Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:06 schreef pijnboom het volgende:
ik vraag niet wie, ik vraag of ze nog bestaat..
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:06 schreef pijnboom het volgende:
vast wel maar of ze hier nog komtquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:06 schreef pijnboom het volgende:
No problemo mên. Ik heb je bûûkske ook nog.quote:
Thanks Suzanne, dat wilde ik even weten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:08 schreef Suuuuzanne het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
[20:09:10] *suuuuzanne* Dillinja & Lemon D - Spectrum Mix CD *
WAT?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Thanks Suzanne, dat wilde ik even weten.
Ik kom Zuid-Afrika IRC-technisch niet in..
quote:
* JohnnyKnoxville luistert naar Evol Intent- The Bloodquote:[21:11] ERROR All connections in use
Schrijf je dat niet anders?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:19 schreef FlyingFox het volgende:
Bedoel je de hoofdstad van Groenland? Ja die bestaat nog steeds.
inderdaad, je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef FlyingFox het volgende:
Ja. Nuuk. Maar ik dacht, een typo. Ja je weet 't niet he.
Ofschoon ik bij nader inzien het niveau hier toch net een trappetreedje lager schat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
inderdaad, je weet maar nooit.
Als je de Randstad groen en heuvelig wilt noemen wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:24 schreef FlyingFox het volgende:
Nog bier gedronken tussen de groene heuvels?
Als je een groot formaat trap hanteert dan is een traptreetje op zijn plaats, bij een standaard trap vergeleken eindigt het niveau toch ettelijke treden lager.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:23 schreef FlyingFox het volgende:
Ofschoon ik bij nader inzien het niveau hier toch net een trappetreedje lager schat.
pfffkquote:
En wat voor eenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pfffkalweer zo iemand met een leven
jaloers isquote:
Er is meer vertier dan op de Mbeki Beki-vlakte te Eritreaquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat krijg je in een durpke als Amsterdam.
Ja Nouk, dat is 't zeker. Maar dan gegoten in een sausje van vrolijke kleuren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Suuuuzanne het volgende:
Is dit de IRC vervanger voor nu?
Ik ga, doei.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel weer jammer van Ajax, dat dan weer wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |