Ja, mee bezig nu.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Kun je niet ergens zo'n recovery-tool downloaden. Misschien kan dat nog helpen.
Ringetje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar dan alleen de middelste, en een knopje/ringetje.
Ja.quote:
Kijk, dat is tenminste leuke tvquote:
Jij komt zeker nooit je huis uit he?quote:
Door hun lippenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit je huis uit he?
Hier in de randstad he, (ik weet het, het klinkt eng) hebben ze ringetjes door hun lippen!![]()
![]()
Je bent een vieslak, Bu.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Door hun lippen
Ik dacht een ringetje onder hun lippen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
Oké,we hebben het over ringetjes.Daar kan ik helaas niet over meepraten
EEN BROOTJE! ÉÉN!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Tania18 het volgende:
Oh leuk, Najib
'HASSAN, HASSAN BEN JIJ OOK DOOF?'
Wist je al dat de NLse overheid MSN gaat verbiedenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef Orginial het volgende:
Renate is beter dan Sylvie. Heeft die Jeroen al afscheid genomen?![]()
everlasting lovequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:23 schreef berc het volgende:
jamie cullum heeft zoveel gave liedjes, waarom speelt ie die nooit bij die slome tv optredes:(
geen idee,hij zingt wel mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:26 schreef timbob het volgende:
heeftie ook zelf liedjes geschreven dan?
eeeh ja,ik ken ze niet allemaalquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef berc het volgende:
[..]
wind cries mary, next year, Lover, You Should Have Come Over, old devil moon
*start kaaza zoekfunctiequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef berc het volgende:
[..]
en niet te vergeten I Get A Kick Out Of You!!
die moet je echt ff luisteren
ik ga 't maar es downloadenquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef berc het volgende:
[..]
wind cries mary, next year, Lover, You Should Have Come Over, old devil moon
hehe,download timequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ga 't maar es downloaden
want ik kan me niet voorstellen dat je jimmy hendrix op een piano kan spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |