Jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:34 schreef speknek het volgende:
En jij bent conservatief?!
"Kameraden".quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:
"Democraten".
Het doet me denken aan "Landgenoten".![]()
Is op Nederland 2.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Dit is ws. hele stomme vraag, maar waar kan ik dit festijn bekijken? wil graag ook zien!
Ned. 2quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Dit is ws. hele stomme vraag, maar waar kan ik dit festijn bekijken? wil graag ook zien!
Ned 2 of op www.nosjournaal.nl kan je live kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Nederland 2quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
1. Pak afstandsbediening van uw televisie toestelquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Een stream: http://www.nos.nl/nosjournaal/tvjournaal/nosjournaal_24/quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef LuQas het volgende:
Ze lsaat die tweede zaal gewoon overquote:
Snel afhameren die hap. Het mag in ieder geval niet de diepte in.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die voorzitster is echt erg, timing is belangrijker dan inhoud. Wat een nepcongres.
Om 16:55 begint een muziekspecial van K3, dus er moet vaart inquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Wanneer zou ongeveer de stemming zijn ? Hebben ze nu echt 5 uur lang over 1 cluster gedebateerd ? en dan nu nog eentje
Post jij soms vanuit Marbella?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:40 schreef klappernoot2000 het volgende:
Die Voorzitster kost de D66 voorstemmen omdat zij categorisch iedere neestemmer onderbreekt...
Geweldigquote:
MIcrosoft rules this congress....quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
SORRY, WIE BENT U?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:43 schreef lucida het volgende:
Afgaande op het verloop van het congres doet D66 er inderdaad goed aan meer geld in kennis en innovatie te stoppen.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Echt geweldig dit congres, is het echt de hele dag al zo erg ?
Het wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Echt geweldig dit congres, is het echt de hele dag al zo erg ?
bij de LPF gaat het nog komieser toe....quote:
Ach, je hebt binnen elke partij wel wat dwarsliggers.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:43 schreef Megter het volgende:
Wat een zootje zeg!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:45 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, deze amusement op de publieke omroep.
D'66 stemmer ofzo??? laat me niet lachen , dit is toch vreselijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach, je hebt binnen elke partij wel wat dwarsliggers.
Chazia is er niets bij inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
"U bent de zwakste schakel, u kunt wel vallen"![]()
Waar haal je dat waanidee vandaan ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:46 schreef Falco het volgende:
Ik had echt het idee dat de wat intelligentere mensen zich bij D66 bevonden, maar het valt me echt vies tegen.
"Generaal pardon!"quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:46 schreef klappernoot2000 het volgende:
"U bent de zwakste schakel, u kunt wel vallen"![]()
Dit is echt te leuk voor de publieke omroep jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:45 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk, deze amusement op de publieke omroep.
Heel hard schreeuwenquote:
in combi met Els Borstquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:49 schreef ThomasBerge het volgende:
Geef een negatief stemadvies, Hans!
Welk voorstel het meest applaus krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |