ik koop de strakke witte boxers, met pijpjes dus, bij de Zeemanquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef MaRySe het volgende:34 euro
Voor een heel setje met twee strings en een BH ben ik meestal nog niet eens 20 euro kwijt
Hieruit kunnen we dus afleiden dat jij....quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan juist minder onprettig zou zitten, eigenlijk.![]()
Het nadeel is dat ze na 3 uur zitten 'losse' pijpjes krijgen, terwijl de wat duurdere de gehele dag lekker strak blijven zitten...al wil ik daarmee niet impliceren dat ik armani koop, want het merk interesseert me geen hol.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik koop de strakke witte boxers, met pijpjes dus, bij de Zeeman
zitten perfect, blijven mooi en dat voor 3 à 4 euro per stuk
Echnie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
zitten perfect
Ik heb liever ook wat straks aan, maar ga er geen ¤ 34 voor uitgevenquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor mezelf vooral. Een rondbungelende lul met zak heb ik nooit prettig gevonden. Vooral niet icm een korte broek.
Ik heb er een andere ervaring mee, maar ik koop ze dan ook niet loeistrak, waardoor ze dus ook niet 'uitlopen' gedurende de dagquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze na 3 uur zitten 'losse' pijpjes krijgen, terwijl de wat duurdere de gehele dag lekker strak blijven zitten...al wil ik daarmee niet impliceren dat ik armani koop, want het merk interesseert me geen hol.
Dan gaan we trouwen. Uiteraard. Helaas doe je niet mee aan de jackpot.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
Mocht ik morgen de jackpot winnen , wordt ws alles anders
eg wel!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan gaan we trouwen. Uiteraard. Helaas doe je niet mee aan de jackpot.
En dan heb ik het over de H&M ! Heb je ook nog een beetje kwaliteit voor je geldquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik koop de strakke witte boxers, met pijpjes dus, bij de Zeeman
zitten perfect, blijven mooi en dat voor 3 à 4 euro per stuk
Tja, ik vind het juist weer niet prettig als alles zo klem zit. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor mezelf vooral. Een rondbungelende lul met zak heb ik nooit prettig gevonden. Vooral niet icm een korte broek.
zijden ondergoedquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef postman het volgende:
haal dan voor 15 euro meer een boxer van zegna, is tenminste 100% zijde.
Doe je goed.. zeker de goedkoopste strings bij de h&m ofzo? Ik haal 20 euro namelijk niet voor een setje met twee strings en een bhquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef MaRySe het volgende:34 euro
Voor een heel setje met twee strings en een BH ben ik meestal nog niet eens 20 euro kwijt
Mijn broer is ook zo'n CK ondergoed freak..quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Björn Borg, Boss, CK ondergoed e.d. is ook zo duur.
Ik vind 70 gulden () voor een onderbroek nogal veel eigenlijk
Nou ja misschien ben ik er 25/30 euro aan kwijtquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Doe je goed.. zeker de goedkoopste strings bij de h&m ofzo? Ik haal 20 euro namelijk niet voor een setje met twee strings en een bh
[..]
Mijn broer is ook zo'n CK ondergoed freak..
Ik zou ook echt afknappen op een jongen met een knalroze, neon kleurige of paarse(Armani) boxer.. nogal vrouwelijk
En donkerrood?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Doe je goed.. zeker de goedkoopste strings bij de h&m ofzo? Ik haal 20 euro namelijk niet voor een setje met twee strings en een bh
[..]
Mijn broer is ook zo'n CK ondergoed freak..
Ik zou ook echt afknappen op een jongen met een knalroze, neon kleurige of paarse(Armani) boxer.. nogal vrouwelijk
Ja ze zijn wel geil, maar dan moeten ze wel net schoon aangetrokken zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:43 schreef milagro het volgende:
een strakke witte boxer is echt zooooooooooooooooo
als de juiste vent erin zit tenminste
of dame
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:01 schreef Kreator het volgende:
Met alle respect, maar gewone boxers zijn niet echt meer done.
MAAR WEL EEN KORTE BROEK DRAGENquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |