quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef bartrid het volgende:
Olive?
quote:A kind of Too Pure label all-star team comprised of former Moonshake vocalist/programmer Margaret Fiedler and bassist John Frenett
Das zover voor mijn tijdquote:Op zondag 3 april 2005 22:56 schreef bukgeit het volgende:
Welke twee Nederlandse nummer 1 hits markeren de overgang van de jaren 60 naar de jaren 70?
Die en Bridge Over Troubled Water van Simon & Garfunkel?quote:Op zondag 3 april 2005 23:07 schreef ranja het volgende:
Je t'aime van Gainsbourg/Birkin en Rain and tears van Aphrodites child?
Nou ja, dat begrijp ik eruit. En ranja.quote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef thaleia het volgende:
Oh, Nederlandse betekent dus "nr 1 in Nederland", niet "gemaakt door een NL'se artiest"?
daar ga ik van uit in elk gevalquote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef thaleia het volgende:
Oh, Nederlandse betekent dus "nr 1 in Nederland", niet "gemaakt door een NL'se artiest"?
Afblijvenquote:Op zondag 3 april 2005 23:23 schreef ranja het volgende:
m'n handen jeuken echt om het hitdossier te pakken![]()
Iemand bij het ANP is niet zo goed in Engels. 't Blijkt om een aneurysme te gaan. Zie hier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie is er onlangs behandeld in het ziekenhuis aan een gezwel in zijn hersenen?
Behalve de zanger van Visage zoals Berkery zei was Strange samen met Visage- en Skids-drummer Rusty Egan ook initiator en eigenaar (en door bitch) van Londense clubs als The Blitz en Cabaret Futura, en daarmee een belangrijke katalysator van de New Romantics-beweging.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef ranja het volgende:
wie is Steve Strange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |