Tot een paar jaar geleden wel ja ..quote:Op zondag 3 april 2005 00:24 schreef Geqxon het volgende:
Supergeluidje zonder zo een pakking, RRRRRRRRRMaar klopt het dat die dingen van asbest zijn gemaakt?
quote:Op zondag 3 april 2005 00:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je uit bed getrapt ondanks je kreupele enkel.
![]()
![]()
Aah, die hebben wij vorige week gezien in de bioscoop.quote:Op zondag 3 april 2005 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:gisteravond Hitch gekeken (best aardig) en zo kreupel is mijn enkel niet meer
![]()
Gisteren heb ik nog een Goldwing ingehaald in de bocht bij afslag Zuid plein.quote:
Nou geniet ervan, nu weekend en superweertje.quote:Op zondag 3 april 2005 12:04 schreef Romius het volgende:
![]()
Ik moet alles nog ff teruglezen, het is natuurlijk te mooi weer geweest de afgelopen dagen. Olie is inmiddels ook d'r uit, en synthetische erin. Dus ik mag nu wel echt voluit![]()
Owquote:Youssef zit trouwens tegenwoordig weer op MF?
is dat zoquote:[b]Op zondag 3 april 2005 12:04
Maar een SM wint alles bochtige weggetjes tot 100 kilometer p/u
Maak maar een afspraak.quote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat zo? wil ik best es testen @ bosweg
![]()
Die zei volgens mij in november nog dat wel dat we allemaal gelijk opgingen qua rijkwaliteiten.quote:een vfr750 kon een zxr400 ook maar amper bijhouden
Ik weet niet wat erger is, het middel of de kwaal.quote:Op zondag 3 april 2005 12:07 schreef PatrickM het volgende:
Ketting is nu ff aan het drogen. Denk dat ik dalijk nog een keer met een kwast met petroleum er langs ga om de laatste baggerzooi er vanaf te halen.
doen wequote:Op zondag 3 april 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Maak maar een afspraak.![]()
Over 2 weken ofzo.Of gelijk donderdagavond als ik hem terug heb?
dat zei hij ook, dat mijn motor zo licht was dat hij mij niet kon bijhouden op de kleine bochten.quote:Die zei volgens mij in november nog dat wel dat we allemaal gelijk opgingen qua rijkwaliteiten.![]()
Dus dan ligt het echt aan de motor.
heel erg jammerquote:Jammer dat we niet echt meer kunnen vergelijken met een circuittraining.
Haha cool.quote:Op zondag 3 april 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doen we![]()
over 2 weken komt mij beter uit
Jaaaaaquote:dat zei hij ook, dat mijn motor zo licht was dat hij mij niet kon bijhouden op de kleine bochten.
Ducati driving experience, motoren bij het circuit te huur.quote:[quote]heel erg jammer
Petroleum is net als diesel en kerosine een aanbevolen middel om een ketting schoon te maken hoorquote:Op zondag 3 april 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, het middel of de kwaal.Zal morgen eens checken wat petroleum met rubber (o-ringen) doet.. Of ze zwellen ervan, of ze slijten direct enorm snel ..
quote:Op zondag 3 april 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Die zei volgens mij in november nog dat wel dat we allemaal gelijk opgingen qua rijkwaliteiten.![]()
Schoon krijg je hem wel, maar volgens mij kan je rubber daar niet tegen.quote:Op zondag 3 april 2005 12:48 schreef PatrickM het volgende:
Petroleum is net als diesel en kerosine een aanbevolen middel om een ketting schoon te maken hoor
Uitkijken met bijtende middelen idd....quote:Op zondag 3 april 2005 15:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schoon krijg je hem wel, maar volgens mij kan je rubber daar niet tegen.![]()
Ik weet niet hoe het met petroleum zit, maar kerosine wat PatM zegt dat laat je rubber zelfs zwellen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitkijken met bijtende middelen idd....
Zijn mengsel is gewoon bagger door de manier van begrenzenquote:Op zondag 3 april 2005 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat niet af te stellen of aan te passen.Geld verdien je wel weer terug.
![]()
Ah, goed voor het milieu dus.quote:Op zondag 3 april 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn mengsel is gewoon bagger door de manier van begrenzen
Ik heb het eerder ook gelezen ja.quote:Op zondag 3 april 2005 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, kerosine is prima, raad Suzuki zelfs ten zeerste aanNet effe opgezocht in t boekje
Iddquote:
En hoe is die van jou begrenst dan.quote:Op zondag 3 april 2005 16:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd
Er zit gewoon een ronde schijf met een gaatje erin tussen zijn carb en cilinder.... en dat 4x natuurlijk
Het is bij mij ook heel makkelijk, misschien wel makkelijker...quote:Op zondag 3 april 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen de motor naar vol vermogen terugzetten is dan makkelijker bij Hicham.
Maar je moet nu nog 6 maanden 25 Kw rijden?![]()
Jij nog op MSN net voordat ik je zou 'meeten' om de motor te bekijken: Niet mijn pa over Fok!Forum vertellen, straks leest ie dat ik dat wou doenquote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toen bij Mark lukte het niet, ik kreeg die spruittsukken er niet uit ge-eased
Ok, klinkt niet moeilijk.. dus dinsdag 3 november is er feest.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 16:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij nog op MSN net voordat ik je zou 'meeten' om de motor te bekijken: Niet mijn pa over Fok!Forum vertellen, straks leest ie dat ik dat wou doen![]()
Noooooooooooooooquote:Op zondag 3 april 2005 16:29 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou hem voor de winter nog even 25 Kw houden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Eerst de rubbers terug zetten zonder naalden. Dan de naald er in hangen, vervolgens het veertje met het roze steuntje en dan het dekseltje erop
Maar dat is verstandiger.quote:Op zondag 3 april 2005 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nooooooooooooooo
FUCKING
Wayyyyyyyyyyyy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |