Wat voor een moties precies en hoe is de Nederlandse maatschappij gebaat bij die moties?quote:Op maandag 4 april 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Ze doet gewoon haar politieke werk, er vloeien moties uit voort e.d.
Onzin. Kindertjes op de lagere school weten waar het over gaat bij de zeehondenjacht.quote:Op maandag 4 april 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
Ze weet nu in ieder geval waar ze het over heeft als het aan de orde is.
Wat een onzin, jij begrijpt er echt weer eens geen sikkepit van. Veel Nederlanders zijn tegen de zeehondenjacht, dus hoort ze daar gevolg aan te geven - het is een onderwerp waar Nederlanders zich druk om maken. Bovendien spelen er allerlei discussies op Nederlands en Europees niveau (daarom zijn er veel meer Europese politici afgereisd). Nederland discussieert steeds opnieuw over een importverbod - je kan natuurlijk ook stelling nemen zonder je in de situatie te verdiepen, zoals de meeste andere partijen doen. En op Europees niveau worden er afspraken gemaakt over import en over stellingname tegenover Canada.quote:Op maandag 4 april 2005 12:43 schreef Lithion het volgende:
Sowieso, een internationaal, door Nederland ondertekend en geratificeerd, verdrag is van een héél andere orde dan een persoonlijk wensenlijstje. Van het eerste is het logisch dat een volksvertegenwoordiger het actief nastreeft, het is immers een door het volk ondersteund verdrag. Bij het tweede dien je als volksvertegenwoordiger zéér kritisch te zijn over de mate waarin het in enigermate batig kan zijn voor de Nederlandse maatschappij.
Rond een importverbod, de zeehonden zijn er bij gebaat.quote:Op maandag 4 april 2005 12:45 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wat voor een moties precies en hoe is de Nederlandse maatschappij gebaat bij die moties?
In Nederland komt dan ook al sinds tijden geen zeehondenjacht meer voor.quote:Op maandag 4 april 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Veel Nederlanders zijn tegen de zeehondenjacht, dus hoort ze daar gevolg aan te geven
Dus de zeehonden worden óók nog eens eerst te werk gesteld alvorens ze op een beestachtige wijze met rascistische ondertoon worden geliquideerd?quote:Op maandag 4 april 2005 12:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[afbeelding]
Zij is ontdaan van wat ze heeft gezien. Ze omschrijft de jacht als "Auschwitz voor zeehonden."
Kun je even ergens anders gaan trollen nu je weer tekortschiet in argumenten?quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Nederland komt dan ook al sinds tijden geen zeehondenjacht meer voor.
Janneke Snijderquote:Op maandag 4 april 2005 12:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Er was ook een VVD'er bij. Ik zoek even wie..
Edit
SCH, wie was die VVD'er die erbij was? ik kan niks vinden..
inderdaad, wanneer zien we van Velzen in Saudi-Arabië aan doen om daar de stenengooiers aan te spreken op het waarom van een steniging van een overspelige vrouw?quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Nederland komt dan ook al sinds tijden geen zeehondenjacht meer voor.
Hè hè, het hoge woord is eruit... mijn God zeg, dat je daar 10 reacties voor nodig hebt. Was het zo intens moeilijk om gewoon op mijn eerste vraag daarop dit antwoord te geven? Christenenzielen wat een bevalling zeg.quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Rond een importverbod
Toevallig wordt tegen dat soort zaken ook volop protest aangetekend door Nederlandse politici maar daar ben je dus ook op tegen?quote:Op maandag 4 april 2005 12:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
inderdaad, wanneer zien we van Velzen in Saudi-Arabië aan doen om daar de stenengooiers aan te spreken op het waarom van een steniging van een overspelige vrouw?
Wist je dat dan niet van dat importverbod? Is toch volstrekt logisch dat het daar over gaat? Heb je er niks over gelezen dan?quote:Op maandag 4 april 2005 12:52 schreef Lithion het volgende:
[..]
Hè hè, het hoge woord is eruit... mijn God zeg, dat je daar 10 reacties voor nodig hebt. Was het zo intens moeilijk om gewoon op mijn eerste vraag daarop dit antwoord te geven? Christenenzielen wat een bevalling zeg.
Enfin, een importverbod. Prachtig. Maar, zoals Xenomaniac hierboven ook al zei, die reis an sich is daarvoor compleet overbodig. Zeker iemand als Van Velzen weet écht wel hoe een en ander in elkaar zit.
Welnee man, dan haal je je jas toch in 1 van ALLE andere EU landen...quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
Rond een importverbod, de zeehonden zijn er bij gebaat.
En dat nog veel erger blijkbaar, tenminste...als je Van Velsen wilt geloven.quote:Op maandag 4 april 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus de zeehonden worden óók nog eens eerst te werk gesteld alvorens ze op een beestachtige wijze met rascistische ondertoon worden geliquideerd?
Die gaan ook daar 'live' een steniging meemaken en bellen vervolgens heftig geëmotioneerd op om te vertellen dat de stenengooiers niet gediend waren van hun bemoeizucht?quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Toevallig wordt tegen dat soort zaken ook volop protest aangetekend door Nederlandse politici maar daar ben je dus ook op tegen?
Dat valt kennelijk toch vies tegen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel degelijk, beter dan jullie hier laten blijken ieg.
Dat is ook prima, maar het is deze reactie waar de discussie uit voortkwam:quote:Ze doet gewoon haar politieke werk, er vloeien moties uit voort e.d., volstrekt relevant politiek werk. Of iemand zo'n reis moet maken, daar kan je altijd een vraag bij stellen. Ze weet nu in ieder geval waar ze het over heeft als het aan de orde is.
En dit is gewoon pure onzin.quote:Op maandag 4 april 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je op die partij gestemd dan??? Ze heeft jouw mandaat niet dus het is volstrekt irrelevant wat jij graag ziet.
Ik heb nog geen kamerlid tussen een linch mob en een te stenigen vrouw zien springen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Toevallig wordt tegen dat soort zaken ook volop protest aangetekend door Nederlandse politici maar daar ben je dus ook op tegen?
Hoezo trollen? Heb ik ongelijk dan?quote:Op maandag 4 april 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
Kun je even ergens anders gaan trollen nu je weer tekortschiet in argumenten?![]()
Ik ben daar op zich niet tegen nee, maar men maakt van een mug een olifant, eenzelfde scenario zie je ook bij de 'toenemende radicalisering van de jeugd'..quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
De EU heeft het volgens mij een tijdje verboden. In Italië en Belgie is wetgeving in de maak. En de export gaan voornamelijk naar rijke chinezen die wannabee westers willen zijn. Dus volgens mij doet zeehondenbont het niet zo goed in de EU.quote:Op maandag 4 april 2005 12:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Welnee man, dan haal je je jas toch in 1 van ALLE andere EU landen...
Azië is inderdaad de grootste afzetmarkt, die zijn nogal op luxe gesteld, gezien de toename van verkopen van luxe-prodcuten en merken.quote:Op maandag 4 april 2005 12:58 schreef Toad het volgende:
[..]
De EU heeft het volgens mij een tijdje verboden. In Italië en Belgie is wetgeving in de maak. En de export gaan voornamelijk naar rijke chinezen die wannabee westers willen zijn. Dus volgens mij doet zeehondenbont het niet zo goed in de EU.
Mja, da's vreemd inderdaad.quote:Op maandag 4 april 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
China
Terwijl je in Spanje naar de stierengevechten kijkt of in Nederland een rondje door de legbatterijkippen-stallen maakt.quote:Op maandag 4 april 2005 12:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Welnee man, dan haal je je jas toch in 1 van ALLE andere EU landen...
Nopez, dat is juist. Er zijn genoeg kamerleden bezig met onderwerpen waarvan ik het nut niet in zie maar anderen weer wel.quote:Op maandag 4 april 2005 12:56 schreef nikk het volgende:
En dit is gewoon pure onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |