quote:Pagani has announced the most powerful version yet of their famous Zonda. The Zonda F, named in honour of race car driver Jaun Manuel Fangio. The new Pagani Zonda F uses the same 7.3 litre V12 AMG motor, with a power increase from 555 HP to 602 HP. The Zonda F will have a top speed of 345 km/h and covering the 0-100 km/h sprint in just 3.6 seconds.
"Juan Manuel Fangio was much more than a great champion. His accuracy, his uprightness, and his human and technical sensibility were among his qualities, typical of the old-time men, they have been for me, an example and an inspiration source."
"Very often, I ask myself how something so material, like a drawing or a technical choice, can express and convey the philosophy of such a men. The name of el coche, the way he used to call the car, should have been Fangio F1."
"He followed the project with a strong enthusiasm, according to his ideas the F1 had to be innovative, safe and had to be powered by a Mercedes-Benz engine. He then passed away and as a sign of respect I did not dare to call the car Fangio F1 and I decided to name it Zonda, el viento de los Andes."
"Today, after years spent in a rigorous search for perfection, the result is the Zonda F, a car that I wish to dedicate to Juan Manuel Fangio, the man who has made everything different."
quote:Engine :Mercedes-Benz AMG V12
Engine displacement : 7291 cc
Max. Power : 602 HP (443 kW) at rpm at 6150 rpm
Max. Torque : 760 Nm at 4000 rpm
Weight-to-Power ratio : 2,04 kg/HP
Transmission : longitudinal mid engine, rear wheel drive with self-locking differential.
Clutch : twin plate clutch.
Gearbox : mechanical 6 speed (+ reverse).
Brakes : 4 ventilated Brembo disks, hydraulic power brake.
Steel brakes : front 380x34 mm 6 piston caliper, rear 355x34 mm 4 piston caliper.
Steering : TRW rack and pinion power assisted.
Wheels : forged aluminium/magnesium alloy APP wheels,19" front, 20" rear.
Front tyre size : Michelin Pilot Sport 2 255/35/19.
Rear tyre size : Michelin Pilot Sport 2 335/30/20.
Dimensions : length - 4435 mm, width - 2055 mm, height - 1141 mm, wheelbase - 2730 mm, dry weight - 1230 kg.
Weight distribution : 46% front, 54% rear.
Performance : 0-100 km/h in 3.6 seconds, 0-200 km/h in 9.8 seconds.
Top speed : 345km/h.
Braking : 200-0 km/h in 4.4 seconds.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:56 schreef Fugie het volgende:
duurde wel lang he tf, moest je nog ff rukkeh ofzo ?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:58 schreef BoJo het volgende:
oh wacht nu zie ik het pas, ik ben nog niet wakker![]()
nee hoor ik kwam die link net tegen dus ik dacht he ik gebruik hemquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zat gewoon op een excuus te wachten om dat plaatje te gebruiken![]()
quote:
dan stuur ik wel wat zeehonden jagers op je afquote:
doe maar zal ik die tiefhonden met hetzelfde recept behandelen als wat hun normaal doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan stuur ik wel wat zeehonden jagers op je af![]()
jij bent zo klein dat ze jou aan zien als een zeehondquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe maar zal ik die tiefhonden met hetzelfde recept behandelen als wat hun normaal doen![]()
whehehehehehehehequote:Op zaterdag 2 april 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent zo klein dat ze jou aan zien als een zeehond![]()
quote:
kut smurf is hetquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik geloof dat TF een beetje inboet qua status
BoJoquote:
mooi stukje houtquote:
quote:
eerst afwachten wat ik ga verdienenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Haje al een mx-5 gevonden? Ik ben ooit toen ik net 18 was eens gaan kijken bij Cabrio land ofzo in Den Haag ook naar een mx-5. Moesten we mee naar een loods waar nog veel meer stond. Geinige autootjes hoor, maar nu vind ik er zelf niet zo veel meer aan.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik geloof dat TF een beetje inboet qua status
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
deze staat hier nu in de schuur
maar ze hebben wel veel heel veel voorraad staanquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
Er is ook geen moer veranderd in die 6 jaar
Geweldig daar wil ik een keer op rijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
deze staat hier nu in de schuur
kom maar een keer naar "Benschop-city"quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar ze hebben wel veel heel veel voorraad staan
[..]
Geweldig daar wil ik een keer op rijden![]()
Aaah een echt vriendje ben je ook hequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kom maar een keer naar "Benschop-city"
natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aaah een echt vriendje ben je ook he![]()
hahah ik ga kapot hierquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
natuurlijk
Mijn broertje zegt net dat er zelfs cruise control op zit
msn dating?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
fwanker, anders ga jij ff de pimp uithangen op msn dating![]()
umh ja eigelijk wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:23 schreef Fugie het volgende:
jij ziet jezelf alweer zitte zeker, in je zwembroek met je zonnerbrilletje op, mixdrankje met parapluutje in de hand, ghettoblaster achterop en gaan.
quote:
jij hebt gewoon een wilde fantasie, dat heeft niets met je dyslectie te maken hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
umh ja eigelijk wel.
door mijn dyslextie denk ik in beelden. zeg jij fiets dan zie ik in m,n hoofd een plaatje van een fiets. Bij mensen zonder dyslextie is dat anders heb ik me laten vertellen![]()
Maar dit heeft dus het vervolg dat ik dingen heel snel voor me kan zien. En ja ik zie me helemaal zitten op dat ding en gek zien doen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een wilde fantasie, dat heeft niets met je dyslectie te maken hoor
der zit ook een bekerhouder in dus je coctailtje kan nog mooi staan ookquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
umh ja eigelijk wel.
door mijn dyslextie denk ik in beelden. zeg jij fiets dan zie ik in m,n hoofd een plaatje van een fiets. Bij mensen zonder dyslextie is dat anders heb ik me laten vertellen![]()
Maar dit heeft dus het vervolg dat ik dingen heel snel voor me kan zien. En ja ik zie me helemaal zitten op dat ding en gek zien doen![]()
zo weinig?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:33 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff op het terras een biertje doen (naja, 20 dan)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
der zit ook een bekerhouder in dus je coctailtje kan nog mooi staan ook
GEWELDIGquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
der zit ook een bekerhouder in dus je coctailtje kan nog mooi staan ook
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
kan jij ook achterop zitten![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kopen anders? Minder vrouwelijk dan een MX-5
Mwoa beetje suffe zooi verder, maar ik heb het hier wel naar m'n zin hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj
was al bang dat er hier niemand was
O jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kom hier over stoere auto's praten
volgens mij is iedereen naar een automeetingquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa beetje suffe zooi verder, maar ik heb het hier wel naar m'n zin hoor
nou, die's dik, en vet, naar het schijntquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja
Vertel nogeens over je dikke vette Vette?
Geweldigquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen naar een automeeting
Ja want echt IRL gezien heb je haar nog niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, die's dik, en vet, naar het schijnt
ik heb geen uitnodiging gezien hierquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldigwe worden weer buitengesloten
Paupers
hemquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want echt IRL gezien heb je haar nog niet?
Hem?quote:
Naah dan niet. Hebben we strikt genomen ook niet echt ergens voor nodigquote:
ok, wat jij wilquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hem?
Woord eindigt op -e
is iets waar je IN duikt om plezier te hebben
HAAR![]()
Dat is zoquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dan niet. Hebben we strikt genomen ook niet echt ergens voor nodig
Goed puntquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is zo
We bepalen zelf wel of we ergens welkom zijn of niet
ik benoem m niet, maar vind zo'n breed en sterk ding niet erg vrouwelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt
Maar jij benoemt je 'vette als een jongetje? Okee
Bovendien voorzien van voldoende rubber.... nee okee e hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik benoem m niet, maar vind zo'n breed en sterk ding niet erg vrouwelijk
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju dit is een ingekakte zooi zeg
We kunnen ook wel gaan MSNnen anders?
Dat komt vaker voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien voorzien van voldoende rubber.... nee okee e hebt gelijk![]()
Oh nee da's voor BrE3ZaHh0eR3N, dat is ook wel weer zo......quote:
nog nooit gezien hierquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijven die stoere gasten nou?
Weet ik veel, normaal hebben ze altijd zo'n grote muilquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Waar blijven die stoere gasten nou?
ben ik een vw danquote:
ja dat is stoerquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Er loopt ergens een gast een Opel-logo in z'n hol te neuken, maar om dat nou stoer te noemen?Ik weet het nie hoor
Wat vind jij D?
jij lijkt op een mol en ik op een kip. En je punt isquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hoofd lijkt behoerlijk op een VW embleem
ik heb geen punt, moest dat dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij lijkt op een mol en ik op een kip. En je punt is
Oh okeequote:Op zaterdag 2 april 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja dat is stoer
gewoon met ze mee praten
eeeuh.....quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hoofd lijkt behoerlijk op een VW embleem
nee maar ik dacht wie weet wil je er een mooie puntje aan zuigen?quote:
zuigen is niet mij specialiteitquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar ik dacht wie weet wil je er een mooie puntje aan zuigen?
quote:
dat jij net uit de luiers bent betekent niet dat iedereen zo is hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:52 schreef D.Rose het volgende:
of hebben we het hier over het puntenrijbewijs?
ik heb nooit in de luiers gezeten hoor, ik doe in pc-onderdelenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
dat jij net uit de luiers bent betekent niet dat iedereen zo is hoor
Ah ik heb wel iemand die dat goed kan doen heb ik van horen zeggen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zuigen is niet mij specialiteit
dat laat ik dus maar doen
Ja we zijn er hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
Tering, denk je ff leuke mensen te vinden in de SC
eejjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
Tering, denk je ff leuke mensen te vinden in de SC
geen ambities in die richtingquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ik heb wel iemand die dat goed kan doen heb ik van horen zeggen.
ThaFreak kan dat goed. zo is hij ook blauw geworden. Optie voor jou?
ssssssssh dat zou geheim blijvenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZEN jahquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ruziequote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
O de friek komt weer ff ruzie maken
Schattig toch, zo'n radicaaltje
Wist je niet dat jou vriendin andere zoog?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZEN jah
Vertel eens?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wist je niet dat jou vriendin andere zoog?
Jij ben ook wel okquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zijn er hoorLet niet op DeFriek
ik ga deze kopen zodra ik geld hebquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef D.Rose het volgende:
zeg, we horen het hier toch over stoere auto's te hebben
leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga deze kopen zodra ik geld heb
[afbeelding]
Ik zou keihard staan te juichen, wekenlang, als ik dat ding voor mn WERK nodig hadquote:
volgens mij heb jij helemaal niets nodig voor je werk, alleen een computer om de tijd al Fokkend door te komenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou keihard staan te juichen, wekenlang, als ik dat ding voor mn WERK nodig had
Neeeej dat zijn echte tractoren. Unimogs zijn echtquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:14 schreef PeuRac het volgende:
btw, fles, al die boeren bij mij op school komen ook met van die hokken, met de knieën in de nek, stuiterend komen ze elke dag geradbraakt aan met 30km/h![]()
True.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij heb jij helemaal niets nodig voor je werk, alleen een computer om de tijd al Fokkend door te komen
Ik ga ooit een keer zo'n oude lada kopen (zo'n vierkante) en daar gaat een heel snel blok in, met een goede achteras, rolkooi, helemaal super snel afstellen, onderstel enzo, goede stoelen. Maar voor het zicht zo standaard mogelijk laten.quote:
Ik had er vroeger 1, van Sikuquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeej dat zijn echte tractoren. Unimogs zijn echt
toavallig de Lada van Lotus bij Top Gear gezien?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ooit een keer zo'n oude lada kopen (zo'n vierkante) en daar gaat een heel snel blok in, met een goede achteras, rolkooi, helemaal super snel afstellen, onderstel enzo, goede stoelen. Maar voor het zicht zo standaard mogelijk laten.
En dan bij het verkeerslicht staan![]()
Daar heb ik een filmpje van Robquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ooit een keer zo'n oude lada kopen (zo'n vierkante) en daar gaat een heel snel blok in, met een goede achteras, rolkooi, helemaal super snel afstellen, onderstel enzo, goede stoelen. Maar voor het zicht zo standaard mogelijk laten.
En dan bij het verkeerslicht staan![]()
Nee, dat zijn orginele unimogsquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeej dat zijn echte tractoren. Unimogs zijn echt
Dan NOG ben ik eigenlijk best jaloers op zequote:
Vraagt hij aan MR Top Gearquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toavallig de Lada van Lotus bij Top Gear gezien?
Jaaa de 416squote:
volgens mij heb ik m ook al 3x langs zien komenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraagt hij aan MR Top Gearik heb de afgelopen 5jr bijna geen aflevering gemist, en die heb ik in de herhaling wel gezien.
staat een rode hier verderop in de straatquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa de 416s
Mogs rulen de hard core scene
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan NOG ben ik eigenlijk best jaloers op ze
Met de Mog naar school komen
Ik had ooit een leraar natuurkunde die met een Renault Master chassis-cabine naar school kwam
Ik sleur ze er allemaal uit als we een keer een maandje met de wagen naar Zuid-Afrika gaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan je zeggen, ik doe de management opleiding en de meeste bij mij uit de klas komen met vrij luxe (sommige zelfs met nieuwe -demo) auto's naar school en niemand bij ons is ook maar 1 moment jalours op hun geweest. Die dingen zijn echt een hel om in te zitten![]()
Ik heb em op elke pc hier in huis gezet, zelfs die van m'n moederquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij heb ik m ook al 3x langs zien komen
We weten hetquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef Pr0nXXX het volgende:
Paus is dood, dat jullie het maar weten.
Volvo?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef D.Rose het volgende:
Zeg PeuRac,
Wat is nu je favo auto?
Je naam doet me denken aan Peugeot, je ondertitel Triumph en Volvo en je Avatar zegt Jaguar
volgens mij heb ik hier destijds een topic geopend toen die op eBay stond.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em op elke pc hier in huis gezet, zelfs die van m'n moeder
gespleten personelijkheid heeft hijquote:
Gaat je tegenvallen, een klasgenoot werkt bij Toyota, hij rijdt zo'n groot ding (ben de naam ff kwijt), maar die komt overal. En ik zit zelf bij Land Rover, en ga jij maar lekker in die Unimog zitten, dan slinger ik de V8 in zo'n Range Rover Vogue wel ff aan, denk dat jij dan niet veel verder komtquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sleur ze er allemaal uit als we een keer een maandje met de wagen naar Zuid-Afrika gaan![]()
Kom niet aan mijn mogs![]()
dat was hier jha en hij is voor super weinig geld verkocht helaasquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier destijds een topic geopend toen die op eBay stond.
Of was dat nou op een ander forum...?
Ik ben ook anti Volvoquote:
PeuRac = Peugeot Racer idd (toen werkte ik bij Peugeot, nu rijdt m'n pa het)quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef D.Rose het volgende:
Zeg PeuRac,
Wat is nu je favo auto?
Je naam doet me denken aan Peugeot, je ondertitel Triumph en Volvo en je Avatar zegt Jaguar
wat vind jij dan wel wat?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben ook anti Volvo
2 collega's hebben een Volvo, 2 'bazen' hebben Volvo's, mijn moeder heeft er 1 gehad....
Ik vind het maar niets
Op asfalt win je het kerelquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat je tegenvallen, een klasgenoot werkt bij Toyota, hij rijdt zo'n groot ding (ben de naam ff kwijt), maar die komt overal. En ik zit zelf bij Land Rover, en ga jij maar lekker in die Unimog zitten, dan slinger ik de V8 in zo'n Range Rover Vogue wel ff aan, denk dat jij dan niet veel verder komt![]()
en de Jaguar?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PeuRac = Peugeot Racer idd (toen werkte ik bij Peugeot, nu rijdt m'n pa het)
Ik heb een Triumph TR6 dat ik zeker een van m'n favo auto's, maar voor woon-werk erg duur om te rijden, dus heb ik een Volvo 440 daarvoor.
Ik bedoel, mijn pa rijd ook een V70, maar je zou toch iedere affiniteit met VOLVOMEISTER willen vermijdenquote:
Dat ziet er zeer zeker goed uit zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie mijn sig
(lijn bestaat uit 3 delen)
Ik vind sommige Volvo's wel stoer (de meeste, vooral de 440 NIETquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben ook anti Volvo
2 collega's hebben een Volvo, 2 'bazen' hebben Volvo's, mijn moeder heeft er 1 gehad....
Ik vind het maar niets
Die ga je ook 1 kopen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer zeker goed uit zeg.
Ik ben zelf meer de ferrari man
zie editquote:
Sommige zijn wel stoer, ik vind ze alleen niet fijn rijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind sommige Volvo's wel stoer (de meeste, vooral de 440 NIET). Maar als jij een super goede auto voor 75 euro laat staan, ben je geen goede handelaar
![]()
Jaguar isquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen ervaring me, maar lijken me wel leuke auto's om in te rijden
Komt er dan een Ferrari, of blijft dat een droomauto?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
De Volvo gaat trouwens vervangen worden, maar ik moet eerst een paar delen spuiten vanwege de roestduivel.
Een 440 is erg goedkoop, toch best lekker rijden (als je niet teveel eisen steltquote:
Een kerel bij ons tegenover heeft ieder jaar een nieuwe Jagquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jaguar isom in te rijden, vooral met keiharde hardcore en de ramen open, de mensen kijken naar alle auto's om je heen (vooral Opels, Mercedessen en BMW's) behalve naar de Jaguar
![]()
Maar zelfs met de ligste motoren zijn Jaguars nog vlot. En met de meeste motoren gewoon snel.
Ik mot geen Ferrariquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Komt er dan een Ferrari, of blijft dat een droomauto?
je hebt gezien dat je voor minder dan 1500 pond een porsche kan kopenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mot geen Ferrari![]()
Porschemisschien komt er een Porsche 924 of een Alfa 155, of een Alfa 33, of een BMW 525i
Ik heb nog een hele goede staan, uit '94, maar daar vragen we wel de hoofdprijs voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een kerel bij ons tegenover heeft ieder jaar een nieuwe Jag
Heb ook ooit overwogen er 1 te kopen, zo'n oude XJ, maar toch maar niet gedaan.
ow sorry, ff een mix-upquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mot geen Ferrari![]()
Porschemisschien komt er een Porsche 924 of een Alfa 155, of een Alfa 33, of een BMW 525i
ik zat toch aan minder als 1000 euro te denkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je hebt gezien dat je voor minder dan 1500 pond een porsche kan kopen![]()
De 340 helemaalquote:
moet je der wel voor over hebben dat ie wat vloeistofjes lektquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zat toch aan minder als 1000 euro te denken
Mijn 1e auto was een Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola uit '94, was toen 9 jaar oud, gekocht van de 1e eigenaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow sorry, ff een mix-up
Alfa 33 heb ik ook 2 gehad, was mijn eerste auto, leuke bakjes
zolang 't geen benzine is....quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
moet je der wel voor over hebben dat ie wat vloeistofjes lekt
Heb nu geen intresse meerquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele goede staan, uit '94, maar daar vragen we wel de hoofdprijs voormaar die auto heeft elke beurt, elke reparatie bij ons gehad, 1e eigenaar. Er is geen betere in Nederland op zeker, er is zelfs interesse uit Engeland om dat ding daarheen te halen, zo goed is die. Hij ziet er uit als nieuw terwijl hij al 150.000km gelopen heeft.
stoplichtsprintje ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De 340 helemaal
Dat ding klinkt alsof er een blok beton onderaan hangt man
en zo trektie op ook
Ik heb iemand gesproken welke 924 expert isquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
quote:
Welke auto's heb je nu?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb nu geen intresse meer
Net een auto gekocht (hebben er nu 3)
De andere 2 willen we in gaan ruilen, misschien tegen 1, want 3 is eigenlijk een beetje overdreven.
mijn eerste van en 87er, was een 1.5 blok ingelegd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn 1e auto was een Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola uit '94, was toen 9 jaar oud, gekocht van de 1e eigenaaralle boekjes enz erbij, altijd dealer onderhouden. Voor een spotprijs
Daar heb ik heel veel plezier mee gehad, heb ik nog elke dag spijt van dat ik em heb verkocht.
Uhm, zelden eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:50 schreef jozef444 het volgende:
[..]dacht dat je ook wel top gear kijker was zappa
neuh dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:52 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Uhm, zelden eigenlijk.
En mijn eigen GT heeft ook wel eens benzine gelekt, was ik toch niet zo blij mee![]()
we (vrouw en ik) hebben een Passat TDi, Mazda MX3 V6, en de Corvette dus (maar die is nog onderwegquote:
Zeker weten dat ik ooit een ferrari in mijn bezit zal hebbenquote:
Kwam toen allemaal witte damp vanonder de moterkap, was allemaal benzine die aan 't verdampen (lekte op de uitlaat). Ben blij dat de hele boel niet in de fik is gevlogenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
neuh dat kan ik me voorstellendaar wor je idd niet vrolijk van
die gaat weg teabquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:54 schreef PeuRac het volgende:
MX-3 V6, wat moet die nog opbrengen? Mats prijsje?
het is euroquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:55 schreef zappa29 het volgende:
10 euri
ik heb 700 euro nu, als ik m'n Volvo verkoop zo'n 1100 tot 1200quote:
Dit gaat vast over een vrouwquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Ik hoop er ietsje meer voor te kunnen krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb 700 euro nu, als ik m'n Volvo verkoop zo'n 1100 tot 1200![]()
als jij een porsche vrouwelijk vindt dan mag datquote:
Die had je bijna een jaar geleden toch al ingeruild tegen een jap met 1.8i Boxer motor?quote:
Dubbele van 700 euro kan ik over een maandje misschien ook nog wel opbrengenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoop er ietsje meer voor te kunnen krijgen
(het dubbele ongeveer)
zoiets?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die had je bijna een jaar geleden toch al ingeruild tegen een jap met 1.8i Boxer motor?![]()
wast jou vrouw zich nooit dat ze naar vis ruiktquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef zappa29 het volgende:
[..]
mmm, wordt toch niet gezegd dat ie naar vis ruikt?![]()
dit is een van de zeldzame momenten dat het hier over auto's gaatquote:
ohja verrekquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die had je bijna een jaar geleden toch al ingeruild tegen een jap met 1.8i Boxer motor?![]()
dat heeft een 1.1 4-lijn, geen 1.8i boxer motor (je weet wel, zo'n ding als achtering een Porsche 911, maar dan met 2 cilinders minder, zoals in je 33's zaten)quote:
Ik doelde meer op het dubbele van het totaalquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dubbele van 700 euro kan ik over een maandje misschien ook nog wel opbrengen(mits ik m'n Volvo verkoop)
Niet weer die foto hequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Kijk hier zit ik naast de bestuurder. En dit is naar mijn smaak een geweldige Ferrari
en ja weer spam ik hem lekker hier neer![]()
anders reageer jij effe uber laatquote:
wat er niet inzit kun je er wellicht in leggenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft een 1.1 4-lijn, geen 1.8i boxer motor (je weet wel, zo'n ding als achtering een Porsche 911, maar dan met 2 cilinders minder, zoals in je 33's zaten)
quote:
Hmmquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het dubbele van het totaal
straat race is verbodenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat er niet inzit kun je er wellicht in leggen
Er was iemand tijdje terug bij straatraces die zo'n bakkie had opgevoerd, ging ie racen tegen een Corvette
(heb ik geloof ik nog een foto van
Daar kwamen we voorquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dit is een van de zeldzame momenten dat het hier over auto's gaat
Heb jij een vliegtuigquote:
quote:
Ik heb er 6 jaar geleden 18 duizend gulden voor betaald.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmik zal eens kijken, ik heb een week of 3 geleden een MX-3 V6 in perfecte staat, 100% orgineel, altijd dealer onderhouden een bod gedaan, maar dat lag niet hoog hoor
![]()
Got ja een alfa 33 met 4cyl. boxerquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat heeft een 1.1 4-lijn, geen 1.8i boxer motor (je weet wel, zo'n ding als achtering een Porsche 911, maar dan met 2 cilinders minder, zoals in je 33's zaten)
Wat is er dan mis met mijn bod van 10 euri?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb er 6 jaar geleden 18 gulden voor betaald.
Weet wel dat ie nu niet veel meer waard is (nee, hij is niet in perfecte staat) maar
ga er toch proberen iets voor te krijgen
softdrugs word gedoogd straat race niet.quote:
jij bent er ook nog?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got ja een alfa 33 met 4cyl. boxer
Wanneer heb je die voor het laatst in het wild gezien?
De Alfa 75 3.0 V6 en de 1.8 Turbo vond ik vroegah trouwens geweldige wagens
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:09 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met mijn bod van 10 euri?![]()
Ik hoop het ook voor je, anders weet je waar je er wat voor kunt krijgenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb er 6 jaar geleden 18 gulden voor betaald.
Weet wel dat ie nu niet veel meer waard is (nee, hij is niet in perfecte staat) maar
ga er toch proberen iets voor te krijgen
hoe voeld het nou om een crimineel te zijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik deed ook niet mee
Kijken is wel leuk
regel een mx5 voor rond de 6 ruggen en ik kom hem ophalenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, anders weet je waar je er wat voor kunt krijgen
trouwens, als je hier wat leuks vindt: www.king-cars.nl moet je mij ff mailen, regel ik wel wat voor je![]()
dat went snelquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe voeld het nou om een crimineel te zijn![]()
Jammer alleen dat 75's onbetaalbaar zijn gewordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Got ja een alfa 33 met 4cyl. boxer
Wanneer heb je die voor het laatst in het wild gezien?
De Alfa 75 3.0 V6 en de 1.8 Turbo vond ik vroegah trouwens geweldige wagens
daar staat wel wat leuks bijquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je, anders weet je waar je er wat voor kunt krijgen
trouwens, als je hier wat leuks vindt: www.king-cars.nl moet je mij ff mailen, regel ik wel wat voor je![]()
ik heb een MX-5 voor je, maar die is zo goed als nieuw, 7500km geredenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
regel een mx5 voor rond de 6 ruggen en ik kom hem ophalen![]()
geen fiets met fietskar?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef jozef444 het volgende:
zal ik dalijk een fijne SC met een vliegtuig of opgevoerde brommer klaar zetten
Ik werk bij een leuk bedrijf ja, ik heb ook in de meeste leuke auto's wel een rondje geredenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar staat wel wat leuks bij
Heb laatst met de nieuwe A6 gereden, staat nu gelijk op mijn verlanglistje
die heb ik ook ooit overwogen, maar het is toen toch de MX3 gewordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
regel een mx5 voor rond de 6 ruggen en ik kom hem ophalen![]()
wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk bij een leuk bedrijf ja, ik heb ook in de meeste leuke auto's wel een rondje gereden(alleen weet de baas dat niet
)
ruil je de MX-3 bij ons in voor die MX-5, kan ik em tenminste goedkoop kopen (m'n baast maakt dan een 'special price for me'quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die heb ik ook ooit overwogen, maar het is toen toch de MX3 geworden
mijn mottoquote:
nu wil ik er geen meerquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ruil je de MX-3 bij ons in voor die MX-5, kan ik em tenminste goedkoop kopen (m'n baast maakt dan een 'special price for me')
Samen inruilen op een Jaguar X-type ( www.dekoning-jaguar.com ) ik kan je garanderen, dat rijdt goedkoper als je Passat (onderhoud, enz)quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu wil ik er geen meer
Waarschijnlijk doen we de Mazda gewoon weg (heb m toch niet echt nodig) en de Passat ruilen
we in voor iets compacters op benzine
da's nou niet echt wat in met compact bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen inruilen op een Jaguar X-type ( www.dekoning-jaguar.com ) ik kan je garanderen, dat rijdt goedkoper als je Passat (onderhoud, enz)
ding is best klein hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's nou niet echt wat in met compact bedoelde
Het is vooral een auto voor de vrouw.
Mocht er ooit gezinsuitbreiding komen dan komt er (uiteraard) weer iets groots bij
Volgens mij wil de vrouw een hatchbackquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ding is best klein hoorkleiner als een Passat iig. En ze rijden
(en dat zei zelfs de BMW verkoper tegen mij, hij vond em beter rijden als de 3-serie, de C-klasse en de Audi A4
)
Heb ik niet, wel een stationquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij wil de vrouw een hatchback
precies, en aangezien we 2 katten hebben....quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:37 schreef zappa29 het volgende:
pfff, een station is leuk als de hond mee moet maar verder niet
Nouja, ok danquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies, en aangezien we 2 katten hebben....
wat precies?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:40 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Nouja, ok dan
Maar ik vind 't wel errug burgelijk![]()
een station natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat precies?
2 katten, of een station?
ach, zo heeft iedereen wel watquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:42 schreef zappa29 het volgende:
[..]
een station natuurlijk
Hoewel ik ook wel een hekel aan katten heb omdat ze alke keer in mijn tuin schijten![]()
wij 1 sedan, 2 coupe's, als ik een station wil pak ik wel de treinquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik ook een coupe en een hatchbak.
Een station komt hier niet in![]()
Als ik een chauffeur wil, dan pak ik wel de bus, vliegtuig of de treinquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij 1 sedan, 2 coupe's, als ik een station wil pak ik wel de trein
een vliegtuigchauffeurquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:46 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Als ik een chauffeur wil, dan pak ik wel de bus, vliegtuig of de trein
mmm, zit je onder de plak ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
station moet ik ook niet hoor, net zoals een hatchback, weet je dat dat de 2 meest verkochte carrosserie soorten zijn in Nederland?
Doe mij maar een sedan of coupe.
Ik ga maffen trouwen, t vrouwvolk roept me![]()
en dan ga je maffenquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maffen trouwen, t vrouwvolk roept me![]()
Slapen of uuuuh?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan ga je maffen
nouja, wat jij wil
Je bent een bofkont. Weet je dat?quote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef ook_gek het volgende:
zo dan ze hebben m,n internet snelheid verhoogt.
ik zit nu gewoon dik op de 500+ KB/sec ipv 350
upload is dik 60+ ipv 40
Binnenkort jaag ik hem over 100 per dag overheen. Ook een fraaie afsluiter.quote:Op zondag 3 april 2005 01:47 schreef ook_gek het volgende:
Aantal posts: 35400 (gemiddeld 28 per dag)
mooie afsluiter voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |