En dat geldt niet voor medicijnen nemen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Als christen moet je zelfs opzij stappen, want god heeft je een leven gegeven en daar moet je met respect mee omgaan. Jaja... Dat die vrachtwagen aankomt heeft god niet voor gekozen hè?
Jammer dat daar zo veel negative dingen tegenover staan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:34 schreef Kaalhei het volgende:
Een persoon waar je alleen nog maar mededogen mee kan hebben. Helaas staat zijn positie hem niet toe om met meer waardigheid te sterven. We mogen nooit vergeten wat hij betekend heeft voor het vallen van de muur en hiermee het bevrijden van Midden- en Oost-Europa.
Mensen die zich aan zijn ideologie hielden konden bijna geen AIDS krijgen door sexueel contact, uiteraard wel via transfusies oid. Je moest immers monogaam zijn en maar met een partner naar bed gaan. Maar dit wil uiteraard niet zeggen dat zijn casu quo hun beleid aangaande condoomgebruik perfect was, integendeel.quote:
quote:
Ik denk dat dat nu echt een probleem zou zijn. In de tijd dat de regels werden gemaakt in deze zou een paus gewoon vermoord zijn indien hij krankzinnig zou zijn geworden. Tegenwoordig zou de media dit echter door hebben en zou dit onmogelijk zijn. Ik verwacht daarom dat indien deze situatie zich zou voordoen, de kardinalen de paus zouden isoleren, hem ziek zouden verklaren en zelf de macht in handen zouden houden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:43 schreef heiden6 het volgende:
Even puur hypothetisch: wat zou er gebeuren wanneer een paus fysiek nog helemaal in orde is, maar geestelijk volledig de weg kwijt is? En dan bedoel ik niet god, als psychotisch verschijnsel, maar als hij echt lijdt aan bijvoorbeeld schizofrenie of als hij manisch-depressief is ofzo? Is er een manier om hem uit zijn ambt te knikkeren, of is het per definitie pas afgelopen als het hartje niet meer klopt?
Volledig isloren zou anders ook argwaan opwekken bij de media, dus dat lijkt me geen optie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu echt een probleem zou zijn. In de tijd dat de regels werden gemaakt in deze zou een paus gewoon vermoord zijn indien hij krankzinnig zou zijn geworden. Tegenwoordig zou de media dit echter door hebben en zou dit onmogelijk zijn. Ik verwacht daarom dat indien deze situatie zich zou voordoen, de kardinalen de paus zouden isoleren, hem ziek zouden verklaren en zelf de macht in handen zouden houden.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
voor mensen als ik.....
Mannenquote:Geslacht: Man
Je toont je dus geen haar beter als de persoon waar je een hekel aan hebt. Een teken aan de wand voor het bepalen van je zelfbeeld, niet?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
Och, een man die keer op keer herhaalt dat hij geen respect heeft voor mensen als ik..... hoeft van mij echt niks qua inlevingsvermogen te verwachten
Ach, hoelang is hij nu al geisoleerd?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volledig isloren zou anders ook argwaan opwekken bij de media, dus dat lijkt me geen optie.
Je bent warmquote:
ik denk dat hij bedoelt homo's ?? toch ?quote:
Maar ik kan er echt echt niks aan doen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt homo's ?? toch ?
niet lullig bedoelt
Nog niet zo lang want hij kwam nog geregeld in het publieke leven. Hoe veel macht hij daadwerkelijk nog had zullen we nooit te weten komen, maar dat geldt natuurlijk niet alleen voor hem.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:52 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, hoelang is hij nu al geisoleerd?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt homo's ?? toch ?
niet lullig bedoelt
correctquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang want hij kwam nog geregeld in het publieke leven. Hoe veel macht hij daadwerkelijk nog had zullen we nooit te weten komen, maar dat geldt natuurlijk niet alleen voor hem.
Wel zeggen, niet posten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:55 schreef Poepoog het volgende:ik mag dus niet zeggen dat de Paus dood moet
maar hij leeft nog welquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:07 schreef Poepoog het volgende:
Possible Brain Dead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |