Today vond ik eigenlijk best wel geniale cult.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef C21H23NO5 het volgende:
wat een kutclip man, nog slechter dan de clip van today![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:08 schreef Q. het volgende:
Wie laat er dan ook een doof iemand een album produceren? Zo klinkt het iig wel. Zelden zo'n brakke sounds gehoord.
Inderdaad. Dit vat het perfect samen. Naar Mellon Collie ben ik afgehaakt. Alles van mellon Collie en ervoor is briljant. Adore is gewoon niet mijn ding maar is op zich geen verkeerd album. Maar ik kan Aodre gewoon niet echt goed vinden. Machina is niet Pumpkins waardig. Wat Zeitgeist betreft, het is heel erg jammer dat ze de naam SP hebben gebruikt voor dit album want het is gewoon een andere band die gewoon niet het niveau haalt van de oude SP.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet niks.
Hier ben ik het helemaal mee eens (bron: Amazone)
[..]
Ik vind Thats the Way (My Love is) ook een supertrack hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef ioko het volgende:
Maar ff een overzichtje van de goede nummers:
1. Doomsday Clock: goed nummer, strak gespeelde gitaar en bas: typisch SP
2. 7 shades of Black: vooral de zingende 2e gitaar doet het hierbij voor mij, zelfs een aantal keer een aanzet tot een solo-tje.
3. Bleeding the Orchid: geen echt SP nummer (geen idee waar het wel naar klinkt). Rustig nummer: de wisselingen tussen rustig en hard maken het een fijn nummer.
5. Tarantula: lekker nummer, een beetje raar afgemixed (stem van Billy is te schel). Vooral de gitaar geeft het echte SP gevoel, samen met de bas. Lekkere distortion, gewoon goed.
7. United States: zeer lang nummer, rustig begin met een goede opbouw naar wat harder werk. Ietwat te langdradig, maar toch geen slecht nummer
10. (Come on) Let's go: Heerlijke dwingende distortion gitaar, met die leuke variaties met de basgitaar die zo kenmerkend zijn voor de hardere SP nummers.
Ik vind het geheel wat slorig overkomen, het album is niet echt af. Maar dit is allemaal na een keer of 3 luisteren, dus misschien veranderd mijn mening nog.
Jep. Veel accoustisch werk en niet echt vernieuwend.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Numbie het volgende:
Ik zag op plato.nl dat de American Gothic EP ook in NL uit is... Iemand'm al in huis?
quote:* Porcelina of the Vast Oceans
o Behold! the Night Mare
* Bring the Light
* Tonight, Tonight
* Mayonaise
* Try, Try, Try
* Superchrist
o (Come On) Let's Go!
* Stellar
* Perfect
* Lily
* The Rose March
* Today
* Tarantula
* Stand Inside Your Love
* Ava Adore
* Drown
* Bullet with Butterfly Wings
* 1979
* That's the Way (My Love Is)
* My Blue Heaven
* The Everlasting Gaze
* Cash Car Star
o Easy Living [Uriah Heep] (tease)
o Foreplay [Boston] (tease)
o For What It's Worth [Buffalo Springfield] (tease)
o Wasted Years [Iron Maiden] (tease)
* Daydream
* Wound
* United States
o Star Spangled Banner [Key] (tease)
Encore:
* Lips Like Sugar (Echo And The Bunnymen)
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:46 schreef Grobbel het volgende:
Net wel terug van de Smashing Pumpkins in de Brabanthallen. Echt spectaculair slecht concert! Volledig op de automatische piloot wat hitjes afwerken (vaak nog te snel of gewoon ongeïnspireerd, geluid was als vanouds ook dramatisch in de Brabanthallen), om vervolgens af te sluiten met een brij van matige covers, b-kantjes en een twintig minuten durende draak van een afsluiter (14 daarvan waarbij Billy in zijn eentje op zijn gitaar zit te pielen, terwijl de rest van de band een biertje drinkt). Echt, het hele laatste uur van het 2,5 uur durende concert had je zo kunnen missen.
Om over de puinzooi bij de garderobe na afloop nog maar niet te spreken.
Wij wilden eigenlijk ook gaan maar hebben uiteindelijk besloten thuis te blijven puur door de locatie. Als we ze niet op Pinkpop hadden gezien was dat besluit anders uitgevallen trouwens.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:01 schreef Q. het volgende:
Na een nacht slapen vond ik dit nog steeds een enorme teleurstelling, volgende keer gaan iig oordopjes mee. Oh, en NEVER NOOIT meer naar de Brabanthallen, wat een drama, in elk aspect..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |