quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:01 schreef MaRySe het volgende:
Nou ja misschien ben ik er 25/30 euro aan kwijtGewoon van de h&m
Dat klopte wel iidquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:34 schreef cultheld het volgende:
Mensen die met zo'n onderbroek meer kans denken te maken bij de vrouwen zijn gewoon lelijk
de duurste die ik heb is 7 euro. een mooie geruite van de Hema. zit perfectquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Een boxer hoeft echt geen 34 euro te kosten, V&D en de Hema hebben ook coole boxers voor minder dan de helft van de prijs.
Juist!quote:Op zondag 3 april 2005 13:29 schreef Pure-Poison het volgende:
Gewoon omdat ie het mooi,leuk,sexy,lekker vind zitten en weet ik wat nog meer vind en bovendien het hem blijkbaar niet uitmaakt om daar 35euro aan uit te geven.Vind er niks raars aan,iemand anders geeft die 35,-weer aan iets uit wat een ander weer nooit zo kopen,zo gaat dat...
Oh ja, "het is je vriendin maar"quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:49 schreef Kierewiet1985 het volgende:
34 euro voor een boxer
Ik laat mn moeder ze gewoon op de markt halen, niemand ziet het behalve mn vriendin
Ik heb geen boxer nodig voor een meisje.quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef sundae het volgende:
[..]
Oh ja, "het is je vriendin maar"
Daarom juist! Je doet niet je best om er voor haar goed uit te zien?
Ik vind 34 euro niet zo overdreven veel voor een boxer. Vrouwen zijn ook algauw 30/40 euro kwijt per setje, en dat is dan in het goedkopere segment. Als die boxers lekker zitten en als degene die ze koopt ze mooi vindt, waarom niet? Ik vind het heerlijk als een jongen een mooie CK, Bjorn Borg of ander mooi merk boxer aan heeft
Koop je dan vergelijkbare merken?quote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef MissX het volgende:
ik vind 34 euro nog wel meevallen. Ik betaal heel veeeel meer voor mijn ondergoed en er is verder helemaal niemand die dat ziet.
zin om daar verandering in te brengen?quote:Op zondag 3 april 2005 16:43 schreef MissX het volgende:
Ik betaal heel veeeel meer voor mijn ondergoed en er is verder helemaal niemand die dat ziet.
Denk dat je niet echt van vergelijkbare merken kan spreken. Omdat wat ik koop vaak pure lingeriemerken zijn. En die geen andere kleding hebben. Maar ik zou dus echt geen hemastring aan gaan doen.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef sundae het volgende:
[..]
Oh ja, "het is je vriendin maar"
Daarom juist! Je doet niet je best om er voor haar goed uit te zien?
Ik vind 34 euro niet zo overdreven veel voor een boxer. Vrouwen zijn ook algauw 30/40 euro kwijt per setje, en dat is dan in het goedkopere segment. Als die boxers lekker zitten en als degene die ze koopt ze mooi vindt, waarom niet? Ik vind het heerlijk als een jongen een mooie CK, Bjorn Borg of ander mooi merk boxer aan heeft
Nee, ik ben niet merkgeil, maar sommige merken zijn nou eenmaal mooi en andere niet..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |