, dan hoef jij niet datzelfde te gaan doen.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gelukkig maar dat jouw overlijden niet meer publiciteit krijgt dan 2 regeltjes in het lokale suffertje.
en jij bent de eerste zeker die dit soort klaaggezang gaat lezenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is elke keer weer hetzelfde liedje. Eerst met Pim, toen Theo, en weet ik veel wie allemaal. Er gaat iemand dood, of er gebeurt iets met veel media aandacht. En iedereen sprint naar Klaagbaak om maar als eerste te klagen dat het ze geen reet interesseert en dat ze er nu wel genoeg van hebben gezien op TV en bla bla bla.
Da's het "werk" van een moderator.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en jij bent de eerste zeker die dit soort klaaggezang gaat lezen![]()
Slap hoor, net als het gezellig wordt afhafkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:55 schreef ArmaniMania het volgende:
Deze mag op slot, mijn frustratie is er gelukkig uit, dankzij fok!
Love Letters is afgelopen jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:55 schreef ArmaniMania het volgende:
Deze mag op slot, mijn frustratie is er gelukkig uit, dankzij fok!
Open er anders ergens een topic over, mij ging het er even om dat ik effe mijn frustratie kwijt kon. Het is in ieder geval beter dan mijn Marokkaanse buurman op zijn flikker te geven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Slap hoor, net als het gezellig wordt afhafken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
Leer eens spellen, stoere Tommy.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:55 schreef Tom-my het volgende:
Geloof houdt infantiele hersentjes op het rechte pad, we need it, anders zitten die tbs kliniekken zo vol
Oe techen je sere teehn? Hoezo stoer? Wou je anders beweren?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer eens spellen, stoere Tommy.
Je bent een mietje en je kan geen Nederlands.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Oe techen je sere teehn? Hoezo stoer? Wou je anders beweren?
Ga er is inhoudelijk op in, ik kan zeker nederlands want je kan het a. lezen en b. op reageren, klaarblijkelijk?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent een mietje en je kan geen Nederlands.
"Kliniekken". Dat is geen Nederlands, stumperd. Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Op jouw hersenloze onzinpraatjes?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:04 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Ga er is inhoudelijk op in, ik kan zeker nederlands want je kan het a. lezen en b. op reageren, klaarblijkelijk?
Ow sorry mijn welgemeende EKSKUSEZ, als je de essentie van het verhaal dan gemist hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
"Kliniekken". Dat is geen Nederlands, stumperd. Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Op jouw hersenloze onzinpraatjes?
Heb je al gerechtelijke toestemming om te mogen trouwen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, effe ideetjes op doen vor trouwkleren enzo he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |