Hm geen idee, hier doet ie t gewoon. Maar t is ook helemaal niet belangrijk. Gauw weer ontopic, voor zover mogelijk in een LFC.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Plaatje doet het hier niet.. Misschien een script tegen bandbreedte-misbruik?
Wat hebben sommige mannen toch met zo'n babyface? Ik vind dat het toppunt van onaantrekkelijkheid. Soms vraag ik me af of mannen misschien diep in hun hart allemaal een meisje van 12 willen en daarom vallen op kindergezichtjes bij volwassen vrouwen...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:41 schreef SingleCoil het volgende:
Is meer een kind eigenlijk http://www.superiorpics.com/josie_maran/images/josie094.jpg
Alleen... Hoe draai je een half dekseltje op een half potje?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:36 schreef Alicey het volgende:
Vast wel een half dekseltje vinden ja, ergens.
Goede vraag. Een ander half potje en half dekseltje zoeken is weer zo ver gezocht..quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen... Hoe draai je een half dekseltje op een half potje?
ik gebruik altijd 'kerels' of 'lui'quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vreemd genoeg lijkt 'vent' geen meervoud te hebben...
het valt mee. Sex is zwaar overrated, ik besteed er eigenlijk weinig tijd aan.quote:[..]
Gelukkig maar voor jou!
Hier, moet ik togeven, ging mijn fantasie wat met me aan de hol. Leuke hol, maar het voerde uiteindelijk tot een waanbeeld. Sorry.quote:[..]
Jij ligt met de rest van de wereld in bed?
Dat soort relaties brengen doorgaans veel gedoe met zich mee. Wordt de ene deksel jaloers op de andere enzo... Niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:46 schreef Alicey het volgende:
Goede vraag. Een ander half potje en half dekseltje zoeken is weer zo ver gezocht..
Dat zou ik ook zeggen als ik nooit neukte.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
het valt mee. Sex is zwaar overrated, ik besteed er eigenlijk weinig tijd aan.
Het zij je vergeven, al is er even geen paus om je absolutie te verlenen.quote:Hier, moet ik togeven, ging mijn fantasie wat met me aan de hol. Leuke hol, maar het voerde uiteindelijk tot een waanbeeld. Sorry.![]()
Hmm, dat woord is nog nooit bij me opgekomen mbt die dame. Ik vind haar gewoon knap.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
babyface
Waarom vind je dat onaantrekkelijk? En waarom vinden mannen het aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat hebben sommige mannen toch met zo'n babyface? Ik vind dat het toppunt van onaantrekkelijkheid. Soms vraag ik me af of mannen misschien diep in hun hart allemaal een meisje van 12 willen en daarom vallen op kindergezichtjes bij volwassen vrouwen...![]()
Anders zoek ik wel gewoon een ander half potje, en laten we het dekseltje zitten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat soort relaties brengen doorgaans veel gedoe met zich mee. Wordt de ene deksel jaloers op de andere enzo... Niet aan beginnen.
Omdat ik niet op kinderen val, noch op kinderlijke kenmerken... Ik vind het gewoon niet mooi. Ik weet waarom; omdat zo'n meisje eruit ziet als een zwak, kwetsbaar vogeltje, terwijl ik val op sterke, rijpe vrouwen. Rijp heeft in deze niets met leeftijd te maken, maar ik kan even geen beter woord bedenken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:49 schreef Alicey het volgende:
Waarom vind je dat onaantrekkelijk?
I've been dying to know that for years...quote:En waarom vinden mannen het aantrekkelijk?
Dat kan ook, twee halve potjes kun je nog vrij gemakkelijk aan elkaar lijmen. Als het tenminste niet zo is dat het ene een jampotje en het andere een appelmoespot is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
Anders zoek ik wel gewoon een ander half potje, en laten we het dekseltje zitten.
Dat lijkt me verstandig, je hebt toch geen smaak.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:49 schreef Maethor het volgende:
Hmm, dat woord is nog nooit bij me opgekomen mbt die dame. Ik vind haar gewoon knap.
Anywho, ik beperk me maar weer tot QM en aanverwante zaken.![]()
Het antwoord dat ik zelf zou geven ligt er meer in dat de meeste mannen een partner zoeken die zwak en kwetsbaar oogt, zodat zij in de rol van sterke man kunnen kruipen. Andersom zoeken de meeste vrouwen een partner die sterk is, een partner waarbij ze zich "veilig" voelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ik niet op kinderen val, noch op kinderlijke kenmerken... Ik vind het gewoon niet mooi. Ik weet waarom; omdat zo'n meisje eruit ziet als een zwak, kwetsbaar vogeltje, terwijl ik val op sterke, rijpe vrouwen. Rijp heeft in deze niets met leeftijd te maken, maar ik kan even geen beter woord bedenken.
[..]
I've been dying to know that for years...
Natuurlijk moet het wel toevallig ne thet andere halve potje zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ook, twee halve potjes kun je nog vrij gemakkelijk aan elkaar lijmen. Als het tenminste niet zo is dat het ene een jampotje en het andere een appelmoespot is.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig, je hebt toch geen smaak.
Insgelijks.quote:QM vind ik trouwens ook wel opwindend, maar op een geheel andere manier.
Geen idee. Wellicht het vooruitzicht dat ze nog lang kunnen baren ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat hebben sommige mannen toch met zo'n babyface? Ik vind dat het toppunt van onaantrekkelijkheid. Soms vraag ik me af of mannen misschien diep in hun hart allemaal een meisje van 12 willen en daarom vallen op kindergezichtjes bij volwassen vrouwen...![]()
En toch zijn er meer dan genoeg mannen die op sterke, onafhankelijke vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:55 schreef Alicey het volgende:
Het antwoord dat ik zelf zou geven ligt er meer in dat de meeste mannen een partner zoeken die zwak en kwetsbaar oogt, zodat zij in de rol van sterke man kunnen kruipen. Andersom zoeken de meeste vrouwen een partner die sterk is, een partner waarbij ze zich "veilig" voelen.
Voor mezelf denk ik wel dat dit klopt, ik weet niet of het voor jou ook opgaat.. Hiermee zouden het eenvoudige natuurlijke verschillen zijn.
Het blijft echter een theorie.![]()
Mja... misschien dat dat onbewust meespeelt, maar niet bewust in ieder geval. En dat met die foto net is sowieso anders, want daar beoordeel je iemand puur op uiterlijk, en niet op geschiktheid als partner. De reden dat ik haar knap vind is niet haar zogenaamde kinderlijke uiterlijk maar meer haar naturelle uitstraling. In die zin vindt ik vrouwen als Britney Spears en zo ook erg onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het antwoord dat ik zelf zou geven ligt er meer in dat de meeste mannen een partner zoeken die zwak en kwetsbaar oogt, zodat zij in de rol van sterke man kunnen kruipen. Andersom zoeken de meeste vrouwen een partner die sterk is, een partner waarbij ze zich "veilig" voelen.
Voor mezelf denk ik wel dat dit klopt, ik weet niet of het voor jou ook opgaat.. Hiermee zouden het eenvoudige natuurlijke verschillen zijn.
Hannah Tokkie heeft ook een hele naturelle uitstraling.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:59 schreef Maethor het volgende:
De reden dat ik haar knap vind is niet haar zogenaamde kinderlijke uiterlijk maar meer haar naturelle uitstraling.
Natuurlijk zijn die er genoeg, net als dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die ze onder controle kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En toch zijn er meer dan genoeg mannen die op sterke, onafhankelijke vrouwen vallen.
Bij mij speelt dat ook eerder mee. Ik heb zelf namelijk ook best een lastig karakter, en iemand moet sterk in zijn (of haar) schoenen staan om daar mee om te kunnen gaan. Aan de andere wil ik ook wel terugval kunnen hebben op momenten dat ik zelf zwak ben. Er zijn nog wel wat redenen te bedenken. Ik weet niet in hoeverre dat met mijn geslacht te maken heeft, en uiteindelijk is het ook denk ik niet zo relevant, omdat het een statistische aangelegenheid blijft, wat niets zegt over individuele aangelegenheden.quote:Ja, ik zoek wel iemand die sterk(er?) is, maar ik denk zelf dat dat meer te maken heeft met mijn karakter (ik heb tegenwicht nodig, anders loop ik over iemand heen) dan met mijn geslacht.
Het beschreven gedrag is merkbaar: zelf 'sterke' vrouwen gaan zich bij mij als een vogeltje gedragen, is dat behaagzuchtigheid of natuurlijke submissie ? Ik vind het ook wel prettig, is dat dominantie of verzorgzucht ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou heb ik het met je gehad.quote:Op zondag 3 april 2005 00:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hannah Tokkie heeft ook een hele naturelle uitstraling.
alleen, natuurlijk, weer...quote:Op zondag 3 april 2005 00:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, het is mooi geweest. Ik leg mij te bedde.
Nee, hoor, mijn poezen komen er gezellig bij.quote:Op zondag 3 april 2005 00:04 schreef SingleCoil het volgende:
alleen, natuurlijk, weer...
Goed idee. Ik wil morgen nog aan de studie, dus laat ik eens vroeg gaan pitten.quote:Op zondag 3 april 2005 00:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, het is mooi geweest. Ik leg mij te bedde.
Haha.quote:Op zondag 3 april 2005 00:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sorry.![]()
Maar we zijn allebei note-vrij, dat schept toch wel een band?
![]()
Misschien zijn het ook wel combinaties.quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het beschreven gedrag is merkbaar: zelf 'sterke' vrouwen gaan zich bij mij als een vogeltje gedragen, is dat behaagzuchtigheid of natuurlijke submissie ? Ik vind het ook wel prettig, is dat dominantie of verzorgzucht ?
Over het algemeen vind ik dat wel een aantrekkelijk punt..quote:Noot: Ik ben nogal groot, iemand omschreef mij laatst als 'massief'
Het kan zijn dat ze dat er mee bedoelt.quote:Noot 2: Als een vrouw tegen je zegt: "Ik voel me weer helemaal jong bij je"...wat bedoelt ze dan eigenlijk..."ouwe zak" of zo ?![]()
Oh, ik kijk nooit naar die postsmilies.quote:Op zondag 3 april 2005 00:06 schreef Maethor het volgende:
Haha.Note het nuancerende smilietje linksboven de post. Maar goed. Vriendjes. En truste.
Eigenlijk veel beter, sex is overrated als je ook een poes op bed kunt hebben. En Loes houdt er helemaal niet van als er vreemde vrouwen blijven slapen!quote:Op zondag 3 april 2005 00:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, hoor, mijn poezen komen er gezellig bij.
Ik ook niet tot voor kort. Ze kunnen me ook gestolen worden eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2005 00:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik kijk nooit naar die postsmilies.
Als ik seks wil hebben, schop ik de poezen de gang op!quote:Op zondag 3 april 2005 00:07 schreef SingleCoil het volgende:
Eigenlijk veel beter, sex is overrated als je ook een poes op bed kunt hebben. En Loes houdt er helemaal niet van als er vreemde vrouwen blijven slapen!
Veel vrouwen vinden dat. Vroeger was ik alleen maar lang, sInds ik regelmatig naar de sportschool ga heb ik vooral veel zwaardere schouders en hals- en borstspieren gekregen. Dus allemaal nieuwe pakken moeten kopen, ik scheurde er letterlijk bij de schouders uit ("hulken" noemde Erik dat). Nadeel: door veel buikspieroefeningen heb ik ook veel zwaardere buikspieren gekregen. Echter zonder veel vet te verliezen, dat ligt toch meer aan voeding dan aan beweging geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2005 00:06 schreef Alicey het volgende:
Over het algemeen vind ik dat wel een aantrekkelijk punt..
ik zal vannacht eens kijken of dat helpt...quote:Op zondag 3 april 2005 00:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik seks wil hebben, schop ik de poezen de gang op!![]()
En nu ga ik echt!
Het is meestal een combinatie van voeding en beweging. Als je meer beweegt dan waar je voor gegeten heb, verbrand je lichaamsweefsel. Veel proteinen na inspanning kun je spieren mee kweken.quote:Op zondag 3 april 2005 00:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Veel vrouwen vinden dat. Vroeger was ik alleen maar lang, sInds ik regelmatig naar de sportschool ga heb ik vooral veel zwaardere schouders en hals- en borstspieren gekregen. Dus allemaal nieuwe pakken moeten kopen, ik scheurde er letterlijk bij de schouders uit ("hulken" noemde Erik dat). Nadeel: door veel buikspieroefeningen heb ik ook veel zwaardere buikspieren gekregen. Echter zonder veel vet te verliezen, dat ligt toch meer aan voeding dan aan beweging geloof ik.
Het blijft niet bij keelpijn, maar nu algemeen verkoudheid/griepachtige verschijnselen. Vond ik niet leuk om mee op te staan.quote:
Kut.quote:Op zondag 3 april 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het blijft niet bij keelpijn, maar nu algemeen verkoudheid/griepachtige verschijnselen. Vond ik niet leuk om mee op te staan.
Dank je. Gaat vast wel over in een paar daagjes, maar had eik gehoopt dat het juist minder zou worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |