http://www.nu.nl/news/505(...)chterna_met_mes.htmlquote:CHARLOTTETOWN - Een zeehondenjager in het Canadese Charlottetown heeft zaterdag SP-Tweede Kamerlid Van Velzen met een mes bedreigd. "Hij zat met een mes achter me aan. Zijn handen zaten vol met bloed. Het was doodeng", zei Van Velzen, die hard moest rennen om aan haar belager te ontkomen.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:50 schreef Knarf het volgende:
Ik zou hetzelfde doen als ik haar zag.
Ze had toch ook gewoon wat filmpjes kunnen bekijken ?quote:Ze is in Canada om met eigen ogen te zien hoe de zeehondenjacht er aan toe gaat
Ja daar zal ze dan ook wel zijn geweestquote:
Nee, want dat kun je thuis ook doen. Maar ondertussen wel klagen over snoepreisjes van politici...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Loedertje het volgende:(foei General)
[..]
Ze had toch ook gewoon wat filmpjes kunnen bekijken ?
Waar staan die gasovens eigenlijk in Canada?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja daar zal ze dan ook wel zijn geweest
Hmz, en waarschijnlijk wordt Bush vergeleken met Mengele. Stel mafkezen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Waar staan die gasovens eigenlijk in Canada?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Zojuist kreeg ik beelden van de daders via de email binnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:(..)Ook werkte zij in het Belgische Gent bij de actiegroep Voor Moeder Aarde in diverse campagnes rond kernwapens, kernenergie en geweldloosheid.
Nog steeds is Van Velzen betrokken bij directe ontwapeningsacties in Schotland, waar zij eerder een nucleaire onderzeeër in het ijskoude water met een hamer te lijf ging om deze te 'demonteren'. Tijdens de Kosovo-oorlog organiseerde zij een voettocht van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag naar het NAVO-hoofdkwartier in Brussel.(..)
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Zojuist kreeg ik beelden van de daders via de email binnen!
Een goede regering geeft om wat er in andere landen gebeurd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:03 schreef more het volgende:
Waar bemoeit die zich ook mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |