abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25930977
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Ach, ergens lach ik er ook wel om. En als ze per se alsnog met een van mijn mannelijke collega's willen worden spreken kan dat ook, maar dan ligt het wel aan henzelf dat ze een dag of paar dagen langer moeten wachten.
Dat is dan je wraak. Toch zou ik er wel een beetje pissig om worden geloof ik.
quote:
Die topic heb ik gelezen, geweldig.
Ik was echt boos toen.
quote:
Dat valt dan op zich wel weer mee hoor, mannen worden volgens mij ook best vaak als sukkelige holbewoners afgebeeld.
Maar dat is dan gewoon de werkelijkheid.
pi_25931001
Ik leer het ook nooit. Alicey, #44.
pi_25931002
Verkeerde nummer 43 moet 44 zijn
pi_25931045
Godslasteraar:
quote:
Dat van die mannen komt dan weer aan bod in het journaal en actualiteitenprogramma's: oorlog, corruptie, moord, verkrachting, politieke spelletjes, enzovoort.
Dat is ook weer waar. Al heeft dat meer met stupiditeit dan met klunzigheid te maken.

Edit: bij nader inzien heeft het vooral veel met piemels te maken.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:57:43 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931060
44 is het alweer, meisje.. Je had toch juist zo'n tic met even getallen?

Je bent in ieder geval wel dyslectisch met getallen, dit is al de derde keer ofzo.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:58:04 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931068
Ow, kut.. Nu gooi ik de TT weg. Weet iemand nog de oude TT?
pi_25931092
Feministen en zonnende piemels was het.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:59:21 #8
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931093
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is dan je wraak. Toch zou ik er wel een beetje pissig om worden geloof ik.
Ik niet hoor, maar ik word ook niet zo heel erg snel pissig, dat scheelt.
quote:
Ik was echt boos toen.
Dat was duidelijk ja!
quote:
Maar dat is dan gewoon de werkelijkheid.
Het moet dus eigenlijk nog een beetje overdreven worden?
pi_25931096
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Godslasteraar:
[..]

Dat is ook weer waar. Al heeft dat meer met stupiditeit dan met klunzigheid te maken.

Edit: bij nader inzien heeft het vooral veel met piemels te maken.
Ach, gun ons mannen ook een pleziertje, we maken er zo'n puinhoop van. Gun ons dan in ieder geval het plezier dat wij wél beter kunnen boren en parkeren dan vrouwen.
Thats All We Have
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:59:38 #10
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931097
TT weer terug.
pi_25931099
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
44 is het alweer, meisje.. Je had toch juist zo'n tic met even getallen?

Je bent in ieder geval wel dyslectisch met getallen, dit is al de derde keer ofzo.
Driemaal scheepsrecht. Ik zal het nooit meer doen.
pi_25931104
'was het.' hoorde er eigenlijk niet bij.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:00:47 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931116
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ach, gun ons mannen ook een pleziertje, we maken er zo'n puinhoop van. Gun ons dan in ieder geval het plezier dat wij wél beter kunnen boren en parkeren dan vrouwen.
Thats All We Have
Jullie zijn toch ook veel sterker, en (vinden vooral jezelf) veel slimmer?
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:01:13 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931128
TT weer aangepast.. Ik zit zelf ook niet helemaal op te letten geloof ik.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:01:40 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931133
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Driemaal scheepsrecht. Ik zal het nooit meer doen.
Of word je gewoon oud en gaat alles veels te snel?
pi_25931143
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Ik niet hoor, maar ik word ook niet zo heel erg snel pissig, dat scheelt.
't Is goed dat ik jouw baan niet heb. Al wacht ik met angst en beven op de eerste kut-Marokkaan die mijn autoriteit als docent niet accepteert omdat ik een kutje heb in plaats van een piemel.
quote:
Dat was duidelijk ja!
Pas maar op, ik kan erg gevaarlijk zijn als ik boos ben!
pi_25931156
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Thats All We Have
Agossie...
pi_25931163
Ik eet lekker broodjes met pindasaus.
pi_25931202
Hij moet nog plakkerig!
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_25931218
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jullie zijn toch ook veel sterker, en (vinden vooral jezelf) veel slimmer?
Sterker mischien wel, al zou ik geen ruzie met Serena Williams willen hebben. de meeste mannen zijn überhaupt slappelingen.
En slimmer, de praktijk in de wereld spreekt dat toch tegen. Rumsfeld schijnt zeer intelligent te zijn, maar het blijft een sufferd.
pi_25931255
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:06 schreef Godslasteraar het volgende:
Sterker mischien wel, al zou ik geen ruzie met Serena Williams willen hebben. de meeste mannen zijn überhaupt slappelingen.
En slimmer, de praktijk in de wereld spreekt dat toch tegen. Rumsfeld schijnt zeer intelligent te zijn, maar het blijft een sufferd.
Mannen zijn er heel goed in hun intelligentie te verbergen, je ziet het aan Bush, die in werkelijkheid erg intelligent moet zijn.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:09:50 #22
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931273
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

't Is goed dat ik jouw baan niet heb. Al wacht ik met angst en beven op de eerste kut-Marokkaan die mijn autoriteit als docent niet accepteert omdat ik een kutje heb in plaats van een piemel.
Oh, second linen komt niet zo vaak voor hoor, en er zijn ook veel klanten die wel normaal kunnen doen.
quote:
Pas maar op, ik kan erg gevaarlijk zijn als ik boos ben!
Als ik echt erg boos ben, ben ik letterlijk levensgevaarlijk. Dat is echter iets wat zoo zeldzaam is. Als ik gewoon boos ben kan ik wel erg lastig zijn.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:10:33 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931292
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik eet lekker broodjes met pindasaus.
Zonder verder iets erbij? (Zoals bijvoorbeeld ei met paprika?)
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:11:07 #24
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931300
Omdat ik de beroerdste niet ben, heb ik hem bij deze op advies van Maethor geplakt.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:14:13 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931351
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Qua daadkrachtigheid is dat helaas wel waar. Ik zou ook zelf wel een man moeten hebben die een beetje daadkrachtig is.

Ruzie met vrouwen is sowieso vaak iets anders. Om even de extremen uit te lichten slaat een man er op los, en daarna is het klaar. Bij een vrouw kan het jarenlang blijven doorspelen terwijl je denkt dat het klaar is..
quote:
Ik had hte ook vooral over het zelf veel slimmer vinden.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:14:47 #26
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931361
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Mannen zijn er heel goed in hun intelligentie te verbergen, je ziet het aan Bush, die in werkelijkheid erg intelligent moet zijn.
Bron?
pi_25931365
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:10 schreef Alicey het volgende:
Zonder verder iets erbij? (Zoals bijvoorbeeld ei met paprika?)
Ja, gewoon droog brood met de lekkerste pindasaus die er bestaat: de kant-en-klare eenpersoonsbakjes van Verstegen.

Met ei en paprika? Ga ik ook eens proberen! Maar dan zonder paprika, want daar hou ik niet van.
pi_25931375
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Bron?
Heb ik niet, het is slechts een hardnekkig gerucht.
pi_25931381
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hitler was ook omringt door zeer intelligente mensen. Of iemand heel goed en snel kunstjes kan leren zegt niet zoveel. Ratten kun je door straffen en belonen ook van alles leren. Karakter en oordeelsvermogen schrijf ik dan toch wat hoger aan. En daaraan schort het nogal bij Bush.
Iemand die zo godsdienstig is zie ik toch al niet voor vol aan, tenzij zijn religiositeit geveinsd is.(maar dat zal wel een afwijking van mijzelf zijn).
pi_25931401
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Iemand die zo godsdienstig is zie ik toch al niet voor vol aan, tenzij zijn religiositeit geveinsd is.(maar dat zal wel een afwijking van mijzelf zijn).
Hm... Geveinsde religiositeit vind ik nog veel erger dan echte eigenlijk.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:18:31 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931424
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, gewoon droog brood met de lekkerste pindasaus die er bestaat: de kant-en-klare eenpersoonsbakjes van Verstegen.
Verstegen ken ik niet, misschien dat ik het eens probeer.
quote:
Met ei en paprika? Ga ik ook eens proberen! Maar dan zonder paprika, want daar hou ik niet van.
Je zou ook ui kunnen nemen in plaats van paprika, maar ik weet natuurlijk niet of je daar wel van houdt.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:19:02 #32
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931430
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heb ik niet, het is slechts een hardnekkig gerucht.
Het zal dan wel een gerucht zijn.
pi_25931540
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Verstegen ken ik niet, misschien dat ik het eens probeer.
Het is echt verslavend lekker. Dat staat zelfs op de verpakking.
quote:
Je zou ook ui kunnen nemen in plaats van paprika, maar ik weet natuurlijk niet of je daar wel van houdt.
Ikzelf hou wel van ui, maar mijn ingewanden protesteren er vaak nogal heftig tegen.
  zaterdag 2 april 2005 @ 15:34:21 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25931687
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 15:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is echt verslavend lekker. Dat staat zelfs op de verpakking.
Zelf klaargemaakte pindasauzen op basis van een basis-pindasaus aangelegd met water, ketjap, citroensap, sambal en knoflook vind ik doorgaans ook niet verkeerd. Ik houd echter van variatie, dus ik ben niet bang dat ik een pallet vol Verstegen pindasaus naar binnen zal slepen.
quote:
Ikzelf hou wel van ui, maar mijn ingewanden protesteren er vaak nogal heftig tegen.
Wat dat betreft heb ik doorgaans weinig problemen.. Ik kan bijna alles eten zonder problemen.
pi_25932402
Chocoladevla met uisnippers!
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:23:07 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25932737
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien iets voor Haus, maar dat vind ik dan weer niks.
pi_25932745
Lupa, nog even terug naar de vorige topic, wat je daar zei, over gelijke rechten enzo, 1) dat vind ik natuurlijk ook, en volgens mij iedereen wel, 2) is toch ook al zo ? en 3) geldt toch niet alleen voor vrouwen maar voor alle mensen ? Waarom wordt dan specifiek het vrouw-zijn er als groepskenmerk uitgelicht, doe je dat omdat je zelf een vrouw bent ? Als ik een deur voor je open houd, zware tassen van je aanneem en in de auto til, je voor laat gaan bij binnenkomst maar zelf voorga op de trap, ben ik dan een discriminerend zwijn ?

Hoe lang mag een ongezond pikkie trouwens in de zon, zo'n eerste keer ? Is dat ook de ethymologische achtergrond ? En de rest van een ongezonde SingleCoil ? Badmeester, ben ik al verbrand ?
Mu!
pi_25932985
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of blankevla met paprikapoeder.
  zaterdag 2 april 2005 @ 16:44:22 #40
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25933188
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:23 schreef SingleCoil het volgende:

Als ik een deur voor je open houd, zware tassen van je aanneem en in de auto til, je voor laat gaan bij binnenkomst maar zelf voorga op de trap, ben ik dan een discriminerend zwijn ?
Ik ken vrouwen die dat daadwerkelijk vinden.
pi_25933252
Sure. Ik ken ook vrouwen die met mijn buurman getrouwd zijn. Maar wat vindt Lupa ?
Mu!
pi_25933321
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:23 schreef SingleCoil het volgende:
2) is toch ook al zo ?
Formeel wel, in de praktijk blijkt het nog niet altijd helemaal te te werken.
quote:
3) geldt toch niet alleen voor vrouwen maar voor alle mensen ? Waarom wordt dan specifiek het vrouw-zijn er als groepskenmerk uitgelicht, doe je dat omdat je zelf een vrouw bent ?
Als je mijn artikel in de vorige SC leest, zie je dat ik ook andere groeperingen noem. We hadden het toevallig over feminisme en daarom hadden we het over vrouwen. Maar zoals je zelf misschien wel weet, is de emancipatie van vrouwen in de geschiedenis zo ongeveer gelijk opgegaan met die van homoseksuelen, zwarten en andere onderdrukte groepen. De feministen komen van oudsher ook voor hen op.
quote:
Als ik een deur voor je open houd, zware tassen van je aanneem en in de auto til, je voor laat gaan bij binnenkomst maar zelf voorga op de trap, ben ik dan een discriminerend zwijn ?
Nee, hoor, al hou ik er zelf niet zo van, maar dat heeft te maken met mijn dominante, koppige, ik-kan-alles-toch-beter-dan-jij-aard.
quote:
Hoe lang mag een ongezond pikkie trouwens in de zon, zo'n eerste keer ?
Ik ben geen expert op dat gebied, maar ik raad wel Zwitsal zonnebrandcrème aan. Gaat 'ie ook lekker van ruiken.
quote:
Is dat ook de ethymologische achtergrond ?
Etymologische achtergrond van wat?
pi_25933337
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Sure. Ik ken ook vrouwen die met mijn buurman getrouwd zijn. Maar wat vindt Lupa ?
Dat is de vraag. Was will das Weib?
pi_25933469
En dan nog eens zo'n dillema:een jaar of vijf geleden kocht ik een nieuwe TV, ik zat zo rond die tijd redelijk in de slappe was en kosten nog moeite werden gespaard. Met mijn Loewe 91 cm breedbeeld en Harman/Kardon DVDspeler en versterker maakte ik dan ook de gewenste indruk op mijn kennisen.FL 15000, of meer nog, met de satelietboxjes enzo. Betrouwbaar spul, geld.

Maar nou is die DVDspeler aan het etteren, vaak kan 'ie dvd's niet lezen en hij maakt een vreemd kraakgeluid van binnen, het kost 'm allemaal duidelijk veel moeite. "Mijn buurman zei: als ik zo'n paard had at ik 'm op". Zo'n geluid dus.

Laten maken of nieuwe kopen ? Onderzoekskosten zonder reparatie is al direct EUR 55. Nieuwe DVD-speler is ook zo iets, en die kan dan direct ook DivX en MP3'tjes enzo. Maar dat is dan dus geen Harman/Kardon die ook glasvezelverbinding met mijn versterker onderhoud en een vijf-cd tray heeft enzo...
Weet iemand of die goedkope DVDspelers ook goed zijn ?
Mu!
pi_25933610
Wat een dilemma, wat een dilemma...

Volgens mij is er weinig mis met goedkope DVD-spelers. En voor de ¤ 45,- die je bij de MediaMarkt voor het goedkoopste exemplaar betaalt, kun je je ook geen buil vallen.
pi_25933647
Komende week heeft de Lidl trouwens een video/DVD-combi voor nog geen hondervijftig euro. Als ik niet bijna op vakantie ging (dus nu zuinig aan) zou ik hem kopen.
pi_25933669
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Formeel wel, in de praktijk blijkt het nog niet altijd helemaal te te werken.
[..]

Als je mijn artikel in de vorige SC leest, zie je dat ik ook andere groeperingen noem. We hadden het toevallig over feminisme en daarom hadden we het over vrouwen. Maar zoals je zelf misschien wel weet, is de emancipatie van vrouwen in de geschiedenis zo ongeveer gelijk opgegaan met die van homoseksuelen, zwarten en andere onderdrukte groepen. De feministen komen van oudsher ook voor hen op.
[..]
Historisch verward, zeg maar...
quote:
Nee, hoor, al hou ik er zelf niet zo van, maar dat heeft te maken met mijn dominante, koppige, ik-kan-alles-toch-beter-dan-jij-aard.
Ik ook niet, vanuit mijn dominante zwijneriger luie je-zoekt-het-zelf-maar-uit-aard
quote:
[..]

Ik ben geen expert op dat gebied, maar ik raad wel Zwitsal zonnebrandcrème aan. Gaat 'ie ook lekker van ruiken.
Lekker ruiken, dat vind 'ie fijn. Hij gaat ook vaak onder de douche, zometeen weer, omdat 'ie wat zweterig is geworden. De douche...
quote:
[..]

Etymologische achtergrond van wat?
Ongezond -> lang niet in de zon geweest, daardoor vitamine-D gebrek, hoofdoorzaak van Rachitis ("Engelse ziekte')...? ben je gezond of heb je gezond ?

[ Bericht 3% gewijzigd door SingleCoil op 02-04-2005 17:10:42 ]
Mu!
pi_25933869
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een dilemma, wat een dilemma...
Ja, lach er maar om, voorlopig zit ik mooi al meer dan een jaar met een kapotte DVD-speler. Dus er is wel degelijk een probleem !
Mu!
pi_25933896
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:01 schreef SingleCoil het volgende:Ik ook niet, vanuit mijn dominante zwijneriger luie je-zoekt-het-zelf-maar-uit-aard
quote:
Lekker ruiken, dat vind 'ie fijn. Hij gaat ook vaak onder de douche, zometeen weer, omdat 'ie wat zweterig is geworden. De douche...
Heeft de jouwe ook een naam?
quote:
Ongezond -> lang niet in de zon geweest, daardoor vitamine-D gebrek, hoofdoorzaak van Rachitis ("Engelse ziekte')...? ben je gezond of heb je gezond ?
Interessante theorie. Helaas lijkt 'ie niet te kloppen. Het woord 'gezond' is terug te traceren tot het Germaanse woord 'gasunda', dat 'sterk, krachtig' betekent. Maar misschien zit er toch nog iets in, aangezien het Germaanse bijwoord 'sundh' zoiets betekent als 'naar de zon, naar het zuiden'. Ik weet alleen niet of het 'sund' in 'gasunda' ook maar iets te maken heeft met het woordje 'sundh'. Het lijkt mij niet, maar je weet nooit.
pi_25933936
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 17:09 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, lach er maar om, voorlopig zit ik mooi al meer dan een jaar met een kapotte DVD-speler. Dus er is wel degelijk een probleem !
Ik hèb niet eens een DVD-speler, kun je nagaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')