Hij heeft gezegd dat het zijn wedstrijd is. Maar ja, ondertussen heeft hij al een grote zege op zak en het weer wordt beroerd. Kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:03 schreef Arcee het volgende:
Misschien moet ik Boonen eruit halen voor De Peet.
Wat verwachten we van De Boon in PR?
Ik twijfel... ook over Mattan, trouwens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:07 schreef okee6 het volgende:
Hij heeft gezegd dat het zijn wedstrijd is. Maar ja, ondertussen heeft hij al een grote zege op zak en het weer wordt beroerd. Kan alle kanten op.
Ja, da's altijd zo, die afweging.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Ik durf Boonen er eigenlijk niet uit te halen. Ik heb het gevoel dat hij slecht rijdt als ik 'm erin laat staan en goed als ik 'm niet heb.
Auto's voor je is in PR geen voordeel kan ík je verzekerenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik twijfel... ook over Mattan, trouwens.
Mwa, er zijn genoeg goede renners die in P-R niks te zoeken hebben en zich op die manier optimaal kunnen voorbereiden voor de AGR, dus ik denk dat de mannen die daar goed zullen zijn zondag niet rijden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:41 schreef okee6 het volgende:
Je kan ook stellen wie er daarna in de Goldrace nog wat van bakken .. de koers wordt een zware, misschien dat sommige niet alles aanspreken.
Er zullen er idd heel weinig zijn die voorin meedoen in PR én in de AGR. De meesten die zullen gaan meedoen in de AGR hebben de afgelopen dagen in het Baskenland gereden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mwa, er zijn genoeg goede renners die in P-R niks te zoeken hebben en zich op die manier optimaal kunnen voorbereiden voor de AGR, dus ik denk dat de mannen die daar goed zullen zijn zondag niet rijden.
Hij was toch redelijk zwaar gevallen in G-W? Dat zal de reden zijn dat hij niet meedoet zondag. Kessler zal wel kopman zijn tijdens de AGR en Waalse klassiekers.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Arcee het volgende:
Zal Klier AGR, WP en LBL rijden?
PR dus niet.
vergeet Vino nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was toch redelijk zwaar gevallen in G-W? Dat zal de reden zijn dat hij niet meedoet zondag. Kessler zal wel kopman zijn tijdens de AGR en Waalse klassiekers.
Nog weinig van gezien dit seizoen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
vergeet Vino niet
van www.sportwereld.bequote:Hel wordt kil, nat en glibberig
De Hel zal zondag kil en nat zijn. De voorspellingen van Météo France liegen er niet om. Bij de start in Compiègne wordt een temperatuur van hooguit twee graden voorspeld en staat er onder een bedekte hemel een lichte wind.
De temperatuur klimt na de middag in Roubaix naar een negental graden, maar in de hele Nord moet rekening gehouden worden met motregen en échte buien. De wind (een snelheid van 15 tot 30 km/u) daarentegen neemt af in vergelijking met zaterdag. Het wordt glibberig op de autosnelwegen van de prehistorie.
Ik ga voor nr. 238. Die hoopte tot aan de bevoorrading mee te rijdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:54 schreef zjroentje het volgende:
Altijd handig voor de WB manager, de voorlopige startlijst.
Alle ingredienten zijn aanwezig voor een schitterende koers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
2 graden bij de start. Klinkt ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |