Je kijkt het jeugdjournaal én je gelooft hun grappen?quote:Geboortedatum: 1972-09-15
Zeg je account maar gewoon op, want dit is gewoon treurigquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Orginial het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)4/1/msnverboden.html
Meer dan drie spelfouten --> automatisch disconnectenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Klonk het volgende:
an sich niet eens zo slecht idee, alleen jammer dat het 1 april is.............
"Ja maar, ja maar, 't was op de tillefisie, echt waar!"quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kijkt het jeugdjournaal én je gelooft hun grappen?!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meer dan drie spelfouten --> automatisch disconnecten.
Spuit elf...quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:43 schreef cyberrobin het volgende:
1 april
Mocht het geen grap zijn vind ik het wel een goed planquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:40 schreef Orginial het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)4/1/msnverboden.html
Ik vind het idee ernstig humor, van mij mogen ze het invoeren. Ook de suggestie van XcUZ_Me is wel een goede.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:46 schreef Italo het volgende:
[..]
Mocht het geen grap zijn vind ik het wel een goed planTotaal niet controleerbaar of uitvoerbaar maar ok...
Kinderen worden idd steeds dikker en luier (ook dankzij de ouders), ik weet zelf een aantal nederlandse woorden niet meer normaal te spellen door die kut msn/sms taal![]()
jij misschien???quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:37 schreef mcintosh het volgende:
Kan er nu NIEMAND een goeie grap bedenken??
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
en dan nog snel even zijn openingspost editten.
Waarom lijkt mijn post incl. PI verdacht veel op die van jou?quote:
Hij komt uit '89 ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kijkt het jeugdjournaal én je gelooft hun grappen?!
Ja en hij heet helemaal geen Eric en is zeker geen architect, toch Thomas?quote:
jouw grapje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Door jouw grapje hebben zich al weer tientallen BrEeZaH's verhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |