Another Levelquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier lang gekletst met Sebastian Labrie!
Ha!
En die kale vent van Another Level (ja, tig jaar geleden, ja op Pepsi Pop) zwaaide naar me!
Mwuahaha!
Steek die maar in je zak!
Voor het geval men gaat denken 'Waaaat DJ Jean een klant van je? Jij slet!'quote:
Oehquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oma vertelt;
vroeger, toen de Escape nog leuk was en Inso nog een sloerie, kwam ze een keer Tygo tegen en toen gingen ze zoenen..
Ik heb een zuigzoen gehad van Danny Rook! Ha!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha!
En die kale vent van Another Level (ja, tig jaar geleden, ja op Pepsi Pop) zwaaide naar me!
Mwuahaha!
Steek die maar in je zak!
Ja ik heb ze nu ook allemaal wel gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Skaai het volgende:
Wat zijn die lame 1 April foutmeldingen trouwens fucking irritant zeg. Ik moet gewoon een extra klikje plegen om hier weer te komen!
Ga niet zeggen dat je hem leuk vindt.quote:
Ik vertel je, het is zo'n onwijs toffe gozer joh!quote:
Danny Rook toen naar jou?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb een zuigzoen gehad van Danny Rook! Ha!
En daarna nog een intieme briefwisseling met hem gehouden! Ha!
Mijn ex-overbuurjongen hokt met het zusje van Cindy Pielstroom en die heb ik dus ook eens stiekem aangeraakt! HA!
Opties -> sla blabla over als het geen foutmeldingen zijn --> jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Skaai het volgende:
Wat zijn die lame 1 April foutmeldingen trouwens fucking irritant zeg. Ik moet gewoon een extra klikje plegen om hier weer te komen!
Je had gewoon bekend kunnen zijnquote:
Er is niks mis met die lekkere Sebastian (en ook niet met die geknobbelde neus neequote:
Hij had geblondeerd haar.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er is niks mis met die lekkere Sebastian (en ook niet met die geknobbelde neus nee)
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opties -> sla blabla over als het geen foutmeldingen zijn --> ja
Geknobbelde neusquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Er is niks mis met die lekkere Sebastian (en ook niet met die geknobbelde neus nee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |