Ik vrees dat ik dat moet beamen. Het wordt versterkt door het feit dat ik het meestal inderdaad beter weet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
Ben jij echt zo koppig en heb je een ik-weet-alles-beter-mentaliteit, Lupa?
Niet dat ik weet. Als ik tegen 'm zou praten (wat nog nooit gebeurt is) zou ik hem waarschijnlijk 'lul' noemen. Lekker duidelijk, en weinig verwarring over mogelijk. Als jij er eentje had zou je dan wel met 'm praten ? Ik heb 'm eigenlijk niet zo veel te melden, alle belangrijke dingen in mijn leven maakt hij zelf als eerste mee.quote:
Dan ga ik gewoon nog even liggen ! Lekker gezond !quote:[..]
Interessante theorie. Helaas lijkt 'ie niet te kloppen. Het woord 'gezond' is terug te traceren tot het Germaanse woord 'gasunda', dat 'sterk, krachtig' betekent. Maar misschien zit er toch nog iets in, aangezien het Germaanse bijwoord 'sundh' zoiets betekent als 'naar de zon, naar het zuiden'. Ik weet alleen niet of het 'sund' in 'gasunda' ook maar iets te maken heeft met het woordje 'sundh'. Het lijkt mij niet, maar je weet nooit.
Hmm, erg grappig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat moet beamen. Het wordt versterkt door het feit dat ik het meestal inderdaad beter weet.
Jij hebt er ook niks aan, A. Je hebt geen TV.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:13 schreef Alicey het volgende:
Zo zie je maar weer hoe handig het is om geen DVD-speler te hebben, ook geen problemen.
Hee dat heb ik nou ook vaak...quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat moet beamen. Het wordt versterkt door het feit dat ik het meestal inderdaad beter weet.
Nee, dat schiet dus al helemaal niet op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niks aan, A. Je hebt geen TV.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:17 schreef SingleCoil het volgende:
Niet dat ik weet. Als ik tegen 'm zou praten (wat nog nooit gebeurt is) zou ik hem waarschijnlijk 'lul' noemen. Lekker duidelijk, en weinig verwarring over mogelijk. Als jij er eentje had zou je dan wel met 'm praten ? Ik heb 'm eigenlijk niet zo veel te melden, alle belangrijke dingen in mijn leven maakt hij zelf als eerste mee.
Mooi zo!quote:Dan ga ik gewoon nog even liggen ! Lekker gezond !
Ik denk dat dat betekent dat wij heel goed in staat zouden zijn om onderling fikse ruzies te creëren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef SingleCoil het volgende:
Hee dat heb ik nou ook vaak...
Het is heel vervelend, hoor, als je het altijd maar beter weet. Je mòet dan wel erkennen dat je het altijd beter weet, hoezeer je ook zou wensen dat iemand anders het beter wist.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:18 schreef Alicey het volgende:
Hmm, erg grappig.Ik heb zelf hooguit een subtiele vorm van koppigheid.
Ik denk dat het meevalt. Als het goed is zullen we het vaak eens zijn. Op die enkele keer na dat jij geen gelijk hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat dat betekent dat wij heel goed in staat zouden zijn om onderling fikse ruzies te creëren.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
Ik denk dat het meevalt. Als het goed is zullen we het vaak eens zijn. Op die enkele keer na dat jij geen gelijk hebt.
Oh, dat heb ik ook wel.. Ik voel echter niet vaak de behoefte om dat te moeten bewijzen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is heel vervelend, hoor, als je het altijd maar beter weet. Je mòet dan wel erkennen dat je het altijd beter weet, hoezeer je ook zou wensen dat iemand anders het beter wist.
Waarom zou het misbruik zijn?quote:Maar goed, ik ga nu naar mijn ouders om daar op hun kosten de warme maaltijd te gebruiken (of is het dan 'misbruiken'?).
Uiteindelijk kan er in de meeste gevallen toch maar een zijn die het heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:43 schreef Reya het volgende:
Het levert altijd wel mooie taferelen op zeker bij een stelletje - als twee mensen zeker zijn van hun eigen gelijk.
Je vergeet Heizenberg.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan er in de meeste gevallen toch maar een zijn die het heeft.
Heisenberg (Met een Squote:
Wat heeft ruimtelijk inzicht daar nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht dat meisjes dat niet konden begrijpen, iets met een onvoldoende ruimtelijk inzicht of zo
Of hoop je dat er gehapt wordt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:25 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht dat meisjes dat niet konden begrijpen, iets met een onvoldoende ruimtelijk inzicht of zo
Maar Haushofer kan heel goed uitleggen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:40 schreef SingleCoil het volgende:
Ze bestaan nog:
[afbeelding]
Nee, ruimtelijk inzicht drijft op voorstellingsvermogen, en dat is bij vrouwen minder aanwezig (bron ?) . Heisenberg is aan veel vrouwen niet uit te leggen. Eg waor hoor !
ja. en gelikt en gezogen, Zachtjes bijten mag ook. Maar niet te lang. En als ik 'stop' zeg dan ook echt ophouden hoor !quote:
Als ik eenmaal ga bijten word ik snel te enthausiast, dus of dat een goed idee is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja. en gelikt en gezogen, Zachtjes bijten mag ook. Maar niet te lang. En als ik 'stop' zeg dan ook echt ophouden hoor !
Hij kan het zo uitleggen dat ook meisjes het snappen, hij is een begiftigd didactquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar Haushofer kan heel goed uitleggen hoor.
Jah. En zou hebben we allemaal onze aspiraties in dit leven. Misschien ga ik nog wel even zoeken. Maar geloof me, het is echt waar.quote:En ik zou inderdaad wel een bron willen zien dat er minder voorstellingsvermogen aanwezig zou zijn bij vrouwen.
ou!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik eenmaal ga bijten word ik snel te enthausiast, dus of dat een goed idee is.
Wie weet heeft hij sterk ontwikkelde didactische kwaliteiten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hij kan het zo uitleggen dat ook meisjes het snappen, hij is een begiftigd didact
Dat is jouw interpretatie van de bron.quote:Jah. En zou hebben we allemaal onze aspiraties in dit leven. Misschien ga ik nog wel even zoeken. Maar geloof me, het is echt waar.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:
Zo lijkt het. Hoewel ik nog niet veel snap van gesplitste foton-parenquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij sterk ontwikkelde didactische kwaliteiten.
Ik ben een goede objectieve interpretator, en daarvoor reeds eerder geprezen. Je kunt me vertrouwen.quote:
[..]
Dat is jouw interpretatie van de bron.
Ik heb mij voorgenomen het leven van anderen te verrijken met mijn eigen waarnemeningen, zo lang het nog kan, het einde van de wereld is immers nabij. Lotus Europa: toen we 7 waren hadden we een Lotus Europa, matchbox, geel. We maakte altijd ruzie over van wie die was. We hadden ook een De Tomaso, paars, maar die was dus minder spannend. Erik verloor meestal en dan had ik de Lotus Europa, geen idee wat ik er mee moest, anders dan aan hem laten zien dat ik hem had. Ik maakte hem er gek mee. Lotus Europa werd een Hoofdzaak, zoals meisjes en bier later.quote:[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Anders een topic er over openen en vragen of Haushofer het zo kan uitleggen dat ik het snap, dan komt het vast wel goed.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:59 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zo lijkt het. Hoewel ik nog niet veel snap van gesplitste foton-paren
Dat laatste zegt iedereen echter weer.quote:Ik ben een goede objectieve interpretator, en daarvoor reeds eerder geprezen. Je kunt me vertrouwen.
Je hebt je pen zo te zien weer opgepakt vandaag!quote:-knip-
Dat is zeker het neefje van Stephen Hawkingsquote:
Ja. Een volgeling van Albert IJnstijnquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat is zeker het neefje van Stephen Hawkings
Dat ga ik doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Anders een topic er over openen en vragen of Haushofer het zo kan uitleggen dat ik het snap, dan komt het vast wel goed.
ben jij iedereen dan ?quote:[..]
Dat laatste zegt iedereen echter weer.
Nee hoor, ik ben wel in zo'n bui, maar te lui om te beginnen.quote:[..]
Je hebt je pen zo te zien weer opgepakt vandaag!
Nee, ik implementeer slechts een kleine subset van de capaciteiten van iedereen.quote:
Hmmm.. Zit het wel al in je hoofd?quote:Nee hoor, ik ben wel in zo'n bui, maar te lui om te beginnen.
Hoe verhoudt Erik zich tot SC?quote:Voor Lotus en Mammoet: www.spinvis.nl. Erik vindt het vaak belangrijk het laatste woord te hebben. Nou, daar hebben we het dan nog wel over.
Oh, ik ook! Zullen we neuken ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik implementeer slechts een kleine subset van de capaciteiten van iedereen.
Nee hoor. Dit is echt waar. We lopen elkaar al 40 jaar gek te maken over Lotus Europa en de Mammoet. Het neemt steeds grootsere vormen aan, het word nu echt grappig.quote:[..]
Hmmm.. Zit het wel al in je hoofd?
Als God tot Mariaquote:[..]
Hoe verhoudt Erik zich tot SC?
Mannen denken ook maar aan een ding.quote:
Hmmm...quote:Nee hoor. Dit is echt waar. We lopen elkaar al 40 jaar gek te maken over Lotus Europa en de Mammoet. Het neemt steeds grootsere vormen aan, het word nu echt grappig.
quote:Als God tot Maria
Het siert je niet, deze generalisatie. Wees maar blij dat Lupa er even niet is, anders had ze je vast vermanend toegesproken over gelijke behandeling enzo..quote:
Die relatie is complexer dan je zou direct zou denken: "Heilige Maria, Moeder van God!". Een zelf-referentie van de eerst orde. En zoals, Goedel ons reeds duidelijk maakte, met zelf-referentie valt niet te spotten !quote:
Misschien dat ze het straks nog doet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het siert je niet, deze generalisatie. Wees maar blij dat Lupa er even niet is, anders had ze je vast vermanend toegesproken over gelijke behandeling enzo..![]()
Je hebt dat soort kunstgrepen nodig om je onbespottelijk te maken?quote:Die relatie is complexer dan je zou direct zou denken: "Heilige Maria, Moeder van God!". Een zelf-referentie van de eerst orde. En zoals, Goedel ons reeds duidelijk maakte, met zelf-referentie valt niet te spotten !
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:18 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga de deur dicht doen, iets aantrekken en eten klaarmaken. Ik schat...Bami met sate enzo!
we zullen het zienquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat ze het straks nog doet.
Klaarblijkelijk.quote:[..]
Je hebt dat soort kunstgrepen nodig om je onbespottelijk te maken?
Ik dacht er nog niet eerder over na, vergun mij een moment.quote:
Streef je je doel niet een beetje voorbij? En let je er ook op dat je jezelf niet te serieus neemt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:00 schreef SingleCoil het volgende:
Concluderen dan dus: ik streef naar onbelachelijkheid zoals ieder ander maar gebruik geen kunstgrepen.
Dat vind ik daar dus zelf van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |