Ook een literatuurdocent met smaak?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was een tip van mijn literatuurdocent.

Dan zal het vast niet tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jazeker, ik had hem om een tip gevraagd.

Ik heb inderdaad gegeten en een boodschap gedaan. Ben nu aan het lezen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef het_fokschaap het volgende:
en opeens viel het stil. jullie zullen wel aan het eten zijn dan

Was het leuk? Wordt het mooi?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb m'n zus de hele dag aan het werk gezet. die heeft binnenhuisarchitectje voor me gespeeld voor m'n badkamer en toilet verbouwing.

wat lees je ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad gegeten en een boodschap gedaan. Ben nu aan het lezen.

was gezellig ja. en ik denk dat het wel mooi wordt. ze heeft ook goed werk verricht in haar eigen huisje, dus heb er vertrouwen in. ik hoef niet een heel modische badkamer en toilet, dus het wordt gewoon grijs met wit en in m'n toilet komt zo'n hang toilet. volgende week komen er een paar klusjesmannen, maar die beginnen met plafond in m'n huiskamer. hopen dat ik alles een beetje op tijd kan bestellen en dat alles ook kan zoals ik m'n zus het bedacht heeftquote:

Modisch.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef het_fokschaap het volgende:
was gezellig ja. en ik denk dat het wel mooi wordt. ze heeft ook goed werk verricht in haar eigen huisje, dus heb er vertrouwen in. ik hoef niet een heel modische badkamer en toilet, dus het wordt gewoon grijs met wit en in m'n toilet komt zo'n hang toilet. volgende week komen er een paar klusjesmannen, maar die beginnen met plafond in m'n huiskamer. hopen dat ik alles een beetje op tijd kan bestellen en dat alles ook kan zoals ik m'n zus het bedacht heeft

mooi zo, daar heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Modisch.Dat is een woord dat alleen heel onmodische mensen gebruiken.
misschien een goede kleur voor m'n wcquote:Niks mis met grijs en wit. Mijn badkamer is donkerbruin.Voordeel: je ziet er niks op.
![]()

Ja, waarom maken ze geen bruine toiletpotten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien een goede kleur voor m'n wc

Ja. Ging bij mij vanzelf.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:30 schreef ReCreative het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik word helemaal gestoord. Iemand ervaring met het installeren van mySQL server?

Nog steeds een pijn keeltje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:31 schreef Alicey het volgende:
Zo. We hebben AH keelpastilles en cashewnoten met honing. Kijken of we daar verder mee komen.

Nu je het zegt, hij is 100% binnengekomen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey, Alicey, heb je die film nog helemaal binnengekregen?

Vooral trouwens ook een soort vastzittend erg zuur slijm ergens voorin mijn keel.. Als ik een tijdje buiten ben wordt dat steeds irriterender.quote:

Heb je er verstand van, A. ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Wat doet de MySQL server niet of wat gaat er mis? Welk platform etc.?

Ik heb een tijdje geleden tegen hem gezegt dat hij niet * echt * is en daar ging hij heel serieus op in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als hij een relkloon is, is het grappig. Als hij ècht zo denkt, is het dieptriest. Discussiëren met hem is per definitie onmogelijk...

weet jij toevallig of de ondersteuning van database triggers en stored procedures vergelijkbaar is met die van SQL Server ?quote:

Absoluut niet. MySQL heeft maar een heel beperkte subset van de SQL-92 standaard. Triggers en stored procedures heeft het ding dacht ik niet eens, wel functions.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
weet jij toevallig of de ondersteuning van database triggers en stored procedures vergelijkbaar is met die van SQL Server ?

Dat klinkt ernstig. Je hebt waarschijnlijk niet lang meer te leven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:55 schreef Alicey het volgende:
Vooral trouwens ook een soort vastzittend erg zuur slijm ergens voorin mijn keel.. Als ik een tijdje buiten ben wordt dat steeds irriterender.

Hij gaat overàl heel serieus op in. Hij lijkt ook totaal geen gevoel voor humor te hebben (of juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een tijdje geleden tegen hem gezegt dat hij niet * echt * is en daar ging hij heel serieus op in.![]()

Goedzo.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Nu je het zegt, hij is 100% binnengekomen.

Ik denk het ook niet, dus als je een tijdje geen posts meer van me ziet, weet je wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig. Je hebt waarschijnlijk niet lang meer te leven.

Hij heeft een leuk sarcastisch gevoel voor humor zo lijkt het uit zijn posts.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij gaat overàl heel serieus op in. Hij lijkt ook totaal geen gevoel voor humor te hebben (of juist wel natuurlijk).

Volgens mij mis ik dan iets.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef Alicey het volgende:
Hij heeft een leuk sarcastisch gevoel voor humor zo lijkt het uit zijn posts.

De laatste versie zou wel SP's en triggers moeten kennen, maar die is nog beta. Is Postgres iets ? Ik zoek een goede open source of shareware database die op linux of een andere unix draait en waarvoor de port van sql server te overzien is. En die een goede performance heeft, en bij voorkeur ook row level locking...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Absoluut niet. MySQL heeft maar een heel beperkte subset van de SQL-92 standaard. Triggers en stored procedures heeft het ding dacht ik niet eens, wel functions.
Als je iets zoekt dat qua mogelijkheden vergelijkbaar is met MS SQL kun je beter PostgreSQL gebruiken, die is wel full-featured.

Ik vind hem een merkwaardige samenstelling van verschillende * personen * net een meervoudige persoonlijkheidquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij gaat overàl heel serieus op in. Hij lijkt ook totaal geen gevoel voor humor te hebben (of juist wel natuurlijk).

Ik kom hem al heel lang nooit meer tegen en dat vind ik helemaal niet erg. Daarvoor had ik al besloten niet meer met hem in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik negeer hem idg, vind 't verspilde energie om nog op hem te reageren. Hij ergert me niet eens meer ( best wel jammer ik houd wel van hoedjes) hij is zó onnatuurlijk dat zijn uitspraken me verder koud laten.
![]()

Voor zover ik met Postgres werk ben ik tevreden met de preformance, het ondersteunt row level locking, draait op linux of een andere unix, en is voor zover ik weet open source. pgsql ondersteunt functions, waarbij je language engines kan laden. Mogelijk zijn er zelfs language engines voor Transact-SQL, dan zou je helemaal weinig te porten hebben. Of die language engine er voor T-SQL is weet ik dus niet zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De laatste versie zou wel SP's en triggers moeten kennen, maar die is nog beta. Is Postgres iets ? Ik zoek een goede open source of shareware database die op linux of een andere unix draait en waarvoor de port van sql server te overzien is. En die een goede performance heeft, en bij voorkeur ook row level locking...
(ik vraag niet veel)

Miss Sly is in Euro-Disney.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
Waar is Miss Sly ? Wat moeten we kijken vanavond ? Ik ben echt verloren zo...

O komt die eraan ? Danmoet ik maken dat ik weg kom want die heeft zich in OUD vreselijk aan mij zitten ergerenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:19 schreef SingleCoil het volgende:
Waar is Miss Sly ? Wat moeten we kijken vanavond ? Ik ben echt verloren zo...

iedereen lacht, dat was de grap, en toch blijft er altijd iemand liggen in de cirkelquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lost natuurlijk!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |