Leeftijdsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Elmo hoort er niet bij.Die kwam pas later.
Maar hij is wel schattig.
Nou hij heeft er tot nu toe voornamelijk in het Animal Crossing topic gekeken en dat is oké en bij gran turismo valt 't ook wel mee dacht ik. Verder zit ie in een Neopets topic te kijken. Allemaal spellen waar het wel mee valt. Maar ik zal 't wat beter in de gaten houden als je denkt dat 't nodig is .quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar of dat publiek nou zo kosher is.
Misschien ben ik een kloon van je?quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
Morgen: dito, en tweeen: dito. En dat van dat boek op het balkon...dito. Lupa, onze onze levensklokken beginnen behoorlijk synchroon te lopen. Dat maakt me wel wat nerveus.
Voor zover mij bekend zijn er niet veel vrouwelijke klonen gemaakt. Het was trouwens een slechte serie, veel klachten over, vaak hoofdpijn, veel lullen en slecht autorijden zonder overmatig drankgebruik. Dus die zijn allemaal omgesmolten tot diepvriesbakjes. Enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien ben ik een kloon van je?
Ik mocht van mijn wiskundedocent niet door nul delen, hij zei dat je dan in de gevangenis kwam. Maar ik zou wel graag door nul willen delen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:16 schreef SingleCoil het volgende:
Voor zover mij bekend zijn er niet veel vrouwelijke klonen gemaakt. Het was trouwens een slechte serie, veel klachten over, vaak hoofdpijn, veel lullen en slecht autorijden zonder overmatig drankgebruik. Dus die zijn allemaal omgesmolten tot diepvriesbakjes. Enzo.
Maar of dat erg grondig gedaan is weet ik ook niet. Er is 1 makkelijke manier om er achter te komen: kun je door nul delen ? Zonee, dan hoef je je geen zorgen te maken, dan ben je in ieder geval geen SingleCoilClone.
Ja, ik ben laat. Maar uiteindelijk toch maar er uit. Last van het zelfzame verschijnsel hoofdpijn en uiteraard die keel die nog steeds lastig doet.quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en goedemorgen allemaal natuurlijk.
Alicey, je bent laat! En ik ben uiteindelijk pas tegen tweeën gaan slapen.
Tja, ik werd wakker. Niks aan te doen. Maar het is mooi weer, dan heb ik minder slaap nodig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ben laat. Maar uiteindelijk toch maar er uit. Last van het zelfzame verschijnsel hoofdpijn en uiteraard die keel die nog steeds lastig doet.
Na tweeen? Dan ben je er redelijk vroeg bij.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en het FIL forum is weer verdwenen
Nou, ik geloofde het echt...quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:53 schreef het_fokschaap het volgende:
we mogen blijven ! maar je reaktie was wel aandoenlijk Lupa !
Is je hoofdpijn wel makkelijk te bestrijden?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, ik werd wakker. Niks aan te doen. Maar het is mooi weer, dan heb ik minder slaap nodig.
Hoofdpijn is hier helaas niet zeldzaam.
Dat is dan ook de achterliggende gedachte, zodat de SC gecentraliseerd kan blijven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nu hoeven we niet in drie slowchats tegelijk te gaan zitten
in FIL, SES en LIF
En Lupa op 12 !quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #13
OMG. In de top 3.
Ach, zo hebben we allemaal onze aspiraties in dit leven. Geloof me, het is vergelijkbaar met een tarzan: je stelt je er van alles bij voor maar puntje bij paaltje is het met je vingers lekkerder.quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn wiskundedocent niet door nul delen, hij zei dat je dan in de gevangenis kwam. Maar ik zou wel graag door nul willen delen!
top 2 !quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
Fok!Postings - De Dagcijfers #13
OMG. In de top 3.
je vingers delenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ach, zo hebben we allemaal onze aspiraties in dit leven. Geloof me, het is vergelijkbaar met een tarzan: je stelt je er van alles bij voor maar puntje bij paaltje is het met je vingers lekkerder.
Bij gewone hoofdpijn slik ik de zwaarste ibuprofen, is meestal wel afdoende. Ik heb ook migraine en daar heb ik triptanen voor, maar die hebben niet altijd effect...quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:01 schreef Alicey het volgende:
Is je hoofdpijn wel makkelijk te bestrijden?
Oeh, spannend!quote:Ik zal wel iets hebben opgelopen. Hier zit ik tussen de longontstekingen en griepen, en vorige week op mijn werk werden er ook van alle kanten ziekteverwekkers oraal verspreid.
vertel meer, A., we hangen aan je lippen gekluisterd (is dat trouwens een contaminatie of gewoon onzin ? Lupa weet hier meer van , die zit er op)quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij gewone hoofdpijn slik ik de zwaarste ibuprofen, is meestal wel afdoende. Ik heb ook migraine en daar heb ik triptanen voor, maar die hebben niet altijd effect...
[..]
Oeh, spannend!
Migraine is iets waar ik gelukkig al een paar jaar geen last van heb gehad... Overigens heb ik ook bij migraine nauwelijks tot geen hoofdpijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij gewone hoofdpijn slik ik de zwaarste ibuprofen, is meestal wel afdoende. Ik heb ook migraine en daar heb ik triptanen voor, maar die hebben niet altijd effect...
Vooral irritant; surround gehoest, genies en gesnif.quote:Oeh, spannend!
Het klinkt in ieder geval niet iets wat prettig is om in de praktijk uit te voeren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
vertel meer, A., we hangen aan je lippen gekluisterd (is dat trouwens een contaminatie of gewoon onzin ? Lupa weet hier meer van , die zit er op)
dat is toch waar het bij migraine om draait ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Overigens heb ik ook bij migraine nauwelijks tot geen hoofdpijn.
Nee, dat is een wijdverbrijd misverstand. Migraine ontstaat door een tijdelijke vernauwing van bloedvaten in de hersenen, wat dus allerlei klachten zoals duizeligheid, misselijkheid, aura's (het zien en horen van allerlei felle gekleurde patronen), vernauwing van het gezichtsveld, eenzijdige verzwakking, en vast nog wel heel wat meer kan opleveren. Een dag later hebben veel mensen dan een gigantische hoofdpijn, wat ik dus vrijwel tot geheel niet heb..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is toch waar het bij migraine om draait ?
heel wijdverbreid iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is een wijdverbrijd misverstand
quote:
Verwijden? Ik dacht vernauwen, maar verwijden zou ook kunnen, de bloeddruk zou dan afnemen wat tot het resultaat leidt dat de hersenen te weinig voeding ontvangen..quote:mi·grai·ne (de ~)
1 eenzijdige hoofdpijn die in aanvallen optreedt, waarbij de bloedvaten naar de hersenen zich verwijden => schele hoofdpijn
ik weet het niet. heb me er nooit in verdiept. dit zei de van dale op internetquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:33 schreef Alicey het volgende:
Verwijden? Ik dacht vernauwen, maar verwijden zou ook kunnen, de bloeddruk zou dan afnemen wat tot het resultaat leidt dat de hersenen te weinig voeding ontvangen..
Nouja, je hebt nu in ieder geval geleerd dat het niet om hoofdpijn gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik weet het niet. heb me er nooit in verdiept. dit zei de van dale op internet
ok, duidelijk...dus hoofdpijn is een veel voorkomend symptoom, maar het uit zich niet altijd op die manier.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, je hebt nu in ieder geval geleerd dat het niet om hoofdpijn gaat.Ik dacht dat iets van 10% van de migraine-gevallen zonder hoofdpijn gaan.
De andere symptomen dus helaas erg heftig.. Een gat in mijn gezichtsveld wat begint bij het concentratiepunt (Zeg maar dat punt waar vanuit je boeken leest), dat gat wordt steeds groter, en daar zie ik "niets" mee (Niet zwart ofzo, maar het begint ermee dat ik foutjes in letters zie, en het wordt gaandeweg zo dat ik het hele boek niet meer zie). Dit gaat door tot ik een soort tunnelvisie krijg (Ik mis gewoon links en rechts het complete beeld). Dit gaat gepaard met duizeligheid, orientatieverlies, evenwichtsverlies en soms ook misselijkheid. Vervolgens zie ik er ook allerlei aura's bij (Lees : Een van mijn twee ogen produceert allerlei kleuren en prachtige abstracte patronen). Ogen dichtdoen helpt niet. Vaak krijg ik het ook gigantisch warm en benauwd erbij.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, duidelijk...dus hoofdpijn is een veel voorkomend symptoom, maar het uit zich niet altijd op die manier.
heb jij nog lastige symptomen ?
klinkt vervelendquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
De andere symptomen dus helaas erg heftig.. Een gat in mijn gezichtsveld wat begint bij het concentratiepunt (Zeg maar dat punt waar vanuit je boeken leest), dat gat wordt steeds groter, en daar zie ik "niets" mee (Niet zwart ofzo, maar het begint ermee dat ik foutjes in letters zie, en het wordt gaandeweg zo dat ik het hele boek niet meer zie). Dit gaat door tot ik een soort tunnelvisie krijg (Ik mis gewoon links en rechts het complete beeld). Dit gaat gepaard met duizeligheid, orientatieverlies, evenwichtsverlies en soms ook misselijkheid. Vervolgens zie ik er ook allerlei aura's bij (Lees : Een van mijn twee ogen produceert allerlei kleuren en prachtige abstracte patronen). Ogen dichtdoen helpt niet. Vaak krijg ik het ook gigantisch warm en benauwd erbij.
Langer dan een uurtje duurt het meestal niet, maar na zo'n uurtje ben ik ook op voor die dag.
Ik weet niet of migraine ook in de temporaal kwab kan voorkomen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klinkt vervelend
misschien kan je het combineren met wat religieuze visioenen en die steeds na zo'n aanval opschrijven
Nou ja, je doet nu wel zo grappig over temporaalkwab, maar je kunt dan wel mooi de grondlegger van een wereldreligie worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of migraine ook in de temporaal kwab kan voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |