Maar ze moest toch ook die zender aanzetten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sawyer kan het ook niet zijn, wie moet anders die vuurpijl hebben afgestoken? Al mag Sawyer Sayid inderdaad niet, misschien hielp de Franse vrouw met het afsteken.
En gelukkig stak die domme bimbo op het strand nog die vuurpijl aan, toen haar broer aan haar vroeg of ze dat wou doen, wist ik bijna zeker dat dat fout ging
Klinkt vreemd misschien, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Doorgaans val ik absoluut niet op dikke mannen, maar hij hééft iets.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef SCH het volgende:
Ik kan me gewoon het beste identificeren met die dikke
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Klinkt vreemd misschien, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Doorgaans val ik absoluut niet op dikke mannen, maar hij hééft iets.
Ik hou wel van mannen met lang haar, maar lang haar alleen is onvoldoende om een man 'aantrekkelijk' te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn mooie haar misschien?
jij hebt echt een gekke smaak, je viel toch ook op mannen met lang haar? (Alexander)
Inderdaad ja. Hephaistion dan hè.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
jij hebt echt een gekke smaak, je viel toch ook op mannen met lang haar? (Alexander)
Sayid kreeg wel verbinding met zijn apparaat dus k denk wel dat dat apparaat aangingquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar ze moest toch ook die zender aanzetten?Dat heb ik d'r niet zien doen, alleen die vuurpijl heeft ze afgestoken.
Accuquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:14 schreef fratsman het volgende:
Als ik Hurley voorbij zie komen krijg ik een beetje het "John Candy-gevoel". Gewoon glimlachen bij het zien van die persoon.
ontopic:
Wat was dat nou precies wat Sawyer uit die laptop haalde?Die lange staaf?
Vind ik niet vreemd hoorquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Klinkt vreemd misschien, maar ik vind hem wel aantrekkelijk. Doorgaans val ik absoluut niet op dikke mannen, maar hij hééft iets.
Er was iemand in de eerste aflevering met een mobiel aan het hannesen. Ik weet alleen niet meer wie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat ik trouwens niet snap... Had er nou echt niemand in dat vliegtuig een mobieltje bij zich? Ik neem altijd mijn telefoon mee als ik op vakantie ga hoor.
Geen bereik?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:18 schreef fratsman het volgende:
Er was iemand in de eerste aflevering met een mobiel aan het hannesen. Ik weet alleen niet meer wie.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:21 schreef VoreG het volgende:
Voor mensen die de volgende aflevering al hebben gezien, krijg je daar te zien wie Sayid neersloeg?. (in spoilers graag
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Xante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:37 schreef fratsman het volgende:
Veel schiet je er toch niet mee op hoor.
yep dat wordt ook gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Xante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar houd ik mij dan maar aan vast, vond het gisteren niet echt spetterend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wees niet bang, het wordt snel beter![]()
Ja het was allemaal wel een beetje overdreven metaforisch correct he, met die mot die de verandering doormaakt en dan pas uit z'n cocon komt, en onze hobbit die de grot uitkomt en ook zijn positieve verandering doorgaat. Beetje voorspelbaar en te gelikt was deze. Maar goed, ik lees dat het ook 1 van de mindere afleveringen was, dus we gaan gweoon stug doorquote:
En dan vergeet je nog de drugsverslaving van 'Liam' uit Manchester.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja het was allemaal wel een beetje overdreven metaforisch correct he, met die mot die de verandering doormaakt en dan pas uit z'n cocon komt, en onze hobbit die de grot uitkomt en ook zijn positieve verandering doorgaat. Beetje voorspelbaar en te gelikt was deze. Maar goed, ik lees dat het ook 1 van de mindere afleveringen was, dus we gaan gweoon stug door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |