Hurley en Locke. Die zijn cool inderdaadquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Jack helemaal niks. Echt zo'n George Kloonie.
Mijn favorieten zijn die dikke acteur en die kale ouwere man.
Locke is coolquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat wel berafwaarts. Vorige week vond ik het ook al niks. Hopen dat het weer beter wordt.
Locke is mijn favoriet.
hmmmquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag mij af of de naam van John Locke nog enige significantie heeft... John Locke was een zeventiende-eeuwse filosoof.
Wij vinden die dikke juist mega irritant!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Jack helemaal niks. Echt zo'n George Kloonie.
Mijn favorieten zijn die dikke acteur en die kale ouwere man.
Wees niet bang, het wordt snel beterquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat wel berafwaarts. Vorige week vond ik het ook al niks. Hopen dat het weer beter wordt.
Locke is mijn favoriet.
Die dikke is geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wij vinden die dikke juist mega irritant!
We kennen hem nog nauwelijks... Hij maakt op mij een sympathieke indruk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
Waarom, hij kan helemaal niks en heeft ook helemaal geen karakter.
Vanaf aflevering 10 wordt het weer zeer spannend.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 10 wordt het weer zeer spannend.
jah, hij wil wel helpen, maar is toch wel een beetje een luie nerd. ik vind hem wel grappigquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We kennen hem nog nauwelijks... Hij maakt op mij een sympathieke indruk.
Jawel joh. Hij heeft juist een coole uitstraling en kan met iedereen opschieten. Daarmee is hij toch een belangrijke schakel in de groep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom, hij kan helemaal niks en heeft ook helemaal geen karakter.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We kennen hem nog nauwelijks... Hij maakt op mij een sympathieke indruk.
Nee want die was mee aan het graven, de enige die ik kan bedenken is Locke want die was niet aan het graven maar zat ergens in het bos.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef SCH het volgende:
Of die Koreaan?
Sawyer kan het ook niet zijn, wie moet anders die vuurpijl hebben afgestoken? Al mag Sawyer Sayid inderdaad niet, misschien hielp de Franse vrouw met het afsteken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:43 schreef fratsman het volgende:
[..]Hurley is cool!
En ik ben het met de meeste mensen eens. Dit was een voorspelbare aflevering. Het enige wat ik me afvraag is wie Sayid heeft neergeslagen. In eerste instantie zeg ik die blonde irritante vent, maar dat zou te voor de hand liggend zijn.
Spannend! Maar we moeten dus weer een week wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |