De buik was wat te dik voor een kind... dat wel.. ik had gedacht het een tweeling of drieling zou worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Claire's buik tijdens de zwangerschapDe punten van 't kussen waren er nog net afgeknipt, maar voor de rest zag dat er niet uit natuurlijk
Voor de rest een erg goede serie.
Hoe kom je daar nou bij? Hij wou juist niet dat ze op het vliegtuig stapte want hij wou haar naar L.A. sturen en niet naar Aus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:55 schreef Sai het volgende:
- Waarom wou Claire's handenlezer dat ze neerstortte op het eiland?
Oh, velen zien er nog tintelfris uit - kleren zijn niet vies, en de wonden en het bloed is erg slecht gedaan.quote:
Heb ik nou iets fout begrepen? Volgens mij stuurde de handenlezer juist Clair naar dit vliegtuig zodat ze zou neerstorten, en de baby zelf kon opvoeden! (of helemaal niet meer te wereld brengen)quote:Op zondag 10 april 2005 13:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Hij wou juist niet dat ze op het vliegtuig stapte want hij wou haar naar L.A. sturen en niet naar Aus.
Ik zie veel mensen die antwoorden willen enzo, ik vind het juist mooi dat het verhaal beter uitgediept wordt. Meteen alle antwoorden geven is ook geen reet aan en Claire moest toch ook een keer bevallen![]()
Haha, je hebt gelijk, mijn foutquote:Op zondag 10 april 2005 13:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
Heb ik nou iets fout begrepen? Volgens mij stuurde de handenlezer juist Clair naar dit vliegtuig zodat ze zou neerstorten, en de baby zelf kon opvoeden! (of helemaal niet meer te wereld brengen)
De ijsbeer komt van Walt, dat is vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:41 schreef dapluiz het volgende:
Ik denk dat als we de vragen gaan opsommen dat we dan nog wel even bezig zijn
- ijsbeer ?
- Jacks vader ?
Hmm, is mij niet opgevallen hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, velen zien er nog tintelfris uit - kleren zijn niet vies, en de wonden en het bloed is erg slecht gedaan.
Nou nou... tis nu een aflevering eff wat minder mystiek en jij noemt het al een soapquote:Op zondag 10 april 2005 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond 20 niet zo, eigenlijk... ze raken steeds verder van de mystiek af, en langzamerhand wordt het meer een soap, en das jammer, want er valt nog genoeg te bedenken voor we op dat niveau hoeven te komen...
Yep, die ijsberen komen door Walt. Hij heeft ook een bepaalde gave ofzo. Ik weet niet wat, maar het is iig wel een jongetje dat 'anders' isquote:Op zondag 10 april 2005 14:35 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
De ijsbeer komt van Walt, dat is vrij duidelijk.
Jack's vader kwam Jack naar de grot met drinkwater begeleiden. Door 'het eiland' gestuurd??
Niets is toeval in deze serie!
Het is al een paar afleveringen eerder een beetje te ver van de rode draad geweest, en dat kan gaan verzanden, en das dan weer minderquote:Op zondag 10 april 2005 16:08 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nou nou... tis nu een aflevering eff wat minder mystiek en jij noemt het al een soap![]()
De bevalling van Claire en de reden waarom Boone gewond was liggen toch aardig dicht tegen de rode draad dacht ik. Daarbij is er niet echt één rode draad in de serie, wat het juist zo mooi maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is al een paar afleveringen eerder een beetje te ver van de rode draad geweest, en dat kan gaan verzanden, en das dan weer minder
Bekijk dit shot even:quote:
dus? Ze zaten in een vliegtuig en daar zaten genoeg vrouwen in met een beautycase vol met allemaal spulletjesquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Carport het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er behoorlijk fris en schoon uitziet, met wat make-up erbij. Het lijkt mij dat als je meer dan een maand vastzit op een eiland je er toch iets minder schoon uitziet.
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Yep, die ijsberen komen door Walt. Hij heeft ook een bepaalde gave ofzo. Ik weet niet wat, maar het is iig wel een jongetje dat 'anders' is![]()
knip
Akkoord, dat die shannon er zo goed uit blijft zien is misschien niet echt realistisch, maar ach... ik kan er niet zo mee zittenquote:Op zondag 10 april 2005 19:34 schreef Carport het volgende:
[..]
Bekijk deze shot even:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er behoorlijk fris en schoon uitziet, met wat make-up erbij. Het lijkt mij dat als je meer dan een maand vastzit op een eiland je er toch iets minder schoon uitziet.
En Claire![]()
[afbeelding]
Maar Walt keek voordat die ijsberen verschenen wel telkens in die Spaanse strip naar het plaatje van die ijsbeer. Ook in de ep met zijn moeder, viel er ineens een vogel dood neer voor het raam. Ik denk wel dat hij een soort paranormale gave heeft ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Walt verantwoordelijk is voor die ijsbeer, voor de boot in de fik iig wel, maar ook die franse dame had al ijsberen gezien, dus die waren er al voordat het vliegtuig crashte.
Maar waarom wou hij dat ze het kind zelf opvoedt? Is er iets vreemds met het kind aan de hand? Wat?quote:Op zondag 10 april 2005 14:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je hebt gelijk, mijn fout![]()
Hij zag gewoon dat er iets bijzonders was idd en wou dat zij hem opvoedde. Maar meer hoeven we daar dan toch ook niet van te weten? Dat komt vast nog wel op een andere manier naar voren neem ik aan.
edit: eigenlijk geef je zelf het antwoord al, hij wou dat ze het kind zelf opvoedt
Laat maar komenquote:Op maandag 11 april 2005 08:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat kind wordt de Messias op dat eiland..
Dus er komen nog een stuk of dertig seizoenen![]()
Het zou me niks verbazen. Rekken ze die hele pleurisbende 5 seizoenen op en dan zeggen ze dat het allemaal een droom van Jack is geweest ofzoquote:Op maandag 11 april 2005 08:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat kind wordt de Messias op dat eiland..
Dus er komen nog een stuk of dertig seizoenen![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god stelletje zeikerds! *jank* *jank* boehoe langdradig *jammer* *jammer*
Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters. Dat is wat een tv serie doet. Omdat er per seizoen een uurtje of 18 de tijd is om een verhaal te vertellen word dat benut. En Lost benut dat geweldig goed met de achtergrond verhalen van de hoofdrolspelers en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer. En dat is gewoon erg tof.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn god stelletje zeikerds! *jank* *jank* boehoe langdradig *jammer* *jammer*
Er worden gewoon hele goeie verhalen verteld waarbij enorme diepgang word gecreeerd van de karakters. Dat is wat een tv serie doet. Omdat er per seizoen een uurtje of 18 de tijd is om een verhaal te vertellen word dat benut. En Lost benut dat geweldig goed met de achtergrond verhalen van de hoofdrolspelers en telkens wat (kleine, subtiele) details over het eiland.
Tevens biedt het feit dat ze niet gelijk alles weggeven over dat eiland behoorlijk wat denkvoer. En dat is gewoon erg tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |