20 tot aan het eerste deel (bijzondere verrichtingen) en 6 tot rijvaardigheid. Dus 26 in totaal en ik heb beide examens in één keer gehaald.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:58 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb jij eigenlijk nodig gehad voor jij je rijbewijs had?
Ik geloof niet dat ik je dat na doe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
20 tot aan het eerste deel (bijzondere verrichtingen) en 6 tot rijvaardigheid. Dus 26 in totaal en ik heb beide examens in één keer gehaald.![]()
Damnquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:23 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik vond het een goede ruil
Motoport en de benzine naar Amsterdam heb ik moeten voorschieten
In ruil daarvoor kreeg ik de verkoopopbrengst op mijn rekening gestort.![]()
Veel vrouwen zullen het aanstaande baby'tje zelfs boven hun vriend stellen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef hollander172 het volgende:
Lijkt me ook niet dat je als alleen met kind door het leven wil als je toch kan kiezen.![]()
Hey, Lars met PatM's voorstel heb je nu een genetisch goede zaaddonor te pakken mocht je later kinderen willen en je kikkervisjes niet zwemmen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
Daar is toch geen reet aan? Zelfs een mongool kan iemand nog zwanger maken.
Alsnog gefeliciteerd, volgende keer breng ik het iets subtieler.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no offence maar dat is altijd jouw 1e indrukik wil je na een honderd km verder wel horen
Wat heeft Mercy met je gedaan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb al bijna 3 maanden een hele dikke enkel en knie.![]()
Motorrijden is dus zeer pijnlijk, maar ik kon het echt niet laten om te gaan rijden.
Hoe wil jij een droge, vetvrije ketting warm rijden dan... tegen de tijd dat de ketting normaliter warm is, kan je de ketting weggooienquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
InderaadAch ja
S100/Bellray/Motul/Putoline, schijnt allemaal ok te zijn...
Enne Patrick, je moet het op een warme ketting aanbrengen![]()
Ik ga morgen m'n KLX afspuiten (laatste vetresten wegspuiten) en dan de ketting van m'n SV reinigen en met Xeramic inspuiten... als ik nog tijd genoeg heb ga ik ff richting de Lingequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM, gaan we morgen nog rijden? Zo nee, ga ik met mn pa en zn maat rijdenZeven Heeriljkheden route..... Brabant
Klopt, moet blijven kleven anders " fling off" tijdens het rijden op hogere snelheden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan wel natuurlijk. Maar als je het zo weg kan wrijven, kan de ketting dat zelf ook, het zij door G-krachten het zij door de wrijving tandwiel/kettingOm het nog maar niet over regen te hebben.....
Ik heb dan toch echt liever iets kleverigs hoor
Het heeft te maken met de technology van dat spul, zit olie in met dopes en een keramische bestanddeel. Daardoor blijft het altijd zacht, vloeibaar, maar kleeft het toch genoeg en is het toch genoeg bestand tegen regen e.d.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan wel natuurlijk. Maar als je het zo weg kan wrijven, kan de ketting dat zelf ook, het zij door G-krachten het zij door de wrijving tandwiel/kettingOm het nog maar niet over regen te hebben.....
Ik heb dan toch echt liever iets kleverigs hoor
Tja, ik merk het met Castrol Chain Wax... kleeft als de hel, maar vliegt er ook zo vanaf (te merken aan de vetspikkels in m'n 'achterwielkast' (of hoe je het ook moge noemen)quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, moet blijven kleven anders " fling off" tijdens het rijden op hogere snelheden.
Dit klinkt meer als fietskettingspray.![]()
Okquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik ga morgen m'n KLX afspuiten (laatste vetresten wegspuiten) en dan de ketting van m'n SV reinigen en met Xeramic inspuiten... als ik nog tijd genoeg heb ga ik ff richting de Linge
Maar een weekendje Maastricht gaan we zeker nog doen(vrijdagmiddag weg, zondagavond terug ofzo). Kunnen we en naar de omgeving van de Nurburgring en naar de omgeving van Spa en dat in 1 weekend
![]()
Je smeert het er aan de buitenkant, zijkant en ook veel te veel erop met bovendien een koude ketting.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, ik merk het met Castrol Chain Wax... kleeft als de hel, maar vliegt er ook zo vanaf (te merken aan de vetspikkels in m'n 'achterwielkast' (of hoe je het ook moge noemen)![]()
Weleens van ontvetter gehoord.... ? Dat lease ik altijd op mn pa's werk, i-d-e-a-a-l spulquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:26 schreef PatrickM het volgende:
Buitendat spuit ik dan liever iets vaker m'n ketting, dan dat ik constant met gore vetspetters die bijna niet te verwijderen zijn en uiteindelijk overal terecht komen rondrij
Dit is 't spul overigens: http://www.xeramic.nl/prod_20108.htm
Best vetquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien een optie voor meetings, Suzuki DR BIG 800 cc 1 cylinder.
Hoe zou dat klinken met een open uitlaat?
[afbeelding]
Ik doe altijd:quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je smeert het er aan de buitenkant, zijkant en ook veel te veel erop met bovendien een koude ketting.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Best vetLeuk als je accu net niet helemaal vol zit
Uh... ik verkocht de mijne voor 2650.. 96-er met 53000km ofzo EN 25kwquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien idd.
En ik dacht dat die Bandit een koopje was.
Maar eventueel ben ik wel te porren voor een leuk fietsje rond de 1.500 euro.
Die DR is net onder de 2.000 .. wel bod gedaan van veeeeel minder.![]()
Maar dit is wel een Bandit 1200.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Uh... ik verkocht de mijne voor 2650.. 96-er met 53000km ofzo EN 25kw3750 is best prijzig voor die Bandit..
De mooiste Bandits zijn de zwarte S-en vanaf 2002![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |