abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25941818
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar moet je eens kijken hoe men hier reageert. Dat is toch niet normaal meer?
Nee maar ach,

breezahcultuur van tegenwoordig he.

Maak er zelf op een bepaalde manier ook wel deel van uit, maar alleen op zaterdagavond/nacht. Zondag ochtend zit ik gewoon in de kerk hoor.

Ik snap dat mensen vandaag de dag soms niet meer 'kunnen' geloven. Maar je zou de verschillende religies toch minstens kunnen gebruiken om zo nu en dan over het leven na te denken.

Toch?
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:45:43 #227
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25941820
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat jammer dan dat menig Katholiek, ook op wetenschappelijk gebied, meer heeft gepresteerd dan jij je zelfs maar voor zou kunnen stellen. En ik heb de pest aan de Kerk van Rome, maar nog meer aan verwaten atheisten die versleten riedeltjes ten gehore brengen.
Mja erg leuk, maar wat wil je hier nou werkelijk mee zeggen? Als je geen wetenschappelijke onderbouwing hebt mag je er geen atheistische overtuigen aan overhouden Mensen met een katholieke geloofovertuiging hebben op wetenschappelijk gebied ook wat gepresteerd? Oke, leuk mag ik nu verder gaan met deze discussie??

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:45:55 #228
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25941822
quote:

[..]

Dat snap ik, maar moet je eens kijken hoe men hier reageert. Dat is toch niet normaal meer?
ik snap je felheid, maar je ergeren is geen goede manier om te rouwen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25941841
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

idd... het is niet normaal hoe een zogenaamde "volgeling" zich misdraagt in dit topic.
Waarom val jij eigenlijk opeens zo uit tegen mij?
pi_25941848
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef Tobbes het volgende:

[..]

feiten bestaan niet. Vrij inhoudsloos leven heb je dan.
Allemaal leuk & aardig, maar dit ging toch om de paus die overleden is... Gaan we nu het katholicisme bashen (wel leuk voor de verandering)?
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 22:46:53 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25941851
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Er staan hier en daar nog wel wat posts van die ilona.
Ik doe mijn best.

Echt ik snap niet waar plost zo de emoties wegkomen of het startsein om helemaal los te gaan. Mag een psycholoog zich nog eens over buigen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:48:07 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25941891
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik doe mijn best.

Echt ik snap niet waar plost zo de emoties wegkomen of het startsein om helemaal los te gaan. Mag een psycholoog zich nog eens over buigen.
Ik snap het ook niet. Ben zelf absoluut niet gelovig, maar heb wel respect voor die kerel. Dat zouden meer mensen moeten hebben hier.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25941900
quote:

[..]

Ondoordachte sensatieposts, negeren want dan heeft NS minder te deleten.

Nogmaals: ik vind het katholieke fundamentalisme ook niks, maar dat kan je ook op een normale manier uitdragen. Zelfs zonder er respect voor te hebben.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:48:30 #234
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_25941904
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef MartiniRosso het volgende:

[..]

alleen jammer dat je niet consequent bent en je werk juist verricht
Nokken . klagen doe je maar ergens anders. reageer on-topic of reageer niet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:48:34 #235
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25941907
Zowiezo...andersdenkenden als dom bestempelen helpt ook niet bij het zieltjes winnen hoor

Paus, rust zacht en moge het leven in het hiernamaals een stuk beter worden dan het leven dat je op aarde gehad hebt.

p.s. leuk optrekje had je wel daar in Rome
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_25941909
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef Tobbes het volgende:

[..]

feiten bestaan niet. Vrij inhoudsloos leven heb je dan.
Feiten bestaan wel degelijk. Waarom zouden feiten niet bestaan volgens jou dan?
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:48:57 #237
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_25941919
-kappen nu-

[ Bericht 97% gewijzigd door NorthernStar op 02-04-2005 22:49:50 ]
pi_25941926
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mja erg leuk, maar wat wil je hier nou werkelijk mee zeggen?
Ik heb geen idee. Wat denk jezelf? Dat ik het lachwekkend vind dat iemand de volkomen dooddoener over de gebroeders Grimm weer eens van stal haalt? Waar slaat dat op?
quote:
Als je geen wetenschappelijke onderbouwing hebt mag je er geen atheistische overtuigen aan overhouden
Waaraan overhouden? En dat bedoel ik ook niet. Discussies over God zijn vrij zinloos, al kan de wetenschap wel het terrein wat afbakenen.
quote:
Mensen met een katholieke geloofovertuiging hebben op wetenschappelijk gebied ook wat gepresteerd?
Nogal eens, ja. Waren die voor het overige ook allemaal dom?
pi_25941941
@Fuifduif. Ik heb trouwens wel een beetje mijn twijfels bij een zogenaamde 'katholiek' die amper een uur na het overlijden van zijn 'papa' kansloos op een forum zit.
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:49:38 #240
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25941943
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Ben zelf absoluut niet gelovig, maar heb wel respect voor die kerel. Dat zouden meer mensen moeten hebben hier.
juist, ik heb net onz uit de active topic list gehaald, gewoon niet respectvol, kijk een beetje gokken op wanneer die sterft is tot daar aan toe, maar de bagger die daar nu omhoog komt is te triestig voor woorden.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25942017
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is precies waar priester Bodar het gisteren over had in het programma Boring en Van Dorp. Hij zei ook inderdaad, dat de Nederlanders (dit zei hij impliciet natuurlijk) eigenlijk een stel domme mensen zijn, die niet eens weten wat er nu werkelijk gaande is buiten de grenzen van hun bekrompen en niets betekenend landje. Ik ben het met je eens!
Sluit me aan bij fuif en Martin.Wijs man trouwens die Bodar.I.ig, grapje moet kunnen maar sommige dingen die ik hier gelezen heb vind ik best kinderachtig en respectloos. Ook al deel je de kerkelijke mening niet wil nog niet zeggen dat de mensen die er wel in geloven afgezeken moeten worden .Kijk eens naar je eigen en begin bijjezelf en heb respect voor een ander. De maatschappij dat ben jij.... enzo.
R.I.P JP2 Amen.
pi_25942018
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb geen idee. Wat denk jezelf? Dat ik het lachwekkend vind dat iemand de volkomen dooddoener over de gebroeders Grimm weer eens van stal haalt? Waar slaat dat op?
Daar kan ik mij juist zo enorm aan ergeren. Mensen komen dan idd met zo'n enorme dooddoener aanzetten en nog het leukste, hahahaahha, "mensen moeten zelf nadenken." Dan vraag je ze: "oh oke, wat is jouw visie?" En dan het antwoord, hahaahahaahahah: "ja euh, daar denk ik niet over na, wat ik niet kan zien geloof ik niet, duhuh." Kortom, 80% van de niet-gelovigen betichten de gelovigen van datgene waar zij zelf aan lijden.
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 22:51:51 #243
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_25942020
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou en? In die pausmobiel stoppen en gewoon doorgaan. Mensen zullen het verschil toch niet zien.
Jammer dat ik je reactie niet kan verwijderen

NS?
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:51:56 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25942023
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Klonk het volgende:

[..]

juist, ik heb net onz uit de active topic list gehaald, gewoon niet respectvol, kijk een beetje gokken op wanneer die sterft is tot daar aan toe, maar de bagger die daar nu omhoog komt is te triestig voor woorden.
Eensch.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:52:14 #245
34156 Mirage
Smile !!!
pi_25942036
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:46 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom val jij eigenlijk opeens zo uit tegen mij?
omdat ik me eerst kapot ergerde aan de posts van ilona nog iets...
vervolgens lees ik jouw haatdragende arrogante posts en sla ik helemaal achterover dat zelfs iemand waarvan ik respect voro de Paus van had verwacht zich misdraagt ( naar mijn idee hoor je je vanuit een vorm van respect naar de man niet zo beledigend, generaliserend en met gebrek aan fatsoen op te stellen ).

Ik ben eigenlijk ontzettend teleurgesteld.
Mijn levensovertuiging/ geloof komt absoluut niet overeen met de jouwe ( met veel van je stellingen ben ik het dus ook oneens), maar ik heb wel respect voor deze zaken. Ik vind het jammer om te zien dat je je zo laat gaan terwijl ik juist dacht dat jij iemand was met waarden en normen ( of ze nou vanuit dezelfde basis komen als die van mij of niet )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_25942057
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef kL0j00h het volgende:
-kappen nu-
Je bent na het 2de jaar van de MAVO gestopt met werken, hebt toen 10 jaar putjesgeschept, bent vervolgens ontslagen omdat je collega's je vonden stinken en zit vanaf toen in de WW te genieten van ons geld?

Dat geld maakte je vervolgens op aan bier zodat je geen tv en radio kon kopen om de activiteiten van de paus te volgen en voorzover je dat wel meekreeg had je te weinig hersencellen om enerzijds te onthouden wanneer je die maand moest douchen en anderzijds die daden van de paus te onthouden.

Vervolgens zit je op een mooie voorzomerse zaterdagavond op Fok, jezelf openlijk voor lul te zetten door net te doen alsof de paus een simpele ziel is die de hele dag uit zijn neus zat te vreten.

Ga Hazes luisteren
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:53:06 #247
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25942067
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nergens, maar zoals je al zelf aangeeft, discussies over het geloof is een aaneenschakeling van dooddoeners.
quote:
Nogal eens, ja. Waren die voor het overige ook allemaal dom?
Dom...?Ja...dom in het context waar jij het over hebt...nee natuurlijk niet.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_25942070
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Tobbes het volgende:
@Fuifduif. Ik heb trouwens wel een beetje mijn twijfels bij een zogenaamde 'katholiek' die amper een uur na het overlijden van zijn 'papa' kansloos op een forum zit.
Ik heb al in meerdere serieuze geloofstopics aangegeven (in het verleden) dat ik niet een hardcore katholiek ben, maar alleen zo opgevoed met toevallig een speciaal gevoel daarbij. Wat moet ik dan anders volgens jou? Huilend voor de kerk hier in de stad gaan staan te bidden?
  zaterdag 2 april 2005 @ 22:54:07 #249
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25942124
RIP, ben blij dat ik het hoor. Geen lijdensweg meer voor hem, die toevallig paus is.

Helaas dat hij tot het bittere eind door wou gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')