Rot op met je mails, hoer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef poepsie het volgende:
Haar kop kon er wel opgeplakt zijn. Geen gezicht!
praat haar maar een complex aan jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef poepsie het volgende:
Haar kop kon er wel opgeplakt zijn. Geen gezicht!
Ik weet hoe ze heet! Ze heeft ook een website.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:22 schreef fratsman het volgende:
Ik dacht overigens bij de 2e foto "die heb ik al eens gezien".
En jawel hoor!
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
Blijf je aan de gang? Gestoorde hoer. Kap eens met mailen en quoten. Gek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef poepsie het volgende:
zielig figuur! nog een kloon r2cksson? Gaat goed met je!
Rot op met mails, cokehoer! En zeg tegen je moeder dat ze moet oprotten van het forum!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef poepsie het volgende:
zielig figuur! nog een kloon r2cksson? Gaat goed met je!
Ik had het dan ook niet tegen jou. Wat ben je toch een arme stakker R2cksson.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:35 schreef Bioslock het volgende:
Ik ben geen kloon van r1ck.
Vermoed ik.
Misschien.
Ex-schoonvader? Heb je het vak van je moeder geleerd?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef poepsie het volgende:
[..]
Niet alleen mijn moeder zit op het forum ook mijn ex schoonvader![]()
Oh? Met wie ben jij dan getrouwd geweest?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef poepsie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou. Wat ben je toch een arme stakker R2cksson.
Je ouders op een forum omdat je het niet zelf op kunt lossen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef poepsie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou. Wat ben je toch een arme stakker R2cksson.
Och hij heeft vriendjes die het voor hem op nemenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:38 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ex-schoonvader? Heb je het vak van je moeder geleerd?
Waar heb je het over? Ik verzin het allemaal zelf.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef poepsie het volgende:
[..]
Och hij heeft vriendjes die het voor hem op nemen![]()
Vriendjes? BS een vriendje? BS is een kloothommel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef poepsie het volgende:
[..]
Och hij heeft vriendjes die het voor hem op nemen![]()
Net doen alsof je een vriendin hebt, hoe zileig kun je zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef Suuuuzanne het volgende:
[..]
Oh? Met wie ben jij dan getrouwd geweest?. Hoi nieuwe schoonvader trouwens.
En r1ck is een achterlijke gladiool, uiteraard.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:41 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik verzin het allemaal zelf.
Ow, had hij ook een relatie met je ouders dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:43 schreef poepsie het volgende:
[..]
Net doen alsof je een vriendin hebt, hoe zileig kun je zijn.
Je kunt er helemaal geen krijgen en al helemaal niet houden. En je kunt al helemaal niet met schoonouders overweg zelfs na 3.5 jaar relatie niet omdat ze je allemaal niet moeten.
Ik ben contactgestoord. Dat is okay.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:43 schreef poepsie het volgende:
[..]
Net doen alsof je een vriendin hebt, hoe zileig kun je zijn.
Je kunt er helemaal geen krijgen en al helemaal niet houden. En je kunt al helemaal niet met schoonouders overweg zelfs na 3.5 jaar relatie niet omdat ze je allemaal niet moeten.
Hmm.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:43 schreef poepsie het volgende:
[..]
En je kunt al helemaal niet met schoonouders overweg [...] omdat ze je allemaal niet moeten.
nou vertel of laat imageshack zn werk doen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:44 schreef Dead-Doll het volgende:
Ok nu heb ik gewoon nog bewijs ook dat het een flasher is.
Ja en wat is daarmee? Heb ik daar namen genoemd of hele erge dingen gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:49 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Poepsie, ik wil je ouders niet je post-geschiedenis onthouden hoor!
Hier te vinden:
http://forum.fok.nl/user/history/114354
Vriendelijke groetjes,
VAC.
Ik heb het van geen vreemdequote:Op zaterdag 2 april 2005 18:53 schreef poepsie het volgende:
[..]
narcistische persoonlijkheidsstoornis .
Denk je dat me moeder niet weet dat ik aan sex doe ofzo?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
poepsie - woensdag 30 maart 2005 @ 21:08
"Jammer dat meiden niet voor een keertje een jongen kunnen onderspuiten dan weten ze ook wat voor rotzooi het is. Vooral in je haar "
Nee, ze denkt dat je bij Jenniffer bentquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:54 schreef poepsie het volgende:
[..]
Denk je dat me moeder niet weet dat ik aan sex doe ofzo?!
![]()
Dus nu noem je jezelf eigenlijk een hoer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:00 schreef poepsie het volgende:
Nee ze weet dat ik met een hoereloper een relatie heb gehad dus ze is goed op de hoogte
Jammer van je hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb cup F, maar die zien er bij lange na niet zo groot uit als die van het vrouwtje in de OP
Als je even een foto plaatst, kunnen wij dat wel voor je bepalenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb cup F, maar die zien er bij lange na niet zo groot uit als die van het vrouwtje in de OP
salouquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Bewijs van dat 't een flasher is?
[afbeelding]
Check die site ook.
who fucking caresquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:18 schreef JasperE het volgende:
was toch allang bewezen dat deze foto's nep waren
Niet!quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:46 schreef killswitch het volgende:
who fucking cares
het hele topic gaat trouwens over de voordelen van het hebben van cup G maarja das iedereen alweer vergeten
Nee, en een kogelvrij vest heb je ook niet nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef Renmaestro het volgende:
Je hoeft bij het kopen van een nieuwe auto niet meer te kijken of de auto wel airbags heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |