is het stiekem de nieuwe van the Boards of Canada?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:39 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar het zou jou toch meer moeten zeggen..
Nee. Denk IJsland..quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:42 schreef timbob het volgende:
[..]
is het stiekem de nieuwe van the Boards of Canada?
Neh.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:46 schreef timbob het volgende:
aerovane?
quote:Iceland pop experimentalistswere formed by Gunnar Örn Tynes, Örvar Ţóreyjarson Smárason, and classically trained twin sisters Gyđa and Kristín Anna Valtýsdóttir. Formed in 1997, the group met while working on a children's play. Smárason found his perception of music changed through hearing Aphex Twin and decided that he would abandon the guitar-based concepts of his prior bands.
blue red mountains?quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:50 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar je weet vast geen titel te noemen?
6!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:56 schreef Ascaroth het volgende:
Weet je nog meer titels of moet ik een getal onder de tien nemen?
Ik weet nog Yesterday Was Dramatic - Today Is OK, maar die heb ik zelf en die ziet er anders uit...quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:56 schreef Ascaroth het volgende:
Weet je nog meer titels of moet ik een getal onder de tien nemen?
Verdomme, jij moet met een glazen bol op de kermis gaan staan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:02 schreef GLO het volgende:
3
Check.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:12 schreef ranja het volgende:
Lisa Loeb
Elvis Costello
Lou Barlow
John Lennon
Elton John
Je wou The Streets toch niet onbekend noemen?!quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:31 schreef ranja het volgende:
ik zit aan veel bekendere bands te denken
deze moet ik controleren.
Ja inderdaad, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:42 schreef GLO het volgende:
En Muslimgauze, wat vind je daar van?
Tsss. Heeft/hebben meer platen gemaakt dan al jouw favoriete bands bij elkaar! En al zes jaar dood.quote:
Hm, ja, dat zijn vooral eenmansbands gewórden (en TFF is volgens mij altijd een duo geweest). Ik vind het sowieso moeilijk te beoordelen, omdat ze live vaak wel als band opereerden c.q. bleven opereren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 02:45 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik wil ook slapen.
Glo +1
wat denk je van namen als The the, Worldparty, Tears for fears, Talk talk, Wah, Nine inch nails?
Jazekerquote:Op zaterdag 2 april 2005 03:11 schreef Ascaroth het volgende:
Guns 'n Roses?
Briljant.quote:
quote:Who would you like to see Li'l Gn'R take on in a Battle of the Bands?
Toddler Metallica
Red Hot Mini Peppers
Tiny Motley Crue
Li'l Poison
Nee, meer singer/songwriter.quote:
Joni Mitchell?quote:
't Zegt mij eerlijk gezegd niks. Misschien als ik 'm ziequote:Ik probeer het trouwens na te zoeken, maar kan er gek genoeg (nog) niks over vinden. Toch denk ik dat de video bij de meesten wel bekend is, de clip werd destijds best vaak vertoond.
Ik heb inmiddels een bevestiging gevonden, geen afbeeldingen helaas. Maargoed, ik ga ook op één oor. Ik denk dat er morgen vast wel iemand is die het weet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Joni Mitchell?
[..]
't Zegt mij eerlijk gezegd niks. Misschien als ik 'm zie
quote:(b. June 1, 1974, Ottawa, Canada) was one of the most unlikely stars of the mid-'90s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |