Opsparen voor een ahphro kapselquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef SHE het volgende:
Je kent het wel, zo'n miezerig schaap wat je uit je navel frummelt
Wat doe jij ermee?
Een trui breien, duh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:40 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Wat kun je ermee doen volgens jou dan SHE?
dan had je dit topic in tru moeten plaatsen en erbi zetten dat navelpluis eigenlijk een zieltje van eenkanariepietje isquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef SHE het volgende:
Jammer dat jullie er niet serieus mee om kunnen gaan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef SHE het volgende:
Jammer dat jullie er niet serieus mee om kunnen gaan
Ik vind niet dat je kunt spotten met navelpluis..het blijft immers een verrekt vernuftig fenomeenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef bonke het volgende:
[..]
dan had je dit topic in tru moeten plaatsen en erbi zetten dat navelpluis eigenlijk een zieltje van eenkanariepietje is![]()
tis gewoon spul wat uit je kleren vandaan komtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt spotten met navelpluis..het blijft immers een verrekt vernuftig fenomeen
Vrouwen hebben dat toch helemaal niet? Navelpluis?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef SHE het volgende:
Zie onder je..ik heb het niet, maar ik wil het!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat toch helemaal niet? Navelpluis?
Een vriendingetje had er wel een theorietje over waarom.
zo`n babybuikje??quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb het nauwlijks omdat ik zo een uitpuil navel heb
Gaat niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:51 schreef SHE het volgende:
maar ik wil het!
anders lees je ff een paar posts terugquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat niet.
Het heeft te maken met o.a. het hebben van tieten.
Daardoor 'daalt' het pluis/stof niet neer in je navel maar elders..
Het heeft ook te maken met het gebruik van een droger. Maar in principe hebben vrouwen geen navelpluis. Ja, dat is onderzocht en ik kan het onderzoek even niet vinden. Blind op mijn ogen.
nou heel vroeger toen meisjes nog geen tieten hadden en drogers nog niet bestonden was er ook navelpluisquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah, Bonke!
Maar er waren definately ook tieten en drogers in het spel..
open een topic over oorsmeerquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:57 schreef SHE het volgende:
Jammer dat het mysterie nu is opgelost...ik dacht toch er dat er een spannendere oorzak aan ten grondslag lag
Stoppen met die tieten en je droger, dan heb je het ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:57 schreef SHE het volgende:
Jammer dat het mysterie nu is opgelost...ik dacht toch er dat er een spannendere oorzak aan ten grondslag lag
Nou, als ik naar de schilderijen van Ruysdael en Steen kijk....quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:58 schreef bonke het volgende:
nou heel vroeger toen meisjes nog geen tieten hadden
Je bent een jongetje..quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:47 schreef SHE het volgende:
Ik had gehoopt op wat pics van pluis
nope want anders had het een plaatje van borsten moeten zijn hequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ook verkrijgbaar met symmetrische tepels!
Ow Kasta!quote:
Duhquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ow Kasta!![]()
Uit jouw navel kan je gewoon een joint draaien!
Banaal zijn in een topic over navelpluis, ik overtref mezelf nog iedere dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef SHE het volgende:
Niet zo banaal he!
Je zou jezelf bijna voor een spiegel gaan afrukken he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Banaal zijn in een topic over navelpluis, ik overtref mezelf nog iedere dag.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je zou jezelf bijna voor een spiegel gaan afrukken he?
quote:Navelpluis is de benaming voor de opeenhoping van wollig materiaal in iemands navel.
Veel mensen merken dat zo nu en dan een klompje pluis is verschenen in de navelholte. De oorzaak hiervan is lang aanleiding geweest voor speculatie maar in 2001 heeft Karl Kruszelnicki van de Universiteit van Sydney, Australia systematisch onderzoek verricht om alle aspecten van navelpluis aan het licht te brengen. Zijn voornaamste bevindingen waren:
Navelpluis bestaat voornamelijk uit verdwaalde kledingvezels vermengd met dode huidcellen en lichaamshaar.
In tegenstelling tot wat verwacht wordt schijnt navelpluis voornamelijk uit het ondergoed naar boven te migreren in plaats van neerwaarts uit hemd of andere kleding van het bovenlichaam. Deze migratie is het gevolg van de wrijving tussen lichaamsbeharing en ondergoed.
Bij vrouwen komt navelpluis minder voor vanwege hun kortere en fijnere lichaamsbeharing. Omgekeerd komt het bij oudere mannen meer voor vanwege hun ruwere en zwaardere beharing.
De blauwachtige kleur van navelpluis wordt veroorzaakt doordat de meeste kleding blauwe vezels bevat.
Navelpluis is volstrekt onschuldig en er is geen andere actie vereist dan het min of meer regelmatig verwijderen ervan.
Dr. Kruszelnicki's toewijding aan het oplossen van dit al lang bestaande mysterie werd enigszins belachelijk gemaakt door het toekennen van de Ig Nobel prijs voor Interdisciplinair onderzoek, in 2002.
Graham Barker uit Perth, West Australië staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 milligram per dag. In tegenspraak met het onderzoek van Dr. Kruszelnicki is dat zijn navelpluis roodachtig van kleur is, ook al draagt hij zelden rode kleren.
ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb het nauwlijks omdat ik zo een uitpuil navel heb
Ik heb dat nooit. Maar ja, ik neuk dan ook geen schapen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef SHE het volgende:
Wat doe jij ermee?
Wie zegt dat alle mensen die in dit topic hebben gepost ook werkelijk last hebben van navelpluis?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:15 schreef Bernie het volgende:
Ik vindt jullie allemaal viezerikken !
Als jullie dat in je navel hebt, dat betekend dan dat jullie niet elke dag douchen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |