heeft een beetje van een snookerwedstrijd zo....quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:34 schreef speknek het volgende:
En jij bent conservatief?!
"Kameraden".quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:
"Democraten".
Het doet me denken aan "Landgenoten".![]()
Is op Nederland 2.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Dit is ws. hele stomme vraag, maar waar kan ik dit festijn bekijken? wil graag ook zien!
Ned. 2quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Dit is ws. hele stomme vraag, maar waar kan ik dit festijn bekijken? wil graag ook zien!
Ned 2 of op www.nosjournaal.nl kan je live kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Nederland 2quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
1. Pak afstandsbediening van uw televisie toestelquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Een stream: http://www.nos.nl/nosjournaal/tvjournaal/nosjournaal_24/quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Ze lsaat die tweede zaal gewoon overquote:
Snel afhameren die hap. Het mag in ieder geval niet de diepte in.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die voorzitster is echt erg, timing is belangrijker dan inhoud. Wat een nepcongres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |