Vast niet de complete clou, maar het leek erop alsof hij (Locke) nog veel meer weet over de geheimen van dat eiland.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:20 schreef Oxymoron het volgende:
En was wat die kale man tegen LOTR-meneer zei, de clou?
Dat het eiland je alles kan geven wat je wilt. Je moet alleen wel wat terug doen dan. Zelf iets opgeven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:20 schreef Oxymoron het volgende:
En was wat die kale man tegen LOTR-meneer zei, de clou?
Ik hoop inderdaad niet dat dat de complete clou is, maar ik denk eigenlijk dat het meer een 'spirituele' betekenis heeft. Want Locke heeft natuurlijk het gevoel in z'n benen teruggekregen 'van het eiland', dus 'k denk dat hij het zo bedoelt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vast niet de complete clou, maar het leek erop alsof hij (Locke) nog veel meer weet over de geheimen van dat eiland.
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat dat de complete clou is, maar ik denk eigenlijk dat het meer een 'spirituele' betekenis heeft. Want Locke heeft natuurlijk het gevoel in z'n benen teruggekregen 'van het eiland', dus 'k denk dat hij het zo bedoelt.
Mja, daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?
Blonde en dr broerquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:18 schreef sannuh het volgende:
Waar was die zwangere vrouw? En die blonde meid met dr vriend?? Vaag...
Dat wil ik NIET wetenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?
Die oproep van die Franse vrouw was toch pas 15 jaar oud ofzo? En kleren vergaan pas na 50 jaar, zeiden ze in de aflevering.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Ik vond deze aflevering wel gaafDie lijken daar in dat bos, zou daar misschien die Franse vrouw kunnen hebben gezeten?
Ook vind ik het wel een slim plan van Jack om in dat bos bij het water te gaan zitten...
Love conquers allquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
Maar ik snap niet waarom Chinalady niet om 11.15 het vliegveld afliep...
Tsja, daar valt natuurlijk wat voor te zeggen... Ik vind dat Sayid ook wel een puntje heeft, maar het is wel erg omslachtig om iedere dag weer op en neer te gaan voor het water. Ze zouden natuurlijk ook een soort waterleiding kunnen maken met bamboe o.i.d., veel beters hebben ze toch niet te doen daarquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Ook vind ik het wel een slim plan van Jack om in dat bos bij het water te gaan zitten...
nou,als je goed keek, zag je dat ze op een gegeve moment op het vliegveld naar buiten keek. En buiten stond een auto vol met chinezen, die waars. ervoor moesten zorgen dat zij der niet op het laatste moment tussen uit pieptequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
Geweldige matpartij in het begin!Ik zat echt van wtf?!? waar heeft hij ineens last van? en dan Sayid met die snoekduik!
Maar ik snap niet waarom Chinalady niet om 11.15 het vliegveld afliep...
Dat was haar vluchtauto toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou,als je goed keek, zag je dat ze op een gegeve moment op het vliegveld naar buiten keek. En buiten stond een auto vol met chinezen, die waars. ervoor moesten zorgen dat zij der niet op het laatste moment tussen uit piepte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |