Nou, ze staan al een tijdje buiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef THCees het volgende:
[..]
kzou ze gewoon BUITEN zetten en de vliegen , hommels en bijen hun werk laten doen...............
ik heb echt nergens last van hoor ..... alle planten zijn idd al bloemen aant ontwikkelen, maar de meeste hebben al pepertjes in de maak jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef Thorical het volgende:
Hier een downdate, geen bloemen en opschieten met de groei doet het ook al niet.
Terwijl ik vorig jaar al de 1e pepers aan de struikjes had.
Maar we zullen het weer maar de schuld geven.
http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=36287quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al "Bhut Jalokia" gespot in NL?
We zijn nu bijna vier jaar verder, en nog kan je niet bestellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef Erasmo het volgende:
Gewoon op http://hotbrothers.nl/ zoals signe zei
Ja men, heb dit al zo vaak gehad met mme jeannettes.quote:Op zondag 3 april 2005 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een paar pepertjes en snij ze aan stukjes
pak de stukjes op met je handen, en leg ze op een hoopje en hak het klein
herhaal dit een paar keer.
Gooi nu de pepers weg, was je handen en probeer je contactlenzen uit te nemen,
Stuiter nu door de woonkamer
![]()
Dont try this at home kids
Ja dat kan, maar is wel ontzettend gekutquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:09 schreef Erasmo het volgende:
Dan gebruik je toch een boterhamzakje?
Ja, maar lenzen moeten toch uit 's avonds. En met mme jeannetes heb ik zelfs dat mijn vingers de volgende ochtend nog tintelen/ prikken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:23 schreef vosss het volgende:
Ik doe dat eigenlijk nooit.Ik snij ze gewoon met mn handen en dat je daarna niet in je ogen moet gaan lopen wrijven spreekt voor zich natuurlijk
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:39 schreef vosss het volgende:
Ik deed mijn lenzen altijd uit zonder mn ogen aan te raken.
Er zijn ook latexvrije kunststof handschoenen, er zijn namelijk veel mensen gevoelig voor latexquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja men, heb dit al zo vaak gehad met mme jeannettes.Elke keer eigenwijs ook he, denken dat t wel over gaat door tig keer mijn handen te wassen.
Handschoenen is ook niet echt een optie want ben ENORM allergisch voor latex
Ok, waar koop ik die?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn ook latexvrije kunststof handschoenen, er zijn namelijk veel mensen gevoelig voor latex
De Hongaren hebben het voor elkaar gekregen om een peper te groeien die niet heet is. Hij is iets anders van vorm, en hij is een stuk groter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:10 schreef Prometheus4096 het volgende:
Heb ook geen idee hoe die pepers anders smaken los van de hoeveelheid capsaicin.
bron:quote:De heetste ter wereld
De in Groot-Brittannië geteelde Infinity chilipeper is de heetste peper ter wereld. Hij verslaat daarmee de vorige recordhouder, de Bhut Jolokia. Dat blijkt uit onderzoek van de Warwick University.
De Infinity scoort 1.067.286 eenheden op de schaal van Scoville, die de hoeveelheid capsaïcine, het bestanddeel in hete pepers dat hun pittigheid bepaalt, aangeeft. Een Spaanse peper scoort ongeveer 1000 en de Bhut Jolokia 1.000.000. De nieuwe soort is ontstaan uit een kruising tussen verschillende pepers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |