I am a bird is zijn tweede cdquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Os__ het volgende:
Ik en mijn maatschappijleerleraar spreken samen vaak over muziek. Zo ben ik terecht gekomen bij deze mooie gevoelige doch rare muziek van Antony and the Johnsons.
Zijn eerste cd I Am A Bird Now(?) Prachitg. Ook zijn EP Fell In Love With A Dead Boy. Weergaloos.
Is er nog ergens nieuws over een vorig project en kan iemand mij vertellen waar ik zijn werk samen met Rufus kan vinden?
Self-titledquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef beautiful_world het volgende:
Echt?? hoe heet zijn eerste cd??
Aah dankuzeer. Zullen vast geen torrents van te vinden zijn dus dat word weer een cd aanschaffen. Iemand anders die iets weet over zijn Rufus werk? Ik ken alleen het nummer Old Whore's Diet van Rufus' zijn cd Want Two.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Self-titled![]()
Antony And The Johnsons dus![]()
Vooral Cripple And The Starfish is een aanrader![]()
![]()
I Am A Bird Now is zijn tweede plaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef Os__ het volgende:
Ik en mijn maatschappijleerleraar spreken samen vaak over muziek. Zo ben ik terecht gekomen bij deze mooie gevoelige doch rare muziek van Antony and the Johnsons.
Zijn eerste cd I Am A Bird Now(?) Prachitg. Ook zijn EP Fell In Love With A Dead Boy. Weergaloos.
Is er nog ergens nieuws over een vorig project en kan iemand mij vertellen waar ik zijn werk samen met Rufus kan vinden?
Ze zijn erg moeilijk te krijgen jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:34 schreef Os__ het volgende:
En die cd is gewoon overal te halen? Media Markt en Free Record Shop() lijkt me niet en in Rotterdam is er volgens mij niet echt een speciaalzaak voor dit soort muziek.
En torrents kan ik er al helemaal niet van vinden.
Feedback en Sounds verkopen cocorosie en antony and the johnsons.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:34 schreef Os__ het volgende:
En die cd is gewoon overal te halen? Media Markt en Free Record Shop() lijkt me niet en in Rotterdam is er volgens mij niet echt een speciaalzaak voor dit soort muziek.
En torrents kan ik er al helemaal niet van vinden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Feedback en Sounds verkopen cocorosie en antony and the johnsons.
Het Cocorosie topicquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef Lotjeb het volgende:
Wie is Cocorosie?
Plato en Velvet ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Feedback en Sounds verkopen cocorosie en antony and the johnsons.
Plato: Meent 116quote:
Probeer ook de bootleg torrent met weergaloze versies van Perfect day, Candy says en het nummer Child of God.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef beautiful_world het volgende:
Ik heb via een torrent alle cds van Antony kunnen vinden. Ze bestaan dus toch![]()
Hebben, hebben, hebben!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef Tup het volgende:
[..]
Probeer ook de bootleg torrent met weergaloze versies van Perfect day, Candy says en het nummer Child of God.
Zoek op een torrentsite eens op antony and the johnsons en bootleg. Er zijn niet veel seeds. (dit is geen oproep om illegale dingen te doen hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:07 schreef Michiel72 het volgende:
Hebben, hebben, hebben!![]()
Is dat een live optreden? ZIjn het "uitgelekte opnamen"? Waar moet ik op zoeken?? Help!
quote:CASHMORE, MICHAEL - Snow Abides
EP met nummers geschreven door David Tibet (Current 93) en uitgevoerd door Michael Cashmore en Antony. Deze EP duurt slechts 20 minuten, maar het zijn wel 20 hemelse minuten. Muziek van een bijna ongekende pracht en vocalen die niemand onberoerd zullen laten, dit is muziek van een zeldzaam hoog niveau.
Ik ken het nummer en de tekst is inderdaad een beetjequote:Op zaterdag 21 april 2007 23:41 schreef Grachus het volgende:
Kent iemand eigenlijk het nummer Hitler In My Heart van Anthony and the Johnsons. Vind het namelijk een nogal vreemd nummer.
Hm, ja ik kan het moeilijk onder woorden brengen, maar vind de tekst nogal ongepast.. begrijp ook niet zo goed wat ze er nou precies mee willen zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Iedereen die de CD Anthony and the Johnsons heeft kent dat nummer ja. Maar wat vind je er zo vreemd aan dan?
inderdaad. en zo lastig is die metafoor niet, denk ikquote:Volgens mij wordt Hitler gebruikt als een metafoor voor iets slechts, boosaardigs, etc in zijn hart, terwijl hij eigenlijk op zoek is naar liefde.
Zoiets dacht ik ook toen ik de titel zag, maar toen ik de tekst eens goed ging lezen kreeg ik juist een veel groter 'waar hééft-ie het over'-gevoel.quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef nein het volgende:
Volgens mij wordt Hitler gebruikt als een metafoor voor iets slechts, boosaardigs, etc in zijn hart
Precies, Antony's teksten hebben wel vaker iets ondoorgrondelijks, maar door het gebruik van de naam Hitler zou het opeens ongepast zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef nein het volgende:
Volgens mij wordt Hitler gebruikt als een metafoor voor iets slechts, boosaardigs, etc in zijn hart, terwijl hij eigenlijk op zoek is naar liefde.
Ik vind het om eerlijk te zijn wel héél erg politiek correct om dit 'ongepast' te vinden, terwijl er op geen enkele wijze over Hitler op een positieve manier wordt gesproken (gezongen). But that's just my two cents.
Prachige cd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:03 schreef fretclick het volgende:
CASHMORE, MICHAEL - Snow Abides
EP met nummers geschreven door David Tibet (Current 93) en uitgevoerd door Michael Cashmore en Antony. Deze EP duurt slechts 20 minuten, maar het zijn wel 20 hemelse minuten. Muziek van een bijna ongekende pracht en vocalen die niemand onberoerd zullen laten, dit is muziek van een zeldzaam hoog niveau.
Kweenie, ik heb altijd mn periodes. Heeft eigenlijk weinig met mn bui te maken, want de meest depri muziek kan me raken in mn vrolijkste periodes..en andersom. Maar goed, het is misschien ook ergens wel wennen...dat je er dan op een gegeven moment echt naar uit kijkt om er naar te luisteren, en dat je het dan uiteindelijk toch "zomaar een keer" aanzet.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef peaceman het volgende:
Weet je, ik heb een haat liefde verhouding met zijn muziek. Het is prachtig, echt prachtig... maar ik zet het zelden 'voor de lol' op... het is vrij zwaar op de hand.... maar wel mooi... misschien... ja misschien moet ik het toch eens wat meer gaan luisteren. Maar ja... misschien houd ik me er wel niet aan.... alhoewel het echt prachtig is...
Om maar even te kicken, omdat ik het de laatste tijd zo vaak draai: herkenbaar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:43 schreef nein het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb altijd mn periodes. Heeft eigenlijk weinig met mn bui te maken, want de meest depri muziek kan me raken in mn vrolijkste periodes..en andersom. Maar goed, het is misschien ook ergens wel wennen...dat je er dan op een gegeven moment echt naar uit kijkt om er naar te luisteren, en dat je het dan uiteindelijk toch "zomaar een keer" aanzet.
Ik dacht vet, daar moet ik bij zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 01:22 schreef Tup het volgende:
3 mei 2009 Antony in Philips zaal Eindhoven
Voorverkoop vanaf do. 18/12/08 10:00 uur
Ik vind het echt belachelijk veelquote:Op donderdag 18 december 2008 14:55 schreef MadGuy het volgende:
Hij heeft ooit 80 euro gekost. Maar dan nog: 69 euro vind ik een hoop geld.
Hee, hebben wij dezelfde muzieksmaak ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef Aschkael het volgende:
morgen nog even Morrissey kaarten kopen...dan hebben we al weer heel moois in het vooruitzicht komend jaar.
gmta.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht vet, daar moet ik bij zijn
Zie ik dat het ¤69,- kost... Laat maar
Mensen, Antony & The Johnsons word een ongeplaceerd concert. Dus er zijn geen plaatsen vastgelegd. Tenminste dat zeiden ze bij Frits Philips.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:11 schreef HuubTuub het volgende:
Ben erbij vanaf rij 2, in het midden... Was het maar al zover.
quote:Hallo,
Het concert van Antony & The Johnsons is ongeplaceerd. U kunt zelf de plaatsen uitzoeken als u
naar binnen gaat.
Vriendelijke groeten,
Marjon Klasen
Ik zit ook op rij 1 dus ik voorspel complete chaos!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:20 schreef BUG80 het volgende:
Wij hebben ook vaste plaatsen als het goed is. Dus óf ze zijn niet goed ingelicht bij MC Frits Philips, óf we krijgen chaos op die avond.
hahahha....ik zie het al voor me...al die indie kids volop matten om goeie plaatsen te krijgen. Laat je wayfarer thuis en doe aub lenzen in...it's gonna be ugly!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:20 schreef BUG80 het volgende:
Wij hebben ook vaste plaatsen als het goed is. Dus óf ze zijn niet goed ingelicht bij MC Frits Philips, óf we krijgen chaos op die avond.
quote:Toen ik vertelde dat de kaarten via Ticketmaster wel geplaceerd zijn en dat dat vragen om problemen is, kreeg ik er nog een mail van het Muziekcentrum achteraan: "Mevrouw, Als het goed is, worden alle mensen die geplaceerde kaarten hebben gekocht hiervan op de hoogte gesteld."
Dat antwoord heb ik ook gekregen van Frits Philips gekregen. Dus alle geplaceerde kaarten zijn ongeplaceerd! Dat word mattenquote:Op zondag 21 december 2008 01:06 schreef BUG80 het volgende:
Dit heeft iemand op last.fm geschreven:
[..]
Antony Hegarty is geboren in Roemenië ,en werkt en woont in NY waar hij destjids doorbrak.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Deze valt nog mee... Overigens had ik destijds in eerste instantie een neger gezocht achter hem.
Antony is in Engeland geboren hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:59 schreef marychild het volgende:
Antony Hegarty is geboren in Roemenië ,en werkt en woont in NY waar hij destjids doorbrak.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:13 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Antony is in Engeland geboren hoor.
Met wie heeft hij eigenlijk géén duet gezongen? Björk, Rufus Wainwright, Joan as Police Woman, Boy George, enz., enz. Ook een gave collaboratie met Hercules and Love Affair!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:59 schreef marychild het volgende:
[..]
Antony Hegarty is geboren in Roemenië ,en werkt en woont in NY waar hij destjids doorbrak.
Persoonlijk is het niet mijn smaak,hij heeft ook destijds een duet gezongen met Björk.
Ook heeft hij 2 dueten gezongen met Boy George in You are my sister in 2006,
En een Kerst nummer:Merry Christmas,War is over in 2005.![]()
Met Brian Ferry!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef MadGuy het volgende:
Met wie heeft hij eigenlijk géén duet gezongen?
En een trio met CocoRosie!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Met wie heeft hij eigenlijk géén duet gezongen? Björk, Rufus Wainwright, Joan as Police Woman, Boy George, enz., enz. Ook een gave collaboratie met Hercules and Love Affair!
Maar zijn mooiste nummer blijft Cripple and the Starfish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |