Nee maar ach,quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar moet je eens kijken hoe men hier reageert. Dat is toch niet normaal meer?
Mja erg leuk, maar wat wil je hier nou werkelijk mee zeggen? Als je geen wetenschappelijke onderbouwing hebt mag je er geen atheistische overtuigen aan overhoudenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat jammer dan dat menig Katholiek, ook op wetenschappelijk gebied, meer heeft gepresteerd dan jij je zelfs maar voor zou kunnen stellen. En ik heb de pest aan de Kerk van Rome, maar nog meer aan verwaten atheisten die versleten riedeltjes ten gehore brengen.
ik snap je felheid, maar je ergeren is geen goede manier om te rouwen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar moet je eens kijken hoe men hier reageert. Dat is toch niet normaal meer?
Waarom val jij eigenlijk opeens zo uit tegen mij?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
idd... het is niet normaal hoe een zogenaamde "volgeling" zich misdraagt in dit topic.
Allemaal leuk & aardig, maar dit ging toch om de paus die overleden is... Gaan we nu het katholicisme bashen (wel leuk voor de verandering)?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
feiten bestaan niet. Vrij inhoudsloos leven heb je dan.
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er staan hier en daar nog wel wat posts van die ilona.
Ik snap het ook niet. Ben zelf absoluut niet gelovig, maar heb wel respect voor die kerel. Dat zouden meer mensen moeten hebben hier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Echt ik snap niet waar plost zo de emoties wegkomen of het startsein om helemaal los te gaan. Mag een psycholoog zich nog eens over buigen.
Ondoordachte sensatieposts, negeren want dan heeft NS minder te deleten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nokken . klagen doe je maar ergens anders. reageer on-topic of reageer niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
alleen jammer dat je niet consequent bent en je werk juist verricht
Feiten bestaan wel degelijk. Waarom zouden feiten niet bestaan volgens jou dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
feiten bestaan niet. Vrij inhoudsloos leven heb je dan.
Ik heb geen idee. Wat denk jezelf? Dat ik het lachwekkend vind dat iemand de volkomen dooddoener over de gebroeders Grimm weer eens van stal haalt? Waar slaat dat op?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mja erg leuk, maar wat wil je hier nou werkelijk mee zeggen?
Waaraan overhouden? En dat bedoel ik ook niet. Discussies over God zijn vrij zinloos, al kan de wetenschap wel het terrein wat afbakenen.quote:Als je geen wetenschappelijke onderbouwing hebt mag je er geen atheistische overtuigen aan overhouden
Nogal eens, ja. Waren die voor het overige ook allemaal dom?quote:Mensen met een katholieke geloofovertuiging hebben op wetenschappelijk gebied ook wat gepresteerd?
juist, ik heb net onz uit de active topic list gehaald, gewoon niet respectvol, kijk een beetje gokken op wanneer die sterft is tot daar aan toe, maar de bagger die daar nu omhoog komt is te triestig voor woorden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ben zelf absoluut niet gelovig, maar heb wel respect voor die kerel. Dat zouden meer mensen moeten hebben hier.
Sluit me aan bij fuif en Martin.Wijs man trouwens die Bodar.I.ig, grapje moet kunnen maar sommige dingen die ik hier gelezen heb vind ik best kinderachtig en respectloos. Ook al deel je de kerkelijke mening niet wil nog niet zeggen dat de mensen die er wel in geloven afgezeken moeten worden .Kijk eens naar je eigen en begin bijjezelf en heb respect voor een ander. De maatschappij dat ben jij.... enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is precies waar priester Bodar het gisteren over had in het programma Boring en Van Dorp. Hij zei ook inderdaad, dat de Nederlanders (dit zei hij impliciet natuurlijk) eigenlijk een stel domme mensen zijn, die niet eens weten wat er nu werkelijk gaande is buiten de grenzen van hun bekrompen en niets betekenend landje. Ik ben het met je eens!
Daar kan ik mij juist zo enorm aan ergeren. Mensen komen dan idd met zo'n enorme dooddoener aanzetten en nog het leukste, hahahaahha, "mensen moeten zelf nadenken." Dan vraag je ze: "oh oke, wat is jouw visie?" En dan het antwoord, hahaahahaahahah: "ja euh, daar denk ik niet over na, wat ik niet kan zien geloof ik niet, duhuh." Kortom, 80% van de niet-gelovigen betichten de gelovigen van datgene waar zij zelf aan lijden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb geen idee. Wat denk jezelf? Dat ik het lachwekkend vind dat iemand de volkomen dooddoener over de gebroeders Grimm weer eens van stal haalt? Waar slaat dat op?
Jammer dat ik je reactie niet kan verwijderenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou en? In die pausmobiel stoppen en gewoon doorgaan. Mensen zullen het verschil toch niet zien.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
juist, ik heb net onz uit de active topic list gehaald, gewoon niet respectvol, kijk een beetje gokken op wanneer die sterft is tot daar aan toe, maar de bagger die daar nu omhoog komt is te triestig voor woorden.
omdat ik me eerst kapot ergerde aan de posts van ilona nog iets...quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom val jij eigenlijk opeens zo uit tegen mij?
Je bent na het 2de jaar van de MAVO gestopt met werken, hebt toen 10 jaar putjesgeschept, bent vervolgens ontslagen omdat je collega's je vonden stinken en zit vanaf toen in de WW te genieten van ons geld?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef kL0j00h het volgende:
-kappen nu-
Nergens, maar zoals je al zelf aangeeft, discussies over het geloof is een aaneenschakeling van dooddoeners.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wat denk jezelf? Dat ik het lachwekkend vind dat iemand de volkomen dooddoener over de gebroeders Grimm weer eens van stal haalt? Waar slaat dat op?
Dom...?Ja...dom in het context waar jij het over hebt...nee natuurlijk niet.quote:Nogal eens, ja. Waren die voor het overige ook allemaal dom?
Ik heb al in meerdere serieuze geloofstopics aangegeven (in het verleden) dat ik niet een hardcore katholiek ben, maar alleen zo opgevoed met toevallig een speciaal gevoel daarbij. Wat moet ik dan anders volgens jou? Huilend voor de kerk hier in de stad gaan staan te bidden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Tobbes het volgende:
@Fuifduif. Ik heb trouwens wel een beetje mijn twijfels bij een zogenaamde 'katholiek' die amper een uur na het overlijden van zijn 'papa' kansloos op een forum zit.
Simpel maar treffend uitgedrukt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef milagro het volgende:
dag ouderwetse maar ook lieve Paus
Rust zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |