abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25984425
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het wordt nu echt helemaal duidelijk hoe gruwelijk naief jij bent. Weet je wat er met zo'n aangifte gebeurt? Helemaal niets. Het gaat de database in en er zal nooit een mens naar kijken. Standaard staat bij de aangifte al dat je er na 3 maanden niets van gehoord te hebben je er maar vanuit moet gaan dat er niets mee gedaan is en dat ze je bedanken voor de statistieken.
[..]

Mijn verzekering keerde niet uit zonder aangifte, dus heeft het toch nog nut gehad om iets verder te kijken dan mijn neus lang is.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 20:06:47 #102
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25984511
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mijn verzekering keerde niet uit zonder aangifte, dus heeft het toch nog nut gehad om iets verder te kijken dan mijn neus lang is.
Je legt feilloos het faillissement van de politie bloot. Een organisatie die alleen nog aangiftes uitgeeft met een stempel voor de verzekering is geen politie meer. Het is duidelijk wat jij verwacht van de politie.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25984542
Open er een topic over Aaah
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 20:19:03 #104
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25984816
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Open er een topic over Aaah
Jij begint over fietsendiefstal, wijsneus.
pi_25986884
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Allemaal? Sommige mensen weten dit echt nog niet. Serieus.

Vraag maar eens aan mensen die in Friesland of Drenthe wonen of ze op de hoogte zijn van het feit dat het er tegenwoordig zo aan toe gaat in de grote steden. Dat is voor hun een ware ver-van-mijn-bed-show.
Een gedeelte van die mensen weet best hoe het er aan toe gaat in de grote steden waarom denk je dat ze naar die provincies zijn vertrokken toen ze de kans hadden. Zelf ben ik nu 1 keer verhuisd naar Groningen omdat ik geen zin meer had in het continue gezeik van marrokaanse hangjongeren. Nu hopen dat het bij deze verhuizing blijft en de politiek eens ingrijpt bij deze straatterreur want mijns inziens begint de Nederlandse politie langzaam maar zeker haar geweldsmonopolie te verliezen en zullen meer en meer mensen het recht in eigen handen nemen. Speciaal wanneer ze geconfrontreerd worden met totaal ongrijpbare hangjongeren waar politie en justitie zich geen raad mee weten behalve het advies te geven dat het beter is te verhuizen.
pi_25987416
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij begint over fietsendiefstal, wijsneus.
Anders ruk je mijn woorden even uit hun context.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 22:15:43 #107
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25987532
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Anders ruk je mijn woorden even uit hun context.
Je profileert je in dit topic als de perfekte weerspiegeling van de hangjeugd. Heb je ook nog iets te melden?
pi_25987622
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je profileert je in dit topic als de perfekte weerspiegeling van de hangjeugd. Heb je ook nog iets te melden?
Ik begrijp niet goed waarom je steeds zo "snedig" op de persoon moet spelen Aaah. Je zou ook gewoon niks kunnen zeggen.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2005 @ 22:22:33 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25987703
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik begrijp niet goed waarom je steeds zo "snedig" op de persoon moet spelen Aaah. Je zou ook gewoon niks kunnen zeggen.
Misschien moet je zelf eens het voorbeeld geven, entiteit?
Genoeg gespeeld weer, .
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:34:37 #110
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  dinsdag 5 april 2005 @ 06:56:28 #111
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25992713
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:

Londsdale-opa
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2005 @ 08:58:08 #112
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25993271
Tja, dat soort buurten krijg je als je elke debiel kinderen laat krijgen/opvoeden. Klinkt hard, maar dat zie ik wel als het probleem. Als je een kind goed opvoedt, dan doet het dat soort dingen niet, simpel.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2005 @ 09:20:40 #113
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25993515
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 06:34 schreef Drugshond het volgende:
Zie hier uw toekomst....... Belgie: Undercover in "Klein-Marokko"
Ik ben benieuwd of men een nederlandse actie hier tegenover zet; het undercover tussend e 'Lonsdalers'. Ik vind het verkeerd om maar op 1 groep te focussen. Er zijn imo nu gewoon 2 grote groepen debieltjes: de Lonsdalertjes en de radicale islamieten. Alletwee moet je aanpakken, en door een groep voorkeur te geven bij aanpak, ben je echt verkeerd bezig.

Ik blijf erbij dat alle problemen beginnen bij de ouders. Wil je iets doen aan de problemen, dan moet je daar al ingrijpen. Oorzaak aanpakken, en niet alleen de gevolgen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_25993670
Via ouders aanpakken is lastig, en misschien iets voor de lange termijn. En dan is het wellicht te laat.
Op korte termijn repressief optreden, geld en mankracht vrijmaken, en politieke durf tonen.

Verder is de vergelijking tussen Lonsdale-jongeren, en 'radicale islamieten' een hele kromme. Bovendien gaat het hier niet zozeer om 'radicale islamieten' maar om de terreur van 'hangjeugd'.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 april 2005 @ 09:45:10 #115
18921 freud
Who's John Galt?
pi_25993831
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:32 schreef DennisMoore het volgende:
Via ouders aanpakken is lastig, en misschien iets voor de lange termijn. En dan is het wellicht te laat.
Op korte termijn repressief optreden, geld en mankracht vrijmaken, en politieke durf tonen.

Verder is de vergelijking tussen Lonsdale-jongeren, en 'radicale islamieten' een hele kromme. Bovendien gaat het hier niet zozeer om 'radicale islamieten' maar om de terreur van 'hangjeugd'.
Lange termijn? Ik doel erop dat mensen wat meer begeleid nemen voordat ze zwanger worden. Als het aan mij lag zou niet iedere idioot zomaar aan de kids mogen, maar moest men eerst een zorgen dat men er klaar voor is, een goede financiele basis heeft, en zelf een stabiel leven heeft. Dat is ook beter voor het kind zelf.

En tja, islamitische hangjeugd is vaak radicaal, dus die vergelijking is imo nog niet zo krom. Het is gewoon zo'n element wat de groep identiteit geeft. De allochtone jeugd kiest geloof, de autochtone een merk en ideologie.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:58:47 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25995182
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mag jij even aanwijzen waar ik Marokkanenterreur (zoals jij het noemt) bagatelliseer.
Dat doe je meteen al door vooral niet in te gaan op het door mij geposte stuk, overgenomen uit het AD, dat toevallig over Marokkanen gaat. En door in plaats daarvan meteen aan te komen met je gehuilebalk over ingegooide ruitjes bij moskeeën. Alsof deze twee zaken ook maar enigszins te vergelijken zijn .
quote:
Ik gooi mijn kont wel tegen de krib omdat er in mijn ogen met twee maten wordt gemeten. Een Marokkaan die een tasje steelt verdient de doodstraf, maar een allochtoon die probeert een school in de hens te steken is een kwajongen. Maar ga lekker door hoor, je bent op dreef.
Er wordt door mij helemaal niet met twee maten gemeten. Ik zeg helemaal nergens dat een Marokkaan die (voor de zoveelste keer overigens) een tasje steelt, de doodstraf zou verdienen. Dus je bent gewoon weer eens aan het mekkeren in je welbekende slachtofferrol.

Wel zeg ik dat zo iemand straf verdient. En je moet niet raar opkijken, dat als politie en justitie er niet voor zorgen dat dergelijke lui opgepakt worden en hun verdiende straf krijgen, mensen vroeg of laat het recht in eigen hand nemen en verblind door woede hun auto per ongeluk in de verkeerde versnelling zetten.

Een autochtoon (want dat zul je wel bedoelen) die probeert een school in de hens te steken is, in vergelijking tot de straatterreur van de kut-Marokkanen, in mijn ogen inderdaad een kwajongen. We hebben het hier namelijk over het in brand steken van een lege school, dus er is alleen kans op materiële schade. Jij moet eens niet zo met twee maten meten .
quote:
Ga maar huilen in het feedbacktopic als mijn aanwezigheid je niet zint.
Had je verder nog wat?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25995372
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat doe je meteen al door vooral niet in te gaan op het door mij geposte stuk, overgenomen uit het AD, dat toevallig over Marokkanen gaat. En door in plaats daarvan meteen aan te komen met je gehuilebalk over ingegooide ruitjes bij moskeeën. Alsof deze twee zaken ook maar enigszins te vergelijken zijn .
[..]

Er wordt door mij helemaal niet met twee maten gemeten. Ik zeg helemaal nergens dat een Marokkaan die (voor de zoveelste keer overigens) een tasje steelt, de doodstraf zou verdienen. Dus je bent gewoon weer eens aan het mekkeren in je welbekende slachtofferrol.

Wel zeg ik dat zo iemand straf verdient. En je moet niet raar opkijken, dat als politie en justitie er niet voor zorgen dat dergelijke lui opgepakt worden en hun verdiende straf krijgen, mensen vroeg of laat het recht in eigen hand nemen en verblind door woede hun auto per ongeluk in de verkeerde versnelling zetten.

Een autochtoon (want dat zul je wel bedoelen) die probeert een school in de hens te steken is, in vergelijking tot de straatterreur van de kut-Marokkanen, in mijn ogen inderdaad een kwajongen. We hebben het hier namelijk over het in brand steken van een lege school, dus er is alleen kans op materiële schade. Jij moet eens niet zo met twee maten meten .
[..]

Had je verder nog wat?
Je moet je niet aangevallen voelen Lemmeb. Je betrekt alle kritiek die ik (in algemene zin) heb op jezelf. Wat is toch de reden dat je je persoonlijk zo aangevallen voelt? Wie het hardst in de verdediging schiet heeft meestal het meeste recht te praten.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:09:00 #118
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25995444
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 09:20 schreef freud het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of men een nederlandse actie hier tegenover zet; het undercover tussend e 'Lonsdalers'. Ik vind het verkeerd om maar op 1 groep te focussen. Er zijn imo nu gewoon 2 grote groepen debieltjes: de Lonsdalertjes en de radicale islamieten. Alletwee moet je aanpakken, en door een groep voorkeur te geven bij aanpak, ben je echt verkeerd bezig.
Die 2 groepen zijn echt niet met elkaar te vergelijken. De groep kut-Marokkanen is echt vele malen groter dan de groep Lonsdalertjes.

Bovendien, waar hebben we het nu helemaal over bij die Lonsdalertjes? Een beetje 's nachts een ruitje ingooien van een moskee of een school. Als jij dat ook maar op enige manier vergelijkbaar vindt met de terreur waarmee kut-Marokkanen hele wijken in hun greep houden, dan heb je echt een enorme plaat voor je kop.

Neem nu dat incident afgelopen weekend. 20 Lonsdalertjes, die blijkbaar van heinde en verre moesten komen, gooien een ruitje in bij een moskee . En meteen staan er 60 Turken klaar om erop los te slaan. Opvallend is dan, dat de politie inmiddels al enkele Lonsdalers heeft aangehouden, maar nog geen enkele Turk. Terwijl die Turken toch ook echt verkeerd bezig waren door het recht in eigen hand te nemen. Dat moet je als autochtoon eens doen, dan zit je meteen op het politiebureau en is Ali el B. ineens een 'goeie jongen' . Over met twee maten meten gesproken .
quote:
Ik blijf erbij dat alle problemen beginnen bij de ouders. Wil je iets doen aan de problemen, dan moet je daar al ingrijpen. Oorzaak aanpakken, en niet alleen de gevolgen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Het grote probleem zit hem bij die ouders. Magoed, hoe wil je dat dan aanpakken? Veel van die ouders wonen al 30 jaar in Nederland en spreken nog de taal niet. Wat moet je met dat soort achterlijke figuren?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')