Ik ken er 1.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:49 schreef SeLang het volgende:
Ik haat van die kut-studentjes die lid zijn van D'66
"we"? met alle respect, zat jij niet in Taiwan? Ik wil af van die rechtse brallers die het nu voor het zeggen hebben. een PVDA-SP regering zou ideaal zijn maar met een wat meer op links gericht kabinet na al die jaren van paars en nog erger is al heel wat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die club zou inderdaad tegen moeten krijgen.
Echter, dan krijgen we een links schrikbewind dus ik hou ze liever in het kabinet.
Veel schade kunnen ze toch niet meer aanrichten.
Dat is erg volk ja. "We zijn zo genuanceerd"quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:49 schreef SeLang het volgende:
Ik haat van die kut-studentjes die lid zijn van D'66
Weet ook niet precies, maar dan kunnen ze tenminste hun stem laten horen en er tegen in gaan zo ver ik weet.quote:
Jammer dat die niet live worden uitgezondenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:50 schreef Falco het volgende:
Hoe verlopen partijcongressen bij LPF of Groenlinks zeg...
Ik denk dat het kabinet geen enkele medewerking meer krijgt van de oppositie, dus echt veel zal er niet meer bereikt kunnen worden. Ik besef wel dat Terlouw natuurlijk niet meer de dienst uitmaakt en een verzuurde knakker is in dezelfde rij als van Van Mierlo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die club zou inderdaad tegen moeten krijgen.
Echter, dan krijgen we een links schrikbewind dus ik hou ze liever in het kabinet.
Veel schade kunnen ze toch niet meer aanrichten.
Ja, ik ken ze en daar kots ik ook op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is erg volk ja. "We zijn zo genuanceerd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |