Vast niet de complete clou, maar het leek erop alsof hij (Locke) nog veel meer weet over de geheimen van dat eiland.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:20 schreef Oxymoron het volgende:
En was wat die kale man tegen LOTR-meneer zei, de clou?
Dat het eiland je alles kan geven wat je wilt. Je moet alleen wel wat terug doen dan. Zelf iets opgeven.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:20 schreef Oxymoron het volgende:
En was wat die kale man tegen LOTR-meneer zei, de clou?
Ik hoop inderdaad niet dat dat de complete clou is, maar ik denk eigenlijk dat het meer een 'spirituele' betekenis heeft. Want Locke heeft natuurlijk het gevoel in z'n benen teruggekregen 'van het eiland', dus 'k denk dat hij het zo bedoelt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vast niet de complete clou, maar het leek erop alsof hij (Locke) nog veel meer weet over de geheimen van dat eiland.
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad niet dat dat de complete clou is, maar ik denk eigenlijk dat het meer een 'spirituele' betekenis heeft. Want Locke heeft natuurlijk het gevoel in z'n benen teruggekregen 'van het eiland', dus 'k denk dat hij het zo bedoelt.
Mja, daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?
Blonde en dr broerquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:18 schreef sannuh het volgende:
Waar was die zwangere vrouw? En die blonde meid met dr vriend?? Vaag...
Dat wil ik NIET wetenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wat heeft Locke het eiland dan in ruil gegeven?
Die oproep van die Franse vrouw was toch pas 15 jaar oud ofzo? En kleren vergaan pas na 50 jaar, zeiden ze in de aflevering.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Ik vond deze aflevering wel gaafDie lijken daar in dat bos, zou daar misschien die Franse vrouw kunnen hebben gezeten?
Ook vind ik het wel een slim plan van Jack om in dat bos bij het water te gaan zitten...
Love conquers allquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
Maar ik snap niet waarom Chinalady niet om 11.15 het vliegveld afliep...
Tsja, daar valt natuurlijk wat voor te zeggen... Ik vind dat Sayid ook wel een puntje heeft, maar het is wel erg omslachtig om iedere dag weer op en neer te gaan voor het water. Ze zouden natuurlijk ook een soort waterleiding kunnen maken met bamboe o.i.d., veel beters hebben ze toch niet te doen daarquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Nory het volgende:
Ook vind ik het wel een slim plan van Jack om in dat bos bij het water te gaan zitten...
nou,als je goed keek, zag je dat ze op een gegeve moment op het vliegveld naar buiten keek. En buiten stond een auto vol met chinezen, die waars. ervoor moesten zorgen dat zij der niet op het laatste moment tussen uit pieptequote:Op zaterdag 9 april 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
Geweldige matpartij in het begin!Ik zat echt van wtf?!? waar heeft hij ineens last van? en dan Sayid met die snoekduik!
Maar ik snap niet waarom Chinalady niet om 11.15 het vliegveld afliep...
Dat was haar vluchtauto toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef kalinho het volgende:
[..]
nou,als je goed keek, zag je dat ze op een gegeve moment op het vliegveld naar buiten keek. En buiten stond een auto vol met chinezen, die waars. ervoor moesten zorgen dat zij der niet op het laatste moment tussen uit piepte![]()
ja, ze durfde op het laatst gewoon niet.quote:
Het is de liefde Milquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, ze durfde op het laatst gewoon niet.
ms ook een beetje omdat ze toch met haar man te doen had, ergens, hij lijkt nl wel echt om haar te geven
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is de liefde Mil.
Ze hield/houdt gewoon teveel van haar man om hem te verlaten.
Nope...LOST komt om 20:15 !!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:46 schreef MissX het volgende:
morgen op veronica om 10 uur
Welke jongen hebben jullie het toch over, ik zie geen hobbitquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Volgens mij ging ze niet vanwege die roos, in het begin gaf hij haar die bloemen en later niet , toen op het vliegtuig stond die weer met de bloem , dus besloot ze niet te gaan.
Ik blijf die ene jongen trouwens gewoon als hobbit zien , ook al is het een totaal andere rol .
die cokesnuiver.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Welke jongen hebben jullie het toch over, ik zie geen hobbit
Maar ik kan ook scheel zijn natuurlijk
Verrek. Was mij ook nog niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:02 schreef twi het volgende:
Charlie heet 'ieEn hij speelde Merry in LOTR
[afbeelding]
nu komt ze wel iedere week op tv in een hele goedbekeken serie, dus zo zie je dat alles zijn voordeel heeftquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef MissX het volgende:
En nu heeft ze spijt als haren op der hoofd dat ze toch niet is gegaan. Anders had ze vrolijk in de bewoonde wereld gezeten ipv op een of ander onbewoond eiland. Waar ze ws dood gaat.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, ik vind het maar een enge kerel, die Koreaan. In één van die eerste afleveringen, dat ze haar bloesje van hem dicht moest doen toen ze met een van die kerels sprak.
Die Aziatische vrouwen hebben altijd van die prachtige lijven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef ozzietukker het volgende:En dat is inderdaad jammer, want je zult haar nog ehm in bikini voorbij gaan zien komen
Ik wist het eerst ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had hier al eerder gelezen dat er een hobbit meespeelde, dus ik zat al zo te kijken van wie kan dat toch zijn? Is het Charlie dus, was me echt dus totaal niet opgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |