pfffffffffffff is dat schrikkenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wees gerust, deedeetee, Miss Silly is ver weg!
Goede om nog eens te proberen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef Bensel het volgende:
hee, alicey, misschien dat zout water gorgelen (NIET doorslikken) wat helpt tegen dat slijm...
Profetieen omtrent de pausquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn berichten dat de paus zou zijn overleden...
Als hij onder de grond ligt bevestigt het Vaticaan nog niets.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:39 schreef Bensel het volgende:
CNN zegt dat de paus nog leeft aangezien de vaticaan het nog niet bevestigt heeft
Het Vaticaan wacht zeker nog tot RudeOnline volledig is afgeremd?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef SingleCoil het volgende:
hoezo niet ? In een visioen zag ik de nieuwe paus, het was RudeOnline !
tot de snelheid van tijd?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het Vaticaan wacht zeker nog tot RudeOnline volledig is afgeremd?
Volgens RudeOnline bewegen we met lichtsnelheid, dus ik kan mij voorstellen dat hij een iets langere remweg heeft dan een ander.quote:
Ik bespeur nog wel een teken van leven, maar echt rap is de site niet meer...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
ik kom wel ineens niet meer op www.vatican.va
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:38 schreef SingleCoil het volgende:
iedereen lacht, dat was de grap, en toch blijft er altijd iemand liggen in de cirkel
En het kind heeft ook gewoon een punt. Waarom is hte nodig om alle programmering op alle kanalen op te geven?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een kind dat aldus reageerde op het bericht dat de paus zou overlijden
OMG dan moet ik ff kijken wat ik morgen weer ga missen op de televisie, elke keer als er een bekend persoon overlijdt gebeurt nét als er iets leuks op is ! "![]()
Voor Bert en Ernie ben je nooit te oud! Bert en Ernie roeleren!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:25 schreef yoshi_tje het volgende:
SesamstraatDaar ben ik veel te oud voor
![]()
De hele katholieke wereld probeert er waarschijnlijk op te komen. Da's een paar ruim een miljard mensen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Ik bespeur nog wel een teken van leven, maar echt rap is de site niet meer...
Ik heb de buttons al in beeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De hele katholieke wereld probeert er waarschijnlijk op te komen. Da's een paar ruim een miljard mensen.
Wat heeft Koekiemonster nou bij het Vaticaan te zoeken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:27 schreef Bensel het volgende:
Vergeet koekiemonster niet !
"Ik hoor je niet, Bert, er zit een banaan in m'n oor!"quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
Bert en Ernie
Ernie is nog steeds mijn hulp in bange dagen!
Zijn naam gaat rond als mogelijke opvolger. Ze wilden wel eens een niet-blanke paus, maar een neger ging ze net iets te ver.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:31 schreef Alicey het volgende:
Wat heeft Koekiemonster nou bij het Vaticaan te zoeken?
Bert : Dat is geen banaan, Ernie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Ik hoor je niet, Bert, er zit een banaan in m'n oor!"
Heerlijk inderdaadquote:En dan die droogkloterige reacties van Bert, heerlijk gewoon.![]()
![]()
quote:
Wat een flauwerds. Ze lijden zeker aan hetzelfde gebrek aan humor als de echte Bert.quote:Mensen die Bert heten vinden het trouwens niet grappig als je de telefoon opneemt als "Met Ernie".
quote:
Was een meneer die geld wilde zien en drie keer per dag bleef bellen terwijl hem al was duidelijk gemaakt dat hij nog een weekje moest wachten eer er weer geld was. Op den duur gaat het dan best vervelen, ken je het nummer uit je hoofd, en neem je dus op als Ernie als je dat nummer weer in de display ziet.quote:Wat een flauwerds. Ze lijden zeker aan hetzelfde gebrek aan humor als de echte Bert.
* Alicey noteert : Op de volgende meet gaat Bensel ons allemaal verblijden met een Bert-en-Ernie imitatie.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:37 schreef Bensel het volgende:
van mij word gezegd dat ik een aardig bert en ernie impressie kan doen 9ook zonder de goorheden trouwens.. (Bert.. zit een banaan in de lucht.. Nee, ernie, da's de maan.. Okee Bert, een bamaan ghegegehge
Vanuit deze mijnheer geredeneerd kan ik mij enige irritatie wel voorstellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:38 schreef Alicey het volgende:
Was een meneer die geld wilde zien en drie keer per dag bleef bellen terwijl hem al was duidelijk gemaakt dat hij nog een weekje moest wachten eer er weer geld was. Op den duur gaat het dan best vervelen, ken je het nummer uit je hoofd, en neem je dus op als Ernie als je dat nummer weer in de display ziet.
Ik had het ook eigenlijk altijd wel verwacht van Kermit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]Laat Miss Piggy het niet horen!
Ik op zich ook wel. Het is geloof ik ook die meneer die ik toen gevraagd heb of hij niet gewoon een incassobureau kon inschakelen omdat dat irritatie aan beide kanten kon voorkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vanuit deze mijnheer geredeneerd kan ik mij enige irritatie wel voorstellen.
En dan stuur je hem wel naar GAM?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:49 schreef deedeetee het volgende:
Maar goed dat ik Yoshi weer naar GAM heb gestuurd![]()
ergens anders mag hij van mij niet komen op Fok! daar is hij met z'n 13 jr te jong voor vind ik
is dat niet de afkorting van games en consoles danquote:
En hij doet nog veel ergere dingen. Not for the faint of heart!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
Ik had het ook eigenlijk altijd wel verwacht van Kermit.
Ja, maar of dat publiek nou zo kosher is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
is dat niet de afkorting van games en consoles dan![]()
gran turismo enzo toch ?
Heb ik weer wat doms gezegd ?
Is dat zo? Maar ik ben ook van een iets later bouwjaar geloof ik.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Elmo hoort er niet bij.Die kwam pas later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |