de profete Alicey !quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu wel zo grappig over temporaalkwab, maar je kunt dan wel mooi de grondlegger van een wereldreligie worden.
Het lijkt me wel wat, maar ik vind Palice weer zo'n rare naam.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu wel zo grappig over temporaalkwab, maar je kunt dan wel mooi de grondlegger van een wereldreligie worden.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
![]()
Oh, heilige Alicey, breng ons nader tot de Heer!
![]()
![]()
![]()
Hee...dat heb ik ook wel eens, dan kun je ineens ook niet meer lezen, een soort van 'bibbertje' dat steeds groter wordt, net of je in de zon gekeken hebt, maar daarna wordt het steeds erger. Maar ik krijg er haast nooit hoofdpijn bij (tenzij ik er erg veel bij drink, maar dan komt de hoofdpijn toch later pas, als het bibbertje al lang weer weg is. Ik dacht altijd dat het iets met een tijdelijke onthechting van je netvlies te maken had, dat kan wel eens voorkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
De andere symptomen dus helaas erg heftig.. Een gat in mijn gezichtsveld wat begint bij het concentratiepunt (Zeg maar dat punt waar vanuit je boeken leest), dat gat wordt steeds groter, en daar zie ik "niets" mee (Niet zwart ofzo, maar het begint ermee dat ik foutjes in letters zie, en het wordt gaandeweg zo dat ik het hele boek niet meer zie). Dit gaat door tot ik een soort tunnelvisie krijg (Ik mis gewoon links en rechts het complete beeld). Dit gaat gepaard met duizeligheid, orientatieverlies, evenwichtsverlies en soms ook misselijkheid. Vervolgens zie ik er ook allerlei aura's bij (Lees : Een van mijn twee ogen produceert allerlei kleuren en prachtige abstracte patronen). Ogen dichtdoen helpt niet. Vaak krijg ik het ook gigantisch warm en benauwd erbij.
Langer dan een uurtje duurt het meestal niet, maar na zo'n uurtje ben ik ook op voor die dag.
starwars fan ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef SingleCoil het volgende:
*bezorgd vitaminen maakt zich moeder over SingleCoil zijn steeds
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
"Now that's a name I have not heard in a long, long time..."
"The abillity to destroy an entire planet is insignificant next to the power of the Force"quote:
Dat eerste klinkt precies hetzelfde, misschien is het ook wel een vorm van migraine.. Is het nog afhankelijk van hoe druk je het hebt, hoe goed je hebt geslapen, en wat je eet of drinkt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hee...dat heb ik ook wel eens, dan kun je ineens ook niet meer lezen, een soort van 'bibbertje' dat steeds groter wordt, net of je in de zon gekeken hebt, maar daarna wordt het steeds erger. Maar ik krijg er haast nooit hoofdpijn bij (tenzij ik er erg veel bij drink, maar dan komt de hoofdpijn toch later pas, als het bibbertje al lang weer weg is. Ik dacht altijd dat het iets met een tijdelijke onthechting van je netvlies te maken had, dat kan wel eens voorkomen.
Als je in het geheel geen groenten of fruit eet, is het misschien sowieso wel aan te raden om toch een supplement te gebruiken..quote:Zeker als je nooit groente eet.
*bezorgd vitaminen maakt zich moeder over SingleCoil zijn steeds
In mijn visioen zag ik dat het niet de Heer was, maar de Dame.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
![]()
Oh, heilige Alicey, breng ons nader tot de Heer!
![]()
![]()
![]()
ik heb nu Knorr Vie ! 50% van je dagelijks groente en fruit behoefte. Twee flesjes en ik ben klaar !quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
Als je in het geheel geen groenten of fruit eet, is het misschien sowieso wel aan te raden om toch een supplement te gebruiken..
waarom nou weer een mens ? waarom geen schaap ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
In mijn visioen zag ik dat het niet de Heer was, maar de Dame.
Je weet toch dat de God altijd gebaseerd is op degene die de religie bedenkt?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom nou weer een mens ? waarom geen schaap ?
haha..of ik goed geslapen heb...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt precies hetzelfde, misschien is het ook wel een vorm van migraine.. Is het nog afhankelijk van hoe druk je het hebt, hoe goed je hebt geslapen, en wat je eet of drinkt?
[..]
Ik drink iedere dag wel een liter vitaminedrank en ik neem iedere dag een Vita100 pilletje, zit volgens mij alles in wat ze konden bedenken. Verder eet ik niet zo veel.quote:Als je in het geheel geen groenten of fruit eet, is het misschien sowieso wel aan te raden om toch een supplement te gebruiken..
Ik heb ze niet zo lang geleden eindelijk op DVD gekocht. Ik had ze al een paar jaar niet meer gezien en ik heb weer genoten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:33 schreef SingleCoil het volgende:
Je hebt gelijk, Lupa, ik moet ze snel weer eens gaan kijken!
Beter!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
In mijn visioen zag ik dat het niet de Heer was, maar de Dame.
Omdat een vrouwelijke God mij veel aardiger en schappelijker lijkt dan de mannelijke die we tot nu toe hebben leren kennen.quote:
De nieuwe SW films zuigen mega. Allemaal bekeken, weinig blijven hangen. Ik heb wel de video-box met IV, V en IV. Ik zag toevallig gisteren de DVD-set staan voor ieys van 50 euro, zou dat de moeite waard zijn ? Ik zou ze ook kunnen downloaden, ik heb tenslotte al betaald...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zo lang geleden eindelijk op DVD gekocht. Ik had ze al een paar jaar niet meer gezien en ik heb genoten.
De nieuwe SW-films vind ik zwaar waardeloos... Geen humor, geen verhaal, alleen maar heel veel special effects...
Ik denk niet dat God lijdt onder banale aandoeningen als ongesteldheid. De God van Alicey toch zeker niet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
iedere maand krijgen we dan een week lang een chaggie God, allerlei natuurrampen
De DVD-set is absoluut de moeite waard!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
De nieuwe SW films zuigen mega. Allemaal bekeken, weinig blijven hangen. Ik heb wel de video-box met IV, V en IV. Ik zag toevallig gisteren de DVD-set staan voor ieys van 50 euro, zou dat de moeite waard zijn ? Ik zou ze ook kunnen downloaden, ik heb tenslotte al betaald...
mja, dat is meer een kwestie van geloof dan van feitquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat God lijdt onder banale aandoeningen als ongesteldheid. De God van Alicey toch zeker niet.
Ok, gelukkig heb je er niet zoveel last van dan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:40 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
haha..of ik goed geslapen heb...
Ik geloof niet dat ik enig verband kan ontdekken. Het komt ook niet zo vaak voor, dus N is te klein voor zinvolle statistische conclusies
Qua vitaminen krijgje dan denk ik wel het nodige binnen..quote:Ik drink iedere dag wel een liter vitaminedrank en ik neem iedere dag een Vita100 pilletje, zit volgens mij alles in wat ze konden bedenken. Verder eet ik niet zo veel.
Vrouwelijke God leidt tot niets goeds. Net als dat mijn vriendin ook een stukje auto mag rijden. Het is wel leuk maar niet echt serieus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat een vrouwelijke God mij veel aardiger en schappelijker lijkt dan de mannelijke die we tot nu toe hebben leren kennen.
Natuurlijk niet, het is dan ook wel een God he.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk niet dat God lijdt onder banale aandoeningen als ongesteldheid. De God van Alicey toch zeker niet.
Ik heb een bovenmenselijk geslachtquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Trouwens, een God is toch bovenmenselijk? Dat interpreteer ik ook als het verstoken zijn van de beperkingen die een geslacht met zich meebrengt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vrouwelijke God leidt tot niets goeds. Net als dat mijn vriendin ook een stukje auto mag rijden. Het is wel leuk maar niet echt serieus.
Het verklaart wel een kriptische spreuk uit de bijbel: "De eerste dag schiep God de hemel en de aarde, en de Geest Gods zweefde over de wateren en zag dat het goed was, en het wasgoed.".
De God uit de bijbel lijkt toch regelmatig last te hebben van een overmatige hoeveelheid testosteron..quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Trouwens, een God is toch bovenmenselijk? Dat interpreteer ik ook als het verstoken zijn van de beperkingen die een geslacht met zich meebrengt.
Misschien is dat juist goed. God uit de bijbel neemt zichzelf veels te serieus, misschien dat dan ook zal meevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vrouwelijke God leidt tot niets goeds. Net als dat mijn vriendin ook een stukje auto mag rijden. Het is wel leuk maar niet echt serieus.
Opschepper. Laat maar zien dan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:47 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een bovenmenselijk geslacht
Ja, Hij lijkt me nogal een Haantje. Hij zou niet door de Feministische Meetlat van Opzij komen in elk geval.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
De God uit de bijbel lijkt toch regelmatig last te hebben van een overmatige hoeveelheid testosteron..
met de kwalificatie opschepper verbind jij een subjectieve conclusie aan de term bovenmenselijk geslachtquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Opschepper. Laat maar zien dan.
Wat houdt die feministische meetlat dan in?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, Hij lijkt me nogal een Haantje. Hij zou niet door de Feministische Meetlat van Opzij komen in elk geval.
okquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
groot genoeg om er een bovenmenselijk geslacht langs te leggen ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat houdt die feministische meetlat dan in?
Af en toe. De huisarts van wie ik de praktijk schoonmaak koopt hem altijd en mijn moeder soms ook.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
Kan ik hier trouwens uit opmaken dta je Opzij leest, Lupa?
Hij slaapt wel, en ik durf 'm niet wakker te maken...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
heb je nog meer schoonmaakadresjes nodig ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Af en toe. De huisarts van wie ik de praktijk schoonmaak koopt hem altijd en mijn moeder soms ook.
Interview met een vooraanstaande man naar aanleiding waarvan ze zijn feministische gehalte vaststellen. Hij krijgt een cijfer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Wat houdt die feministische meetlat dan in?
Neuh, niet echt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:56 schreef het_fokschaap het volgende:
heb je nog meer schoonmaakadresjes nodig ?
Een opschepper en een watje dus.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:55 schreef SingleCoil het volgende:
Hij slaapt wel, en ik durf 'm niet wakker te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |