Dat het Marokkanen zijn, gebeurt bijna nooit.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:22 schreef gelly het volgende:
Waarom is deze inbraak überhaupt relevant boven de 1000 andere per week ?
Heerlijk... ik ruik de sarcasme tot in maastrichtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat het Marokkanen zijn, gebeurt bijna nooit.
Daarmee kun je harder wegrennen, dat leren ze al van huis uitquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
Weet iemand trouwens waarom marokkanen tegenwoordig alleen maar trainingsbroekjes met sokken erin aanhebben??![]()
Dat leerde ik op het pleintje met blikkie-trap.quote:
Ja, zo staan mensen van die afkomst meestal op de foto..... meestal ook nog in hun favoriete kleding..... zwart-wit-gestreepte overalsquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet racistisch klinken, ofzo, hoor, maar wéér zijn het jongens met balkjes voor hun ogen!
hahaha nee maar serieus. Al die marocs lopen allemaal in trainingsbroekjes, sokken erover heen getrokken, nike air max aan, daarboven een leren jasje met bontkraag of een witte gebreid jasje in de zomer met muts en bontkraag.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Daarmee kun je harder wegrennen, dat leren ze al van huis uit![]()
:S post ie 2x hetzelfde....quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet racistisch klinken, ofzo, hoor, maar wéér zijn het jongens met balkjes voor hun ogen!
Het is een uniform, en het is een garantie dat je zelf geen slachtoffer zal zijn van een misdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:09 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahaha nee maar serieus. Al die marocs lopen allemaal in trainingsbroekjes, sokken erover heen getrokken, nike air max aan, daarboven een leren jasje met bontkraag of een witte gebreid jasje in de zomer met muts en bontkraag.![]()
KUDDEDIEREN![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn dinnetje doet soms een hoofddoekje om als ze nog laat de tram in Osdorp moet hebben, en niemand valt haar meer lastig![]()
Best triest dat het zo moetmaja het werkt wel
![]()
Dat er inbrekers bestaan die Marokkaans zijn??quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
ontzettend beangstigend vooral.
Weet je dat ik dit niet voor het eerst hoor?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn dinnetje doet soms een hoofddoekje om als ze nog laat de tram in Osdorp moet hebben, en niemand valt haar meer lastig![]()
nee daarop had ik al een reactie gegeven. kijk maar even terug.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat er inbrekers bestaan die Marokkaans zijn??
Sorry.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daarop had ik al een reactie gegeven. kijk maar even terug.
Het komt best veel voor... een aantal vriendinnen van mijn vriendin doen het ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet je dat ik dit niet voor het eerst hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |