Oh wat goed, een smetteloze reputatie!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:09 schreef Alicey het volgende:
Jij hebt 0 notes, dus dat betekent inderdaad dat je best lief bent.
Dat kan je ook niet posten, maar kom ik de 23e wel achter. Sommige vormen van bitcherigheid vind ik trouwens erg aantrekkelijk, andere vormen juist absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helaas kan ik die niet posten. Ik schijn een beetje bitcherig over te komen.
Nou ja... frustraties wegdrinken kan latere prestaties ten goede komen. (Haus' msn-naam op dit moment: "kut-elektronica, kut-versterkers, kut-transistoren, kut-edge triggered JK flipflops")quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat Haushofer bier drinkt baart mij wel zorgen.. Het is immers allemaal begonnen met Einstein die omwille van bier een atoom heeft gespleten met een hamer en bijtel..
Zo lees ik het ook. SC houdt echter ook wel van een beetje provoceren. Ik zou hem echter maar wel serieus nemen, want dat heeft hij dan wel weer graag.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik vraag mij af hoe ik dat moet interpreteren. Is het een soortgelijke term als 'fuckable'?
Er zijn er wel meer hoor. Maethor heeft ook 0 notes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh wat goed, een smetteloze reputatie!
Dat doet iedereen ook. Maar als jij denkt dat dat niet zo is ga je je gedragen naar je zelfbeeld. En daar wordt je dan op beoordeeld. Je krijgt terug wat je uitstraalt.quote:
Ik heb zeker...niet...0 notes ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor. Maethor heeft ook 0 notes.
Ik denk zelf dat ik vaak een beetje koel en afstandelijk overkom. Maar dat hangt wel erg af van omstandigheden en gezelschap. Overigens val ik zelf erg op koele, afstandelijke vrouwen. En ik heb een rood-haar-fetisj. Dat begon met haar:quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
Dat kan je ook niet posten, maar kom ik de 23e wel achter. Sommige vormen van bitcherigheid vind ik trouwens erg aantrekkelijk, andere vormen juist absoluut niet.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor. Maethor heeft ook 0 notes.
Dat is zeker waar. Ik heb alleen soms het idee dat sommigen puur op uiterlijkheden afgaan, of iig teveel. Maar dat kan ik fout hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat doet iedereen ook. Maar als jij denkt dat dat niet zo is ga je je gedragen naar je zelfbeeld. En daar wordt je dan op beoordeeld. Je krijgt terug wat je uitstraalt.
Ik neem hem ook zeer serieus, ik ben alleen wat teleurgesteld dat hij mij als een seksobject ziet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:12 schreef Alicey het volgende:
Zo lees ik het ook. SC houdt echter ook wel van een beetje provoceren. Ik zou hem echter maar wel serieus nemen, want dat heeft hij dan wel weer graag.
Haal die middelste daar als-je-blieft tussenweg! Verderquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dana Scully, Captain Janeway, Kate Winslet...![]()
![]()
![]()
De meesten zijn het niet met me eens over Janeway. Ik vind haar vreselijk geil, vooral haar stem. Maar 7 of 9 mag er ook wezen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef Maethor het volgende:
Haal die middelste daar als-je-blieft tussenweg! Verder.
Het betekent dat je een plaats in mijn fantasieen zou kunnen vervullen. Neuken hoort daar soms ook bij. Je uiterlijk is niet zodanig afstotend dat dat niet meer mogelijk is. Katja Schuurman is knapper. Over 'aantrekkelijk' heeft A. al het juiste gezegd. Ik ken Katja toevallig, die ook nog eens aantrekkelijk, haar zus niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik vraag mij af hoe ik dat moet interpreteren. Is het een soortgelijke term als 'fuckable'?
In eerste instantie kom ik vaak ook zo over, maar het verandert als ik mezelf in goed gezelschap beschouw.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik vaak een beetje koel en afstandelijk overkom.
Het is een aspect waar ik op val, maar er is wel meer nodig dan alleen dat. Ik val vooral op moeilijke mensen.quote:Maar dat hangt wel erg af van omstandigheden en gezelschap. Overigens val ik zelf erg op koele, afstandelijke vrouwen.
Hmm, ok.quote:
Het karakter Dana Scully is inderdaad best wel aantrekkelijk.quote:Dana Scully, Captain Janeway, Kate Winslet...![]()
![]()
![]()
Ik ga er even over nadenken of ik mij nu vereerd of beledigd moet gaan voelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:19 schreef SingleCoil het volgende:
Het betekent dat je een plaats in mijn fantasieen zou kunnen vervullen. Neuken hoort daar soms ook bij. Je uiterlijk is niet zodanig afstotend dat dat niet meer mogelijk is.
Hm. Ik vrees dat je gelijk hebt. Vooral in dat Gouden Gids-pakje is ze lekker.quote:Katja Schuurman is knapper.
Whaaaat?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De meesten zijn het niet met me eens over Janeway. Ik vind haar vreselijk geil, vooral die stem.
Mja... als ze haar haren losgooit. Maar ok, die mag er idd wezen.quote:Maar 7 of 9 mag er ook wezen!![]()
Neehoor, ik heb het niet gemist.. Maar hoor er al te veel genoeg over op irc.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, hebben jullie trouwens de officiële dood van de paus gemist? Ik hoor jullie er helemaal niet over.
Ik heb een wat afwijkende smaak soms. Zo was ik als klein meisje verliefd op Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:21 schreef Maethor het volgende:
Whaaaat?Die stem vind ik juist verschrikkelijk erg. Niks mis met het personage Kathryn Janeway, maar aantrekkelijk? Nee, nooit in me opgekomen.
Dat strakke vind ik nu juist onweerstaanbaar.quote:Mja... als ze haar haren losgooit. Maar ok, die mag er idd wezen.
Wat zeg je dat subtiel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:19 schreef SingleCoil het volgende:
Je uiterlijk is niet zodanig afstotend dat dat niet meer mogelijk is.
Oei.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb een wat afwijkende smaak soms. Zo was ik als klein meisje verliefd op Ron Brandsteder.
Mja, smaken verschillen idd.quote:Dat strakke vind ik nu juist onweerstaanbaar.
Nee hoor. Maar t is wat mij betreft geen breaking news...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, hebben jullie trouwens de officiële dood van de paus gemist? Ik hoor jullie er helemaal niet over.
Nou, we zullen zien dan, hè.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:19 schreef Alicey het volgende:
In eerste instantie kom ik vaak ook zo over, maar het verandert als ik mezelf in goed gezelschap beschouw.
Expres of per ongeluk?quote:Het is een aspect waar ik op val, maar er is wel meer nodig dan alleen dat. Ik val vooral op moeilijke mensen.
De rest ook:quote:Het karakter Dana Scully is inderdaad best wel aantrekkelijk.
Dat vind ik dus echt een ranzig nepwijf...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:24 schreef Maethor het volgende:
Mja, smaken verschillen idd.
Trouwens, bij geile stemmen denk ik meer aan mevrouw Jolie.
Beledigd voelen vanwege iemands eerlijke en open mening is natuurlijk raar. Ik ben zelf een dikke ouwe vent, als iemand dat zegt ben ik voel ik met toch ook niet beledigd ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga er even over nadenken of ik mij nu vereerd of beledigd moet gaan voelen.
...loop eerst eens door de gouden gids...die neem ik mee naar bed...quote:[..]
Hm. Ik vrees dat je gelijk hebt. Vooral in dat Gouden Gids-pakje is ze lekker.
quote:
Beiden.. Als ik op iemand val blijkt het vaak een lastig persoon te zijn, en andersom trekt een op het eerste gezicht lastig karakter mij ook wel aan.. Misschien ook wel omdat lastige mensen vaak alles behalve saai zijn.quote:Expres of per ongeluk?
quote:![]()
Oh jawel hoor, het heeft ook wel iets. Ik vind het alleen zo typisch.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Weet je nog, gewoon open en zo...
Ik wil zo'n BH als zij. De mijne hangen op m'n knieën als ik zo'n pakje aandoe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:25 schreef SingleCoil het volgende:
Seven is echt geil !Superstrak, en dan die borsten....die beinvloed mijn fantasieen zelfs...
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een ranzig nepwijf...
Daar zit wat in. Mag ik dan even zeggen dat ik dikke ouwe venten niet fuckable vind?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:28 schreef SingleCoil het volgende:
Beledigd voelen vanwege iemands eerlijke en open mening is natuurlijk raar. Ik ben zelf een dikke ouwe vent, als iemand dat zegt ben ik voel ik met toch ook niet beledigd ?
Mijn definitie van 'rukblaadje' is ineens een heel andere geworden.quote:...loop eerst eens door de gouden gids...die neem ik mee naar bed...
Ja, ik geloof dat ik in die zin ook wel van lastig hou.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:28 schreef Alicey het volgende:
Beiden.. Als ik op iemand val blijkt het vaak een lastig persoon te zijn, en andersom trekt een op het eerste gezicht lastig karakter mij ook wel aan.. Misschien ook wel omdat lastige mensen vaak alles behalve saai zijn.
Laatst Alexander gezien, maar ik kan me die hele stem niet herinneren. Heeft dus weinig indruk gemaakt. Hephaistion daarentegen...quote:
Sterk, dominant, lastig karakter, bestand tegen grillen van mij. Idiote eisen stel ik aan een partner he?quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik in die zin ook wel van lastig hou.
Britney Spears...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:33 schreef SingleCoil het volgende:
Jolie= idd niet lekker.
Lekker = Kate Winslet, Kate Moss (!), Catherine Deneuve, Haushofer's meisje, Avril Lavigne, Britney Spears...
Ach, op elk potje past een deksel, zullen we maar zeggen. Dus ook op halve potjes.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:34 schreef Alicey het volgende:
Sterk, dominant, lastig karakter, bestand tegen grillen van mij. Idiote eisen stel ik aan een partner he?
Vast wel een half dekseltje vinden ja, ergens.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, op elk potje past een deksel, zullen we maar zeggen. Dus ook op halve potjes.
haha...is dat het meervoud van vent ? Je bent de enige niet. Maar gelukkig zijn er ook die datg anders zien. Zie je, je bent alleen een dikke oude kerel als je dat zelf ook vind. De rest van de wereld wordt 's ochtend wakker en denkt...hmmm...hij is wel wat ouder dan ik dacht...en ook wel wat dikker...wel lekker...voor zo'n dikke ouwe vent....en begint dan toch weer onder de dekens te friemelen, word ik weer wakker, krijg je weer sex enzo...fuckability...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Mag ik dan even zeggen dat ik dikke ouwe venten niet fuckable vind?
Rukboekquote:Mijn definitie van 'rukblaadje' is ineens een heel andere geworden.
Jij weet iets wat ik niet weet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:33 schreef SingleCoil het volgende:
Haushofer's meisje
Ze is 26... altijd nog 6 jaar ouder dan ikzelf.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:41 schreef SingleCoil het volgende:
Is meer een kind eigenlijk http://www.superiorpics.com/josie_maran/images/josie094.jpg
Vreemd genoeg lijkt 'vent' geen meervoud te hebben...quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:37 schreef SingleCoil het volgende:
haha...is dat het meervoud van vent ?
Gelukkig maar voor jou!quote:Je bent de enige niet. Maar gelukkig zijn er ook die datg anders zien.
Jij ligt met de rest van de wereld in bed?quote:Zie je, je bent alleen een dikke oude kerel als je dat zelf ook vind. De rest van de wereld wordt 's ochtend wakker en denkt...hmmm...hij is wel wat ouder dan ik dacht...en ook wel wat dikker...wel lekker...voor zo'n dikke ouwe vent....en begint dan toch weer onder de dekens te friemelen, word ik weer wakker, krijg je weer sex enzo...fuckability...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |