Ze zijn gewoon a/h wachten op die spaanse kerel met z'n zilveren hamer...quote:
Precies... Je hebt helemaal niks aan je rechterarm...quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:55 schreef Cynic het volgende:
Amputaties zijn mooi. Als je het lichaam ervoor hebt.
Ik nog niet iigquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:43 schreef Cynic het volgende:
Zit iedereen al op het terras ofzo?
blijkbaar niet idd .. nu maar gewoon wachten dus ...quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:39 schreef Cynic het volgende:
Dat mag toch niet zomaar neem ik aan?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef Nouk het volgende:
Godver ik heb SPSS nodig. Cynic, moet je niet toevallig vandaag/morgenochtend in A'dam zijn?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb mijn Eels kaartje binnen, BB.
idd hij is snel en heeft veelquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:23 schreef Cynic het volgende:
Die nieuwe bittorrent site is wel okay trouwens, http://pqrt.org/
dan heb je niet alle regs weg .. kijk ook of er gewone files zijn met zo'n soort naam (gewoon bestanden zoeken).. en probeer hijackthis en kijk of die hem vindquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:02 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik kan die spyware dingen van Coolwebsearch wel handmatig verwijderen met regedit, maar als ik dan de volgende keer weer scan, staan ze er gewoon weer! Hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:48 schreef SuperWeber het volgende:
Whehehehe
goeie tip ... *noteerdquote:
Waarom denk je dat ik vrijgezel ben??quote:
Tja, de jongens zijn schaars he...quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vrijgezel ben??
quote:
nee, ik denk t niet, eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:17 schreef Cynic het volgende:
Zo, heb ik ze nu weg?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:17 schreef Cynic het volgende:
Zo, heb ik ze nu weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |