Oe techen je sere teehn? Hoezo stoer? Wou je anders beweren?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Leer eens spellen, stoere Tommy.
Je bent een mietje en je kan geen Nederlands.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Oe techen je sere teehn? Hoezo stoer? Wou je anders beweren?
Ga er is inhoudelijk op in, ik kan zeker nederlands want je kan het a. lezen en b. op reageren, klaarblijkelijk?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent een mietje en je kan geen Nederlands.
"Kliniekken". Dat is geen Nederlands, stumperd. Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Op jouw hersenloze onzinpraatjes?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:04 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Ga er is inhoudelijk op in, ik kan zeker nederlands want je kan het a. lezen en b. op reageren, klaarblijkelijk?
Ow sorry mijn welgemeende EKSKUSEZ, als je de essentie van het verhaal dan gemist hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
"Kliniekken". Dat is geen Nederlands, stumperd. Waar moet ik inhoudelijk op ingaan? Op jouw hersenloze onzinpraatjes?
Heb je al gerechtelijke toestemming om te mogen trouwen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, effe ideetjes op doen vor trouwkleren enzo he.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |